Uwaga, przepowiadam przyszłość.
W następnym dodatku jedna z nowości będzie redukcja lvl. Powiedzą ze wbijanie tyle lvl jest zbyt męczące i monotonne. Dodatkowo na nowym systemie talentów praktycznie nic za te lvl nie dostajemy. Kiedyś to chociaż co lvl moglismy 1 pkt rozdać. Zredukują je np do 30 lvl +5 lvl nowych do wbicia. Kazdy level będzie sie troche dłużej wbijać, ale tez co lvl odblokujemy jakąs nowośc typu nowy talent, mounty, fly mount, dual spec itp.
|
|
Też o tym dzisiaj myślałem i uważam, że jest to dość prawdopodobne.
|
|
Mamy zwycięzce. Szczególnie że następny dodatek ma być o tematyce mechanicznej,i przecieki też to zapowiadają |
|
Co do wodnej lokacji to po prostu część(raczej ta większa)graczy nie była zadowolona z niej, do samego wątku Azshary nikt pewnie nic nie ma(chociaż mnie te elfie bzdury nudzą jak mało która historia), ale wodne lokacje to zło. Te obrazki na szczęście rozwiały wszelkie obawy.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
bez przesady, 110 lvl to nie jest dużo, dojdziemy do 200 to będzie już coś.
|
|
O matko, odkryłeś coś niesamowitego! Toż to dowód na postępujące obniżenie poziomu wody w oceanie. Dodatek wodno-azsharowy: confirmed!
T. <3 Przepraszam za wszystko.
|
|
TO był troll...
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
|
|
Ja glownie jestem przeciwny takim dodatkom wlasnie ze wzgledu na Vashj'ir ;) Poprostu nienawidze tej zony i omijam ja szerokim lukiem. Chyba zeby bylo bez podwodnych zon w stylu vashj'ir, albo bez plywania. Ruiny Zndalaru, Krypta Sargerasa,Brokne Isles,Tel'Abim, Kul'Tiras i Nazjatar jak najbardziej, ale nie poruszanie sie w "3d" gdzie nie moge np uzywac heroic leapa.
|
|
Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa".
wysłane po 3 sekundach:Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa". |
|
Licze na to aby następny dodatek był w stylu cataclysm. Czyli jakieś krainy w Azzeroth +odnowienie starego świata. Jednak chodzi mi o takie prawdziwe odnowienie, a nie tylko tak jak w cata zatkanie dziur w teksturach przez fly mounty.
Doprowadzić Azzeroth do poziomu graficznego draenor/pandari. Wymienić wszystkie stare low tekstury na nowe, powymieniać modele drzew i roślinności na nowe, dać wszędzie nowe budynki w nowym stylu jak na wod. Takie Sw jak by ładnie mogło wyglądać, gdyby miało wszystkie mury i budynki jak lvl 3 garrizon. Od razu mogli by pododawać na pamach jakieś znajdki itp. |
|
Jeszcze się okaże że "Eye of Azshara" będzie jakąś sezonową mapką do HotS xd.
PS:@Lucjan Powiedziałem że narzekanie na to tak jakby nie mogli tego naprawić jest nie-bardzo. |
|
@Tomia - to by im zajęło nieporównywalnie więcej czasu, niż zaprojektowanie nowych lokacji. Patrząc na obecne tempo Blizza, porządny rework Azeroth to jakieś 16 miesięcy roboty, a na koniec i tak by wyszło, że podskakuje jak sarenka albo czemu w Caverns of Time nie ma preCata :p.
@Savrash - otóż to, rejestrowali znak handlowy dla mapki w HotSie .
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Na pewno to zrobią prędzej, czy później.. Moim zdaniem w dodatku po WoD powinni na gólnie wszystkich lokacjach do MoP wkleić niebo z MoP/WoD, rośliny, drzewa, góry, trawy i właśnie stylem i teksturami budynków z WoD pozamieniać wszystkie budynki z lokacji CLASSICA, TBC, WOTLK i byłoby pięknie, teraz już nie będzie takiego skoku grafiki jak, np. od 2004 do 2014 roku i grafika z WoD na pewno szybko się nie zestarzeje, bo jest na prawdę moim zdaniem na świetnym poziomie. Shattrath w takim stylu, Outlandy z takim szczegółowym niebem to coś pięknego. |
|
A ja jestem przeciwny revmapom, dlaczego? Poniewaz majac na uwadze cata, smiem twierdzic ze revmap odbija sie na end-gamie danego dodatku. Jakby w cata darowali sobie odnowienie starych zone do levelowania to byc moze mielibysmy lepszy end-game z wieksza iloscia rajdow,bossow, i innych pierdolek dla graczy na max-levelu.
|
|
Jakby napisać to samo co Nafur, bo się z nim zgadzam, tylko inaczej? Jeśli mają poświęcać ludzi, czas i środki na to by mijane przez nas na mountach (czyli szybko) drzewka lepiej wyglądały zamiast dać nam zajęcie to wolę to nie, dziękuje. Wolę mieć co robić z postacią na końcowym levelu.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian. Dismantle the Horde... Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :) |