Żeby ta gra miała dobrą grafikę, jak na dzisiejsze standardy, to musiałby wyjść WoW 2. Dodatki tak na prawdę nigdy nie wprowadzą jakiejś graficznej rewolucji.
Edit Do tych na dole
Nie potępiajcie ludzi, którzy cenią dobrą grafikę w grach, ludzie są różni, a i są, i tacy, którym grafika sprzed 10 lat przeszkadza.
|
|
Nie rozumiem co ludziom nie pasuje w grafice WoWa. World of Warcraft wygląda ładnie, szczególnie Mists of Pandaria. Jeżeli ktoś gra w gry dla grafiki, to i tak raczej nie poradzi sobie z WoWem, bo go to przerośnie intelektualnie.
|
|
Dokładnie. Szczerze mówiąc to nawet wolę grafikę jaka jest w MoP niż jakąś super realistyczną. Jak chce oglądać ładne widoki to równie dobrze mogę wyjść z domu.
|
|
Popieram, grafika w wowie jest unikalna, bajkowa, typowo dla gier fantasy, a przy okazji taki zabieg powoduje, że grafika się tak naprawdę nie starzeje :)
|
|
Przecież liczbę polygonów i rozdzielczość tekstur można zmierzyć. Przyjęty styl jest ok, chociaż Kojt już kiedyś udowodniła, że architektura Nocnych Elfów to przykry żart, ale technicznie to crap.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Grafika bajkowa nie starzeje się tak bardzojak grafika realistyczna. Spójrzmy Na Morrowinda jak wygląda po tych 11 latach. Strasznie. To samo Gothic.
|
|
Przecież nie chodzi o to aby WoW miał super realistyczna grafikę. Bajkowy styl nie jest synonimem słabej grafiki. Przecież wychodzą nowe gry w bajkowym klimacie i nie są brzydkie. Nawet bym stwierdzil, ze łatwiej zrobić ładna bajkową gre od realistycznej.
W wowie są pewnie elementy nie do przeskoczenia na tym silniku i polepszenie tekstur nic tu nie pomoze. Przede wszystkim cała mapa wygląda jak zwykła, pofalowana płaszczyzna i naniesionymi gdzieniegdzie obiektami. W nowych grach tego nie widać, jest więcej obiektów, niekiedy ostre krawędzie rożnego rodzaju skarp itp. Zasięg widzenia w Wowie jest ograniczony przez mgłę. Rozwiązanie dość stare, identyczne do wspomnianego morrowinda. W nowych grach praktycznie mgły nie ma. Istnieje juz całkiem inna technologia rysowania tła nawet bardzo odległych obiektów. |
|
Wybacz ale: hahahahahhahahahahahaha To że odpalisz wowa na 5 letnim komputerze, to nie znaczy że w niego pograsz. Bo na raid 25m to nie masz co iść, chyba że bawi Cię granie na 15 fpsach na najniższych detalach. Tak więc wow na DUŻE wymagania, jak na taka gre.... |
|
Pytanie z innej beczki
Wiadomo coś o wymaganiach sprzętowych WODA?? |
|
To jest na stronie Blizzarda, zaktualizowanie w tym miesiącu, a nie wydaje mi się że po premierze WoD zbytnio się zmieni: |
|
Za tydzień nowy model , kobieta Draenei.
@ down Tak potwierdzona informacja . LINK |
|
Potwierdzona informacja? Z jakiego źródła? :3
|
|
Zaczyna być ciekawie zresztą co mogą poprawić u Draenei kształty ma jedynie twarz na bardziej wyraźną :D
Najbardziej czekam na Taureńską kobietę co oni wykombinują dalej zostawią babochłopa czy poprawią jak krasnoludzicę |
|
I to jest fakt. Co jak co, ale skoro Orgrimmar poprawili to Darnassus tym bardziej powinni. |
|
Orgrimmar poprawili? hahahahahaha. Orgrimmar był jakimś cudem architektury, a teraz to kupa, tylko mury się jakoś prezentują.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |