WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Żeby ta gra miała dobrą grafikę, jak na dzisiejsze standardy, to musiałby wyjść WoW 2. Dodatki tak na prawdę nigdy nie wprowadzą jakiejś graficznej rewolucji.

Edit Do tych na dole

Nie potępiajcie ludzi, którzy cenią dobrą grafikę w grach, ludzie są różni, a i są, i tacy, którym grafika sprzed 10 lat przeszkadza.
permalink wysłany:
Nie rozumiem co ludziom nie pasuje w grafice WoWa. World of Warcraft wygląda ładnie, szczególnie Mists of Pandaria. Jeżeli ktoś gra w gry dla grafiki, to i tak raczej nie poradzi sobie z WoWem, bo go to przerośnie intelektualnie.
You will die
permalink wysłany:
Dokładnie. Szczerze mówiąc to nawet wolę grafikę jaka jest w MoP niż jakąś super realistyczną. Jak chce oglądać ładne widoki to równie dobrze mogę wyjść z domu.
  MakaO
permalink wysłany:
Popieram, grafika w wowie jest unikalna, bajkowa, typowo dla gier fantasy, a przy okazji taki zabieg powoduje, że grafika się tak naprawdę nie starzeje :)
permalink wysłany:
grafika się tak naprawdę nie starzeje :)
Przecież liczbę polygonów i rozdzielczość tekstur można zmierzyć. Przyjęty styl jest ok, chociaż Kojt już kiedyś udowodniła, że architektura Nocnych Elfów to przykry żart, ale technicznie to crap.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Grafika bajkowa nie starzeje się tak bardzojak grafika realistyczna. Spójrzmy Na Morrowinda jak wygląda po tych 11 latach. Strasznie. To samo Gothic.
http://www.nodiatis.com/pub/2.jpg
  Tomia
permalink wysłany:
Przecież nie chodzi o to aby WoW miał super realistyczna grafikę. Bajkowy styl nie jest synonimem słabej grafiki. Przecież wychodzą nowe gry w bajkowym klimacie i nie są brzydkie. Nawet bym stwierdzil, ze łatwiej zrobić ładna bajkową gre od realistycznej.
W wowie są pewnie elementy nie do przeskoczenia na tym silniku i polepszenie tekstur nic tu nie pomoze. Przede wszystkim cała mapa wygląda jak zwykła, pofalowana płaszczyzna i naniesionymi gdzieniegdzie obiektami. W nowych grach tego nie widać, jest więcej obiektów, niekiedy ostre krawędzie rożnego rodzaju skarp itp.
Zasięg widzenia w Wowie jest ograniczony przez mgłę. Rozwiązanie dość stare, identyczne do wspomnianego morrowinda. W nowych grach praktycznie mgły nie ma. Istnieje juz całkiem inna technologia rysowania tła nawet bardzo odległych obiektów.
permalink wysłany:
Canaton napisał :
Blizz po prostu robi gry, żeby śmigały na wieloletnich komputerach.

Wybacz ale:

hahahahahhahahahahahaha

To że odpalisz wowa na 5 letnim komputerze, to nie znaczy że w niego pograsz. Bo na raid 25m to nie masz co iść, chyba że bawi Cię granie na 15 fpsach na najniższych detalach.

Tak więc wow na DUŻE wymagania, jak na taka gre....
permalink wysłany:
Pytanie z innej beczki

Wiadomo coś o wymaganiach sprzętowych WODA??

permalink wysłany:
Coby napisał :
Wiadomo coś o wymaganiach sprzętowych WODA??

To jest na stronie Blizzarda, zaktualizowanie w tym miesiącu, a nie wydaje mi się że po premierze WoD zbytnio się zmieni:

http://i.imgur.com/9pYzmN1.jpg
permalink wysłany:
Za tydzień nowy model , kobieta Draenei.
@ down Tak potwierdzona informacja . LINK
http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg
permalink wysłany:
Potwierdzona informacja? Z jakiego źródła? :3
permalink wysłany:
Zaczyna być ciekawie zresztą co mogą poprawić u Draenei kształty ma jedynie twarz na bardziej wyraźną :D

Najbardziej czekam na Taureńską kobietę co oni wykombinują dalej zostawią babochłopa czy poprawią jak krasnoludzicę
  Buszman
permalink wysłany:
Temahemm napisał :
chociaż Kojt już kiedyś udowodniła, że architektura Nocnych Elfów to przykry żart, ale technicznie to crap.

I to jest fakt. Co jak co, ale skoro Orgrimmar poprawili to Darnassus tym bardziej powinni.
permalink wysłany:
Buszman napisał :
Temahemm napisał :
chociaż Kojt już kiedyś udowodniła, że architektura Nocnych Elfów to przykry żart, ale technicznie to crap.

I to jest fakt. Co jak co, ale skoro Orgrimmar poprawili to Darnassus tym bardziej powinni.

Orgrimmar poprawili? hahahahahaha.
Orgrimmar był jakimś cudem architektury, a teraz to kupa, tylko mury się jakoś prezentują.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"