Wielu z pewnością za to ucieszy fakt, że Tinkmaster | Nadiskrownik kończy swoją karierę w grze i przejmuje miano najgorszej karty legendarnej od Nozdormu :D
HSArena.pl - zawsze świeże informacje z świata Hearthstone!
Nerf Tinkmastera był potrzebny.
Teraz jak zalicza te 500 wygrany, to praktycznie nie warto grac rozgrywki. Jednak tu nasuwa sie problem gdy jedna talia wbijemy jakis tam rang i chcemy pograć później parę meczy inną np do daily.W takim przypadku stracimy rank, a granie rozgrywki nam nie będzie zliczać wygranych. Dlatego powinni zrobić osobny ranking dla kazdego bohatera.
Nadal sa zbugowane i zawieszające sie animacje.
Nie chcę wam tu spamować czy wstawiać ciągle jakieś informację - sporo osób interesuje się tematem HSa, więc będę tutaj dalej pisał co jakiś czas o nowościach - gdybym przeginał to dajcie znać :) Jesteście bardzo fajną społecznością i nie chciałbym być intruzem.
Blizzard pokazał HSa na iPadzie podczas konferencji prasowej. Prawdopodobnie przyznali też, że pracują nad trybem widza i rozważają wprowadzenie nagrywania filmów i dzielenia się nimi w social media. Foty, filmy z gry na iPadzie, więcej info - wiadomo gdzie ;p
Niestety dalej nie wiadomo nic o premierze na iPadzie, ani tym bardziej o wersji na androida.
HSArena.pl - zawsze świeże informacje z świata Hearthstone!
Dlaczego? Akurat Twoje posty są relatywnie ciekawe coś wnoszą o czymś informują a nie tylko płaczą na temat polskiej lokalizacji nad nazwsiskami GArosha Pikłorycza czy Jainy Dumnar nad tym jakie to jest pay to win itd. POtem logują się do HSa i żeby zrobić daily q na 3 winy rogalem bądź druidem potrzebują 15 walk.
Wracając do tematu tinkmaster to faktycznie teraz straszny crap porównał bym go do Gelbina 3/3 za 3 + random kupa Gelbin 6/6 za 6 + random kupa
Jednak jak sprawuję się obecnie Nat niby nerf itd jeszcze nim nie grałem. Dalej jest tak często spotykany w deckach? (Pytam ludzi którzy znajdują sie i grają na wyżej niż 10 randze)
Imo ciągle nie rozumiem jakim cudem Nat jest niby "znerfiony" - dodatkowa karta tak czy siak przychodzi w twojej turze, więc to kiedy przeciwnik go unieszkodliwi nadal nie ma znaczenia... a wyciągnięcie karty na początku tury pozwala mieć więcej karcioszek na starcie gdy ma się pełną manę...
Ma znaczenie, teraz, jeśli grasz np. Warlockiem i trzymasz w ręku Soulfire, masz 100% na One for One bez dobrania karty dla wroga. Gdy Pagle dobierał kartę na końcu tury przeciwnika, wtedy nie miałeś całej tury na zareagowanie.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy "akcją" karty na końcu i na początku tury to raczej nie wróże zbyt dobrzew tej grze. Nat z przed patch to wymiana przynajmniej 1,5 do 1 z każdą turą rosła wartość nat teraz to wymiana 1/1 i rośnie dopiero po turze przeciwnika.
Soul fire w nata to jest tak czy siak 2/1 odrzucasz jedna karte podczas uzycia
Still, jak grałem 5 lat w WoW TCG nadal będę twierdził, że draw, zwłaszcza w karciance bez instantów nie jest jakimś wielkim gamebreakerem zależnie od tego czy jest na początku, w środku czy na końcu twojej tury - jedyny plus końca to jedna szansa nań więcej zaraz po przyzwaniu.
Po otworzeniu wielu paczek, drugi legendar do kolekcji. Z tego co słyszałem i również sam uważam, jeden z najgorszych o ile nie najgorszy. Może zmielę za jakiś czas