WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Gadzet24 napisał :
Wicio96 napisał :
Ale bym chciał zobaczyć Duskwood i Tirisfal Glades odświeżone, taki mroczny klimat, fajne nowe cienie i światło i ta roślinność i niebo. Jeszcze odświeżone szkielety i ogólnie moby lekko i szok :D

Ludzie by przyszli raz, spojrzeli i odlecieli dalej. Gdyby wbijanie poziomów trwałoby tyle ile kiedyś oraz więcej ludzi by grało, to może coś by z tym zrobili, ale tak nie jest i blizzard o tym wie. Większość ludzi zawsze leci do nowego contentu i ma w rzyci czy w krainach 1-85 są ładniejsze mobki czy drzewka. Zapominacie że większy czas na poświęcenie czegoś = więcej wydanych pieniędzy. Ludzie z Bliza nie robią wszystkiego charytatywnie czy z dobrego serca, tylko dostają pieniądze za godzine albo za wykonaną robotę. A za parę ładniejszych modeli na drugim końcu kontynentu pienionżków nie przybędzie.

Dlatego gadanie "fajnie by było gdyby odnowili..." jest co najmniej bezsensu :C

Gadzet jak się dostaje zlecenie to się zapierdala nikogo nie interesuje ze komuś się nie chce do pracy w Blizzardzie nie jeden chętny będzie
permalink wysłany:
Instant 90 lvl jest cichym potwierdzeniem tego, że stary content pozostanie bez zmian.

@Krupek - przecież Gadzet właśnie wyjaśnił, czemu takiego zlecenia nie będzie ;_;.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Wicio96
permalink wysłany:
Ale w SW nadal siedzi masa ludzi...
permalink wysłany:
Temahemm napisał :
Instant 90 lvl jest cichym potwierdzeniem tego, że stary content pozostanie bez zmian.

@Krupek - przecież Gadzet właśnie wyjaśnił, czemu takiego zlecenia nie będzie ;_;.

Nie widzę tam wyjaśnienia ja na przykład nie lecę z poziomami bo nie mam czasu i chętnie bym zobaczył stare krainy w nowej odsłonie a pieniądze pracownicy i tak dostają więc czy będą robić 1000 modeli czy 1000000 na to samo pewnie wyjdzie

O! w dupę mam już rangę Knight ale jestem zajebiaszczy xD
  Wicio96
permalink wysłany:
Przecież oni mają tyle hajsu, że to się w głowie nie mieści... Po za tym młodzi gracze patrzą teraz w 70% pierw na grafikę i niektórzy po lokacji startowej mają już dość, nie sprawdzając nawet, że tereny z MoP/WoD wyglądają lepiej niż w niejednej grze z 2013 roku.
permalink wysłany:
@Krupek - Nie wyjdzie na to samo, bo mają ograniczony budżet i czas. Stare krainy były odświeżone w Cata i Blizzard stwierdził, że nie wyszło to na dobre WoWowi, bo zajęło to znacznie więcej czasu, niż się deweloperzy spodziewali. Oczywiście nie jest tak, że przez więcej modelów w nowym dodatku będzie mniej instancji, ale poprawianie tych starych rzeczy jest zwyczajnie nieopłacalne :c.

Przecież oni mają tyle hajsu, że to się w głowie nie mieści... Po za tym młodzi gracze patrzą teraz w 70% pierw na grafikę i niektórzy po lokacji startowej mają już dość, nie sprawdzając nawet, że tereny z MoP/WoD wyglądają lepiej niż w niejednej grze z 2013 roku.
ohwell
Zapewniam Cię, że jeśli MŁODY GRACZ odejdzie od WoWa, bo nie podobała mu się lokacja startowa, to nie spodobałyby mu się też pozostałe krainy. Zresztą, Pandareni, Gobliny i Worgeny mają bardzo dobre starty.


ROSZCZENIOWI GRACZE OJOJOJ
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Bublik
permalink wysłany:
Nie przekonuje was argument, którym Blizzard zawsze tłumaczy zajmowanie się nowym, a nie starym contentem? Mają ograniczoną liczbę pracowników, którzy są w stanie w ciągu doby wykonać ograniczoną ilość pracy. I albo ten czas poświęcą na robienie nowego contentu, albo podmienianie starych drzewek w Azeroth. Jak się zajęli poprawą starych kontynentów w Azeroth, to masa osób hejtowała na forach, że co to ma być za dodatek, najgorszy w historii WoWa. Kto zdrowy a umyśle, po takiej reakcji, zajmowałby się poprawianiem grafiki w strefach 1-70 (te od WotLK wyglądają dużo lepiej). Stref, które większość nowych graczy ominie, używając instant lvl 90, który dostaną w WoD. Ja sam wolę, by dodali możliwie wiele nowego contentu, a nie zajmowali się starym. Może nie jest piękny, ale jest ok.
  Wicio96
permalink wysłany:
Klimat nadal jest, więc oczywiście niech zostaje, jak ma na tym tracić nowy content. Może, gdy przestaną robić dodatki do WoW'a to zajmą się tym, by WoW żył jeszcze długo, długo.
permalink wysłany:
Krupek napisał :
a pieniądze pracownicy i tak dostają więc czy będą robić 1000 modeli czy 1000000 na to samo pewnie wyjdzie

Nie wyjdzie... w pierwszym wypadku poświęcisz 1000 godzin na zrobienie tego, w drugim 1000000 godzin, albo będzie trzeba zatrudnić więcej pracowników. Więc teraz spójrz i powiedz w którym wypadku będzie trzeba wydać więcej...

Wicio96 napisał :
Przecież oni mają tyle hajsu, że to się w głowie nie mieści...

Blizzard to nie Sknerus McKwacz, oni nie zbierają pieniędzy żeby sobie leżały, oni inwestują, mają odłożone na czarną godzinę, wszystko jest zaplanowane na długie lata. Poza tym po co by mieli inwestować w coś co nie przyniesie zysków?

Wicio96 napisał :
Po za tym młodzi gracze patrzą teraz w 70% pierw na grafikę i niektórzy po lokacji startowej mają już dość

Problem w tym że to nie jest kolejna darmówka do której możesz wejść, wyjść i nie wracać, jak już ktoś zakupi to będzie grał, a niecały tydzień trzeba do 85.
permalink wysłany:
Gadzet świetnie to napisałeś WoW to nie darmówka do której można wejść i wyjść tak więc ja jako osoba płacąca regularnie prepaidami tym samym płacąc Blizzardowi za możliwość grania w ich produkt wymagam gry spełniającą moje oczekiwania a widząc krainy od dziewięciu lat nie ruszane robi mi się nie dobrze
permalink wysłany:
Krupek napisał :
Gadzet świetnie to napisałeś WoW to nie darmówka do której można wejść i wyjść tak więc ja jako osoba płacąca regularnie prepaidami tym samym płacąc Blizzardowi za możliwość grania w ich produkt wymagam gry spełniającą moje oczekiwania a widząc krainy od dziewięciu lat nie ruszane robi mi się nie dobrze

Chcesz drugiego Kataklizmu? Ok. Blizzard się tym zajmie. Wszystkie możliwe krainy będą na miarę WoD'a, ty zaczniesz marudzić że w ciągu godziny wszystko zwiedziłeś i nie masz co robić bo nie dodali niczego nowego, a firma będzie miała o połowę mniej pieniędzy, co zaowocuje gorszą przyszłością. Myślisz że mnie nie boli widok tych krain sprzed lat? Tej różnicy między TBC, a MoP'em? Boli i to bardzo, ale próbuje myśleć racjonalnie i nie chcę aby czegoś takiego robili.
  MakaO
permalink wysłany:
Krupek napisał :
a widząc krainy od dziewięciu lat nie ruszane robi mi się nie dobrze

jak od 9 lat nieruszone? no bez przesady. Przecież w Cata zrobili naprawdę niezłą rewolucję z tymi krainami i jak ktoś tu już pisał wcześniej - poświęcili nawet na to zbyt dużo czasu kosztem innych rzeczy.
permalink wysłany:
Czas trwania dodatku zależy od twórców i tego całego tałatajstwa które przy nich skacze a patrząc na czas wydawania i ilość patchy w Cata i w MoP mogę śmiało stwierdzić że Blizzard się opierdzielał a zwalanie winy na pracochłonność odnowienia lokacji w Azertoh jest śmieszne w każdym dodatku pojawia się nowy kontynent nad którym muszą pracować nie chce się proszę Państwa nie chce się i tyle
permalink wysłany:
Ale ty wiesz że mówisz o firmie, która zatrudnia około 7 tysięcy pracowników, ma całe ugrupowania ludzi dziesięć razy bardziej wykształconych niż Ty robiących całe posiedzenia na temat tego co się opłaca, a co nie? Już nie wspominając o tym że ta sama firma stworzyła najbardziej znane i kupowane gry jakie powstały.
Dlatego twoje stwierdzenie że "nie chce im sie" jest... bezsensu?
permalink wysłany:
Widzę że bronisz te firmę jak by była twoją kobietą a ja starał bym się ją wydymać co więcej mówisz że jam głupi weź człowieku trochę zluzuj bo Ci się odparzenia zrobią
Tak więc płace i wymagam mało mnie interesuję to ile osób firma zatrudnia i jakie mają posiedzenia co więcej jeśli Blizzard by miał takich świetnych speców nie pozwolili by na to co się działo z Diablo 3 od samej premiery do praktycznie Blizzconu 2013 to samo dzieję się z WoWem i utratą subskrybcji tyle że tu problem jest prawie nie do rozwiązania bo nie mają wpływu na graczy mogą tylko starać się ich przyciągnąć jak widać średnio skutecznie xD

Nie staraj się mi wmówić swoich mało trafnych racji