WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Diablo III

permalink wysłany:
@Tomia

Ja np. nie mogę znieść tej oczoj@#^ej jaskrawości kolorów, jaka jest w normalnej wersji. Imho kolorystyka powinna wyglądać tak jak w modzie hardcore. Co do gameplay'a od początku Diablo III było dla mnie jakoś takie... niediablowate. Ja gram w gry przede wszytskim dla fabuły.

Choć nie powiem, czasem mnichem przyjemnie się sieka, ale przez kiepską fabułę, nie mam ochoty zbytnio wracać i przeżywać tego ponownie. Szczególnie z tak rozgadanym Diablo... >.< (żeby chociaż mówił coś konkretnego, ale to są tylko teksty w stylu OH! ZNISZCZYŁEŚ X, ALE NIGDY CI SIĘ NIE UDA DOTRZEĆ DO Y! ; ARGH ZNISZCZYŁEŚ Y, ALE NIGDY NI UDA CI SIĘ POKONAĆ Z!

i tak w kółko...
http://i.imgur.com/P2jelhS.png
permalink wysłany:
- Nowy loot 2.0 (juz zapowiedziany)
- Ladder, reset wszystkiego przed wprowadzaniem nowego lootu, uzdrowiłoby gre
- Dodawanie manualnie statystyk, będzie ale powinno być już dawno.
- Usuniecie aktu 4 i zastąpienie go czymś innym, wiem że to nie realne ale pomarzyć można.
- więcej setów klasowych, aby postacie wyglądały jak herosi a nie jak pracownicy Tesco.
- walka z botami w Diablo 3 powinna być jeszcze silniejsza ze strony Blizzarda.
- PVP, może być ale mnie nie interesuje.
- 1 klasa to za mało, ale mam nadzieje że zaszokują nas jeszcze jakąś nowością na Blizzconie...
- Powrócić do naprawdę trudnego poziomu inferno, który był na początku premiery, wtedy było to jakieś wyzwanie...
- Może zbyt dużo wymagam, ale jakieś koorperacji między postaciami graczy w Diablo 3 w grze wieloosobowej, typu łączenie skilli aby wykonać jakieś combo, np Demon hunter strzela a Wizzard te strzały podpala, dałoby dużo frajdy.
- Talizmany, zaklinanie przedmiotów, mam nadzieje że to wszystko już będzie w nowym dodatku.
- Battlenet 2.0 w Diablo 3 to porażka kiła i mogiła, powinni zrobić jakiś porządny czat, poczekalnie, co jak co ale powinni to wszystko uspołecznić bardziej, tak jak to było w przypadku Diablo 2.
- Wprowadzić licznik czasu gry, czym dłużej farmisz w grze, tym masz większą szanse na legendarny przedmiot.
- Usunąć dom aukcyjny, poruszanie setki razy ale i tak zostanę przy swoim.
- Upodobnić w końcu tą grę do Diablo 2 LoD, która jest nadal genialna.

Chciałbym zobaczyć te rzeczy w nowym dodatku, wiem że większość jest już zapowiedzianych, kilka to moje wymysły tylko.
Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
Viper18 napisał :
- Dodawanie manualnie statystyk, będzie ale powinno być już dawno.

Source please *-*?
http://i.imgur.com/P2jelhS.png
permalink wysłany:
Nie wiem czy wiecie ale podobno wyciekła informacja na temat nadchodzącej zmiany w paragonach... Wygląda na to że ktoś poszedł po rozum do głowy i poziomy mistrzowskie będą przypisane do konta, a nie jak było do tej pory do konkretnej postaci. Swoją drogą trochę współczuje hardcorą z 5x 100 PM...
W końcu jakaś pozytywna informacja(od wczoraj )...
permalink wysłany:
LINK - Wyciek, wiele spoilerów na temat mechaniki (nowe tryby, itd.), a w oryginalnym-angielskim poście, także na temat fabuły.
permalink wysłany:
Diablu na konsole po wbiciu, powiedzmy, 9 levela, jest tak płynną i dynamiczną grą... Interfejs bardzo dobrze przeniesiono, pad sprawdza się genialnie. W coopie, gdy jest bardzo dużo potworów lub atakuje się, gdy partner znajduje się poza ekranem, mogą pojawić się lagi. Nie ma jakichś prostych gestów, czy zaznaczania "gdzie iść" na mapie, ale i tak nie ma problemów z porozumieniem się. Grafika wygląda jeszcze gorzej, niż na PC xd. Prawym analogiem można się turlać, co przydaje się na wyższym poziomie trudności, gdzie stanie w miejscu zazwyczaj kończy się śmiercią. Przedni odmóżdżacz, polecam zobaczyć sobie demo (waży 1GB, max. lvl to 9, można grać tylko barbarzyńcą i czarodziejem, nie ma chyba otwartych sesji sieciowych).

@up -
Spoiler (pokażukryj)
Gheed, Baal, Mephisto... Co oni tam robią XD. Widać Blizzard rzeczywiście chce, żeby dodatek bardziej pasował do dwójki.


@down - szczerze wątpię.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Temahemm napisał :
Diablu na konsole ...
Osobiście bardzo mi się podoba 4 osobowy coop na jednej konsoli. Są jakieś szanse by wprowadzili taką możliwość w wersji pc?
permalink wysłany:
Pograłem dzisiaj trochę z Temahemmem w D3 na konsoli i uważam, że port wyszedł Blizzardowi całkiem sprawnie. Padem steruje się genialnie (chyba nawet lepiej niż k+m). Jedyne zastrzeżenia mam do grafiki - gra w 720p wygląda po prostu słabo. Nie mówię już o niskim poziomie detali, bo tak też grałem na PC, ale jednak w 1080p byłoby o niebo lepiej. Tak więc D3 na konsolę nie kupię, mam nadzieję, że dadzą niedługo w PS+