Cześć jestem Ludek i lubię lore oraz wkurzanie ludzi niszcząc ich nadzieje / podważając ich twierdzenia - dawno tego nie robiłem ale cóż... ot tak wypunktuje sobie błędy w koncepcie Pajęczego Królestwa
1. Dodatek nie ma podstaw fabularnych - jakieśtam wielkie armie nerubian terroryzujące powierzchnie czczące Starych Bogów... problem w tym, że na chwilę obecną nerubianie są jedynymi qirajcami z którymi Horda/Przymierze ma nawet-przyjazne stosunki oraz... nie lubią oni Starych Bogów :D
2. Dungeony - Terrormaw Hold - coś o złych furbolgach próbujących sprowadzić wielkie zło - miśkacze są raczej przygłupią rasą... "wielkie zło" znajdujące się pod Vordrassil zostało zniszczone lata temu - nazywało się Yogg'Saron, a same miśkacze wróciły do zmysłów wraz z odrodzeniem/oczyszczeniem Ursoca... niby jest jeszcze Ursol, ale on nie został wskrzeszony za korupcji więc nadal powinien być "czysty"
3. Raidy - Orrey of C'Thun - źródło Infinite Dragonflight... ale ich źródłem jest przez Nozzi :(
4. Raidy - Utgarde Catacombs - poszukiwania urządzenia które stworzyło vrykuli i ziemniaki... ale po co skoro to dawno znaleźli i nazywa się Ulduar? :D
5. Frakcje - The Obsidian Scythe - skąd Tol'vir w Northrend ja się pytam
6. Spece - Crusader - ale po co jak jest Retribution pełniący tą funkcję?
7. Spece - Chaos Shaman - nie brzmi to inaczej niż zwykły Elemental... jak już dałbym tutaj Dark Shamana
8. Spece - Dark Metamorphosis Lock - niezbyt różni się od Demonologa, prędzej spodziewałbym się pełnoprawnego tanka w postaci Demon Hunter Locka
9. Spece - Lich Death Knight - o ile z pierwszymi DK to jeszcze by przeszło... tak obecni DK są zbyt "militarni", a za mało "magiczni" by załapać o co chodzi... no i Lich jest rasą, a nie specjalizacją :D
10. Spece - Monk - jak już tu ktoś wspomniał, czwarty spec powinien być bazowany na Chi'ji ewentualnie na Tsulongu, ale Thuderhand niezbyt pasuje
Ale generalnie podoba mi się koncept... a raczej to ile się jego autor napracował nad zrobieniem go, i jak mało znaczących błędów popełnił.
|
|
Nie. To byłby bardzo zły dodatek, bo przypomina bardzo niewypał Kataklizmu... Lepszym dodatkiem byłoby stworzenie już osobnego świata/kontynentu jak Argus czy coś podobnego ew. odnowienie Outland, choć osobiście nie mam pojęcia jak to zrobić, by nie zepsuć piękna tego co wprowadziło TBC. Za wyjątkiem TBC siedzimy w tym Azeroth, a to robi się już nudne. To nie wróci starych graczy, ani nie zachęci, aż tak kolejnych. Owszem ładnie graficznie prezentują się mapki, ale nic poza tym. W TBC mieliśmy do zabicia jedną z najfajniejszych postaci WC3 oraz zabawę w Studni Słońca, w WOTLK był ten okropny Lich King, w Kataklizmie był ten, który jest przepotężny, czyli Skrzydła Śmierci, w Pandarii odkrywaliśmy nowy kontynent i ostatecznie zabijemy łorczifa. W tym nowym dodatku będziemy bili pająki, pająki,pająki, jakiegoś OldGoda wymyślonego przez gościa i parę randomowych humanoidów, którzy urosną do rangi kozaków. Zaiste - super dodatek. Kataklizm 2.0 . Nie proszę...tylko nie to...
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.
Where is he now? |
|
Tol'vir już kiedyś byli w Northrend, ale mieli spory z Nerubianami i zostali "lekko wybici". Nawet WoW chyba o tym wspomina. |
|
|
|
Właśnie o to mi chodziło - nie ma ich tam bo zostali wyrżnięci, skąd nagle mieli by się tam wziąć. Siedzieć pod ziemią X tysięcy lat raczej nie mogli bo to stworzenia wielce zależne od słoneczka... mogli się zmienić, jakoś przeewoluować - ale wtedy to już nie tol'vir... a, że w Ulduar ich nie było... deczko dziura płotowa |
|
W tej chwili jakoś nie mogę znaleźć w tym temacie informacji o tej frakcji, ale jak dla mnie miałoby to sens, że np. Tol'Virowie z Uldum (po pokonaniu tych zbuntowanych frakcji itd.) postanowili odbudować swoją pozycję w Northrend. |
|
Pomysł jest całkiem ciekawy ale ogólnie bez sensu. Dawno temu zawiodłem się na tym, że Blizzard nie zrobił z Azjol-Nerub pełnoprawnego raidu, a ograniczył się jedynie do krótkiego dunga. W w3 AN był ogromną krainą, która prowadziła z Dragonblight aż do Icecrown, dzięki czemu Arthas wraz z Anubarakiem i resztą swojej świty zdążył z pomocą Lich Kingowi przed najazdem wojsk Illidana.
W pewnym wywiadzie Blizzard napisał, że nie zrobienie z Azjol-Nerub raidu jest jednym z największych ich porażek i ja się z tym zgadzam bo o ile na cały dodatek ten motyw jest przesadzony, o tyle na podziemny raid z Anubarakiem w roli głównej byłby idealny. Jedno co mnie jeszcze zastanawia, to kwestia Bolvara. Jego wątek coś przycichnął ale nie wierze że Blizzard nie ma planów z nim związanych. |
|
Strzelam, że pojawi się w jakimś scenariuszu, tak jak Warlock miał swojego questa w Black Temple, być może DKacze dostaną coś dla siebie.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Fajnie by było jakby wszystkie klasy miały coś takiego
|
|
Nie będę zagłębiał sie w możliwe lore nowego dodatku, ponieważ nie jestem od tego takim specem jak inni użytkownicy forum. Nowy dodatek poza fabułą powinien wprowadzić jakieś nowe mechaniki, end game itp w samej rozgrywce. W MOP zyskaliśmy czasówki, scenaria, nowe talenty, walki petów. Ciężko juz wymyślić nowe elementy gry. Oto kilka moich pomysłów co do nowych rzeczy:
- Domy gildijne - Wiele juz się o nich mówiło, myśle ze w końcu cos z nimi zrobią. Beda one raczej na zasadzie phasingu, tak jak nasze farmy. Inaczej nie było by miejsca na ustawianie domów dla każdej gildi. Taki system powodował by, ze nie gildie nie moga sie chwalic swoim odpicowanym domem. dlatego dodał bym do tego moze cos na zasadzie rankingu wartości domów, czy możliwości oglądania. Za gildijne achi odblokowywało by sie rózne dodatkowe opcje. Przykładowo za zabicie ostatniego bosa gildiowo na pachu kiedy jest to najwyższy tier dostajemy wypchana miniaturkę bosa do naszego domku. Mogła by sie w nim znajdować sala trofeów. - Nowa profesja - Cos związane z drewnem. Tez juz kiedyś były takie plany. Profesja zajmowała by sie produkcją luków, kusz i moze stafów jako broni. Duza czesc nowej profesji były by to składniki potrzebne do naszych domków gildijnych. Moga byc to meble czy same deski. - Spece i talenty - Tutaj kolejnej zmiany talentów nie przewiduje. Obecne są bardzo fajnie zrobione. Dodadzą jedynie nowy tier lub 2. Z zmian w klasach to widział bym przede wszystkim: Warlock - Podobnie jak u druida rozdzielenie demo na 2 osobne spece do dps i tankowania. W obu tych specach warlock przemieniał by sie w demona, ale o innym wyglądzie. Oczywiście skile, mastery itp tez by sie różniły. Szaman - Jako nowa spec to tylko widzi mi sie cos związanego z voodoo. Nastawianą na Doty dps. Podobnie od affi locka, spreja. Mag - Mam nadzieje ze w końcu zrobią cos z tym banalnym i nudnym arcane. Przede wszystkim niech dodadza animaje do arcane blast. Większość czasu spamujemy skil który nie ma nawet fajnej animacji. Są juz odpowiednie w grze. Później zrobię screen i zamieszczę. Najchętniej bym widział coś na styl archonta. Czyli gromadzimy sobie takim blastem arcane power po czym mozemy odpalić forme archonta. W tej formie mamy troche inne skile typu AM zmienia sie w laserek, czy możliwość castowania w biegu. Mastery mogło by zwiększać szybkość gromadzenia arcane power. Wielu mogło by powiedziec ze system jak z demo locka, ale przynajmniej arcane miało by jakis sens. |
|
@domki gildyjne
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
@MakaO tyle tylko, że w Wc3 ta kraina zawaliła sie jeżeli mnie pamięć nie myli. Albo tylko jej część.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
Mówisz masz, przygotowałem już nawet zarys fabularny dla DH w OpenOffice, po angielsku co prawda, ale tak to wiele lepiej wygląda . 1. Go to the Shadowmoon Valley 2. Defeat 12 x „Demon Hunter Supplicant” (One for each reces) 3. Bring them to Sylvanas/Knights of the Ebon Blade 4. Raise them as deprived of free will undead 5. Teach them some warlock sorcery and rogue ability 6. Tattoo them some funny „runes” 7. Fill this tatoo some magical power 8. Force them to teach how to become demon hunter, they are deprived of free will, so it will be easy 9. Profit PS: Nie mam pojęcia jak rozwiązać problem ich "oczu", niech się ktoś inny wypowie . Nie bierzcie tego na poważne, a znając życie ktoś taki by się znalazł . |
|
Wtedy moga tracic wzrok ;)... podczas treningu ;) |
|
No wiesz, to tylko "suplikanci" więc ktoś by musiał ich nauczyć na czym ten proces polega, runicznych tatuaży, czarnoksięstwa i wbijania komuś noży w plecy może ich uczyć ktoś inny, ale właśnie z tymi oczyma jest najtrudniej, gdyby były pełnoprawne-moby DH (bezimienne) to by było 100% łatwiej, bo wystarczyło by gdzieś iść, zabić ich, a potem tylko podpunkty 3,4 i 8 .
PS: Właściwie ten schemat można dostosować do każdej klasy, genialne! Chcemy nekromantów? Idziemy do Deatholme/Scholomance/Naxxramas, zabijamy nekromantę, wskrzeszamy go i mówimy mu że ma nauczać nekromancji, wystarczy wpisać w wowhead nazwę interesującej nas klasy i od razu można zobaczyć jakie możliwości by na nas czekały. Scout, tinker, necromancer, alchemist, demon hunter, spymaster, fel-sworn... Chyba nie muszę wymieniać dalej . |