WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ankieta Badawcza - Dotycząca gier MMORPG

  sheol
permalink wysłany:
Witam

Każdy gracz posiada swój indywidualny styl gry, wynikający z jego osobowości, umiejętności planowania czy doświadczenia. Niejednokrotnie przeprowadzano badania nad czynnikami motywującymi działania graczy. Jednym z bardziej znanych badaczy był Richard Bartle, współtwórca MUD1 (pierwszego MUD’a). Wyróżnił on cztery podstawowe style gry: zabójcy, zdobywcy, społecznika oraz odkrywcy. Nasze badania wyróżnią kolejne style, poszerzając teorię Bartle’a, a także wpływ jaki na nie ma nasza osobowość oraz motywacja. W tym celu stworzyliśmy wspólnie z naszym promotorem narzędzie, które umożliwi dokładne przebadanie stylów gry, tym samym będące wskazówką dla producentów gier online, co-op, multiplayer, jak należy tworzyć nowe produkcje, tak aby dotarły do jak największej liczby odbiorców. Być może nasze badania okażą się przełomem, jednak w tym celu potrzebna jest nam Wasza pomoc
W ostatnich 2 latach powstał zespół badawczy złożony z członków polskiej społeczności gier MMORPG. Osoby te zajęły się problematyką stylów gry w grach typu MMORPG preferowanymi przez graczy, zarazem kwestionując już istniejący podział, który przedstawił w swoich pracach Richard Bartle. Informacje zebrane będą zarazem podstawą do napisania i obrony prac magisterskich w jednej z Warszawskich Uczelni Wyższych.
W tym celu została przygotowana ankieta, która może stać się narzędziem dla kolejnych badaczy, zarazem pokazując potencjał polskich naukowców badających zagadnienia związane z grami on-line. Prosimy Was o poświęcenie odrobiny czasu i sumienne wypełnienie ankiety!
Któż jak nie gracze, odpowiedzą na pytania dotyczące ich technik gry. Zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu.

LINK

Jest to ankieta anonimowa a zebrane dane będą wykorzystane tylko do celów badawczych
permalink wysłany:
Link nie działa :pp.

Chyba chodzi o to: LINK


Jest straaaasznie dużo pytań, na dodatek niektóre są łączone, np. coś w rodzaju "rywalizacja to najważniejszy aspekt gry", potem "nie gram dla osiągnięć", a na koniec "rywalizacja jest ważna, osiągnięcia nie". Wypełnię do końca, bo jestem ciekaw efektów, ale niektórzy mogą nie mieć tyle cierpliwości :d.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  sheol
permalink wysłany:
Liczymy na chęć pomocy i cierpliwość :) Przecież polscy gracze nie są gorsi od tych z USA.
Jeśli to możliwe proszę wszystkich o zaproszenie do wzięcia udziału w tej ankiecie swoich znajomych. Z góry gorąco dziekuje.
  Lilija
permalink wysłany:
Ta ankietka to była oryginalnie po polsku, czy tłumaczenie? Bo mam wrażenie, że niektóre z określeń jest trochę nieszczęśliwych i niejednoznacznych, w niektórych pytaniach. Głównie chodzi mi tu o określenia "walka", "rankingi" oraz "rywalizacja", które mimo wszystko nieznacznie się różnicują w zależności od tego, czy mówimy o PvP czy o PvE, a odniosłam takie wrażenie, że raczej sugerują aspekt PvP.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Fobos
permalink wysłany:
Boże ile pytań! Myślałem, że przy 60% dam sobie juz spokój... ale wypełniłem.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu