WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Grafika w WoWie

Co sądzisz o grafice w WoWie?
Wszystkich Głosów : 51
musisz się zalogować aby głosować
Jest przestarzała, fuj.
4%
[2]
Jest odpowiednia, może zostać.
16%
[8]
Przydałoby się trochę zmian, ale ogólnie jest ok.
80%
[41]
permalink wysłany:
Podejrzałem ten temat przed chwilą tutaj.

Czy grafika w WoWie Wam się podoba? Uważacie ją za przestarzałą, czy tak właśnie ma wyglądać? Czy styl graficzny jest dziecinny lub zbyt cukierkowy?

Mnie grafika w WoWie urzekła już na samym początku. Najlepiej pamiętam to zaskoczenie, gdy się okazało, że Ancients of Lore/War wyglądają tak jak w Warcrafcie 3. Ależ to było fajne zobaczyć wszystkie te budynki i jednostki w bardziej szczegółowej wersji :D. Taka konsekwencja bardzo mi odpowiada. Niezbyt wyobrażam sobie WoWa z grafiką jak w Skyrimie. Brakuje mi głównie porządnych animacji, mniej kanciastych budynków i odświeżenia kilku starych modeli, reszta, jak mi się wydaje :d, jest spokokoko.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Liczy sie gameplay, nie grafika, bo to wlasnie on swiadczy o sukcesie jakiejs gry. Jest wiele gier z gorsza grafika, ktore mimo to maja swoich wiernych fanow.
Grafika w WoW nie jest zla, przynajmniej mi sie podoba :)
permalink wysłany:
Grafika jest spoko, tylko przydałoby się parę zmian, bo widać duży kontrast między np. Pandarią a Outlandem, wypadałoby to kiedyś zaktualizować. To samo z postaciami, spójrzcie na Orca, a na Pandarena, widać różnice jakości, prawda?
permalink wysłany:
Ja kliknąłem, że może zostać bo mimo upływu czasu WoW nadal wygląda wyśmienicie. Blizzard tworząc to MMO podjął słuszną decyzję wybierając taki a nie inny styl, gdyż prawie wcale się nie starzeje.
Z superrealistyczną grafiką zawsze jest ten problem, że po pewnym czasie zaczyna ona straszyć. A taka "cukierkowa" konwencja od początku wyglądała jednocześnie słabo (jak na możliwości sprzętu) i dobrze (bo mimo tychn niedoskonałości miło się na nią patrzy).
permalink wysłany:
Stylistyka mi odpowiada, jak najbardziej. Aczkolwiek dalej marzę o jakimś update modeli/tekstur, bo te za bardzo odstają z dodatku na dodatek.
permalink wysłany:
Gdzieś czytałem, że ciągle pracują nad nowymi modelami postaci... miejmy nadzieje ze dopiero nie wprowadzą ich w następnym dodatku -.-
permalink wysłany:
Mi się podoba, ostatnio ustawiłem dalsze oddalenie widoku postaci, i gram tak jak w W3, bardzo fajnie,i mniejsze modele to grafika sie gubi,ale nie mówie że jest zła,powiedzcie,przecież WoW ma swoje lata,ale grafika ,orginalna,cukierkowa,troche kreskówkowa, to już taka jest, jakby była grafika jakaś realistyczna,to po pewnym czasie gdy nadejdzie kolejna generacja graficzna,odnieślibyśmy wrażenie,jakby sie manekinem sterowało,moim zdaniem nic nie zmieniać,tylko dodawać i ulepszać,wiecej elementow dodawać, przecież WoW ma nam dalej służyć,niech żyje WoW!!! i jego piękna grafika i fabuła i grywalność.
Światłość!
permalink wysłany:
Pamiętam jak z wypiekami na twarzy oglądałem pierwsze screeny, a później trailery WoWa, porównując modele z ich starszymi wersjami z Warcrafta III (o jaaa! Wieża orków! Łooo! Księżycowa Studnia! Drzewiec jak żywy! To przecież koszary ludzi i wieża gryfów! Jaaa! Etc.). Co prawda łączyło się to z bolesnym rozczarowaniem po ujrzeniu sporej części bohaterów (Tyrande, Cairne i SYLVANAS!!…), ale na szczęście Blizzard już to naprawił :) Nie wyobrażam sobie innego stylu graficznego niż ten „cukierkowy” z czasów W3. Pamiętam recenzje WoWa z CDA obok Everquest II(?). Patrząc po paru latach na screeny z obu gier, odrzuca mnie jedynie EQ. Jedyne co trzeba zmienić to modele starszych ras. Wystarczy popatrzeć na pandarena, jego mimikę twarzy przy emotach, po czym przelogować się na np. żeńskiego orka… to boli… Gdy dosiadam np. gildyjnego mounta lwa, czuję się jakby mój NE był wycięty z innej gry :/
Na marginesie - nie podoba mi się tłumaczenie Blizzarda, że nie opłaca im się tworzyć nowego modelu/skórki na postacie epizodyczne jak Neltharion przy Studni Wieczności... Tak sobie myślę... jakie oni biorą za to pieniądze, a taki np. Vaanel tworzy za "Bóg zapłać" genialne wersje bohaterów WoWa...
LINK
LINK
https://lh3.googleusercontent.com/AVeoSHgqILyS2deGthQfiLO9kGtWJsotrAuXw3kxdiyRNAT-EOJyGZuVLaXj-PIleFS16baaIOW2b1I5LQP45qNRXeABzH0MDK9zvXQHIpconFqt6rquvtPMNsXhHicuulcDpOZ-BcaxEbZ7zjARrbo5Q3UOI3mJ7VjaJ_CV_1r4UWNrpVJXVMgYioTaI8i7EEtJV4d0MXKqSsUziQy_RX_ZfHDBiNAilMYwnzkAzd1G-GQWRpeo3V4cUrg2EmGomTuOO-2gh6CqxyXHqomuOpibaFta41ADbKScX09WxcSnnEWQssy8n5Q32sKDO74x5LnFyhXwS8opx8YsKySE3dV8GuswmihjReIFkJ-eoMdRowVCixpmeHaNhhjmmT6BS89S7R8cvE5EX-oxhErAbK85anjKlpzAQ0-A9otZcDzOidUJ2MKiQtOXzJIUuGRVxb_k3IGVBIjOFPEewYjtMB2cWBI_OjrLk2VJxmVOEWqtDtTRdMlWdONp7UdNn6FWFyjHd0UWsFbbPPifw1N77EN6WZMYuFQSwGlcUXdyv8tEPcLAtFNsssa8ZS8fDgDHkDutC08_UjJq7tPjHGtIHldF4m-n3Ar0agDplW-cjMhC61IKcUjwHyurGpQ5u2DYSXdgruhWA3SqeijBEKEYgija7JSl0Z-jt6UajfZDVez2LXT6hPOFJoY=w463-h191-no
Pradawna Kronika na facebook'u
permalink wysłany:
Zawsze może być lepiej ale nie ma co narzekać póki gra jest grywalna.

Ventas mylisz pojęcia Vaanel nie tworzy nowych modeli, wykorzystuje istniejące modele dodając im przekolorowany gear i fryzury charakterystyczne dla innych ras i to wszystko, mimika, sposób poruszania się etc. pozostają bez zmian. Blizz nie chce odwalać fuszerki żeby nie słyszeć, że wszędzie mamy klony jednej postaci różniące się gearem, dlatego jak robi nowy model to ma mieć on swoją unikalną mimikę, sposób poruszania się, walki etc. Im więcej modeli mamy tym trudniej robi się kolejne, aby nie powielić czegoś co zostało już zrobione wcześniej.
permalink wysłany:
moredrama powtarzasz się. Już kiedyś to pisałeś. Patrząc na przywódców Ally i Hordy jakoś nie widzę "unikatowych modeli" w Twoim mniemaniu. M.in. Tyrande, Malfurion, Sylvanas, Garrosh, Varian, Illidan (z Well of Eternity) chociaż są jedyni w swoim rodzaju, mają identyczny zestaw ruchów jak ich "rasowe" odpowiedniki. Nazwij to jak chcesz - skórką, czy teksturą - nie jestem informatykiem/grafikiem; ważne, że inni potrafią zrozumieć sens wypowiedzi. Osobny zestaw ruchów posiadają bossowie jak Illidan z BT i Lich King, ale j/w chodziło mi o unikalny wygląd dla Liderów.
Odnośnie Vaanela wiesz... patrzę sobie teraz np. na Hakkara LINK i Azsharę LINK i zabij mnie, ale nie przypominam sobie w świecie żadnej postaci, która wyglądałaby tak jak te, tylko w "innych kolorach". Zestaw ruchów, owszem nie jest unikatowy, ale reszta owszem.
https://lh3.googleusercontent.com/AVeoSHgqILyS2deGthQfiLO9kGtWJsotrAuXw3kxdiyRNAT-EOJyGZuVLaXj-PIleFS16baaIOW2b1I5LQP45qNRXeABzH0MDK9zvXQHIpconFqt6rquvtPMNsXhHicuulcDpOZ-BcaxEbZ7zjARrbo5Q3UOI3mJ7VjaJ_CV_1r4UWNrpVJXVMgYioTaI8i7EEtJV4d0MXKqSsUziQy_RX_ZfHDBiNAilMYwnzkAzd1G-GQWRpeo3V4cUrg2EmGomTuOO-2gh6CqxyXHqomuOpibaFta41ADbKScX09WxcSnnEWQssy8n5Q32sKDO74x5LnFyhXwS8opx8YsKySE3dV8GuswmihjReIFkJ-eoMdRowVCixpmeHaNhhjmmT6BS89S7R8cvE5EX-oxhErAbK85anjKlpzAQ0-A9otZcDzOidUJ2MKiQtOXzJIUuGRVxb_k3IGVBIjOFPEewYjtMB2cWBI_OjrLk2VJxmVOEWqtDtTRdMlWdONp7UdNn6FWFyjHd0UWsFbbPPifw1N77EN6WZMYuFQSwGlcUXdyv8tEPcLAtFNsssa8ZS8fDgDHkDutC08_UjJq7tPjHGtIHldF4m-n3Ar0agDplW-cjMhC61IKcUjwHyurGpQ5u2DYSXdgruhWA3SqeijBEKEYgija7JSl0Z-jt6UajfZDVez2LXT6hPOFJoY=w463-h191-no
Pradawna Kronika na facebook'u
  Fobos
permalink wysłany:
Ja tam załamuje ręce nad animacjami a nie nad grafiką, walka mieczem nie wygląda zbyt... powalająco?
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Grafika jest super nie wiem jak inni ale ja grając na low detalach bo mam słabego trochę kompa ale na rozdzielczości 1024x gierka jest piękna.
permalink wysłany:
Co do tego, że liczy się gameplay a nie grafika, to nie jest to wg mnie prawdą, oba te czynniki podlegają osobnej ocenie :p. Jestem pewien, że prawie każdy z nas mając do wyboru Super Grę o Strzelaniu 1997 Edyszyn i Super Grę o Strzelaniu HD 2013 Rimejk, nie mając poprzednio styczności z żadną z tych wersji, wybrałby tę nowszą. Retro ma swój urok, ale na dłuższą metę ;_;...

No i czy Flower, The Journey, może nawet Okami, bez tej specyficznej grafiki, zdobyłyby takie uznanie wśród graczy :d? Czy WoW bez swojego stylu graficznego nie straciłby trochę uroku?

@Marins - na początku też grałem na najniższych i wtedy WoW mi się podobał. Jeśli kiedyś przerzucisz się na lepszego kompa, to Warcraft spodoba Ci się jeeeeszcze bardziej :>. W Media Markt chyba rok temu widziałem gameplay z WoWa, był puszczany na jakimś monitorze, jeśli kiedyś będziesz miał okazję, to zobacz, jak to wygląda.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
grafika jest fajna ale lepsze krzaki i drzewa się by przydały bo jak z góry patrze na krzaki w eversong woods to oczy mnie bolą
permalink wysłany:
Niestety Grafika i Muzyka wpływa też na gameplay. Ale akurat w wowie nie ma tragedii. Jedyne co mam do zarzucenia to słabej jakości stare modele i tekstury z classica i tbc. Czyli wszystkie stare insty, krainy, sety i nasze postaci. Brakuje mi też opcjonalnego cel-shadingu. Natomiast o retexturingu i remodelingu staroci słyszę już od 3 lat...

Jednak poniekąd rozumiem blizzarda. Pal licho tekstury, ale samo pocięcie siatki meshów naszych herosów zablokowało by możliwość gry na słabszych maszynach. Pojedynczy subsurf na modelu to już 4 razy więcej wierzchołków do wyrenderowania! Zobaczcie co się dzieję u większości z was na waszych komputerach kiedy przesiadujecie w SW albo Orgri, a teraz wyobraźcie sobie że może być 4 razy gorzej...