WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Co denerwuje was w 4.2?

permalink wysłany:
Co denerwuje was w Season10, Firelandsach, obecnych zmianach, nowosciach, ogolnie co denerwuje was w 4.2? Na poczatek, co mnie denerwuje skomentuje pewnym obrazkiem o Death Knightach.

http://img89.imageshack.us/img89/4858/opfrostdkmeme.png
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Ja wogolnie nie widze potrzeby nerfowania (lol) rajdow, po ch...?
permalink wysłany:
Naprawde jej nie widzisz? Juz ci wytlumacze. Pieniadze. Jak nie rozumiesz czemu pieniadze... :-) To radze sie zastanowic, odpowiedz jest prosta. Ale fakt, nerfowanie jest smutne :(
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
  Lilija
permalink wysłany:
Czy konkretnie w 4.2 to trudno powiedzieć, ale denerwuje mnie głównie jedna rzecz ogólnie w Cata (chociaż rzeczywiście w Firelands nastąpiła eskalacja problemu). Otóż 10 many oferujące dokładnie te same nagrody, co 25 many. No bo realnie patrząc, co 25 man gildia ma do zaoferowania graczowi, który siedzi sobie w grupie 10 man, ma pewny spot i praktycznie znikomą konkurencję na item (zapewniam was, że wiele osób myśli tymi kategoriami), a jeszcze do tego w Firelandsach ma po prostu prościej. W T11 to nie było odczuwalne, bo szczególnie na początku 10 man kontent był momentami trudniejszy od 25 man, a po zmianach dość porównywalny. Teraz ludzie, którzy nie radzą sobie z grą na 25 man nie starają się poprawić, ale po prostu uciekają tam, gdzie łatwiej (w szerokim tego słowa znaczeniu).

Ja jestem w 100% świadoma tego, że 10 many mają swoje problemy, jak mniejsze tempo gearowania całej grupy czy też mniejsza elastyczność w dostępnych specach. Nie można jednak zaprzeczyć, ze trudność obecnego 10 man kontentu generalnie uwzględnia te problemy.

25 many istnieją głownie z rozpędu (gildie na bardzo wysokim poziomie, które utrzymują się w dużej mierze dzięki rozpadowi innych 25 man gildii) lub dzięki idealistom, którzy dla zasady nie chcą grać 10 manów...
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Darkelf
permalink wysłany:
Mnie irytują zbyt łatwe 5-man heroic. Bo tylko to gram :-). Reszta jest ok.
permalink wysłany:
Jak ja gralem firelandsy to 25many wydawaly sie O NIEBO latwiejsze, bo na 10manie mozna wipnac przez blad 1 osoby, a na 25manie popelnic blad moze 5 osob i da rade.
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Tier dla shamana( Hełm)
permalink wysłany:
Ja nie widzę żadnych problemów
  Lilija
permalink wysłany:
Wraafum napisał :
Jak ja gralem firelandsy to 25many wydawaly sie O NIEBO latwiejsze, bo na 10manie mozna wipnac przez blad 1 osoby, a na 25manie popelnic blad moze 5 osob i da rade.
Masz na myśli normale czy heroiki? Bo na heroikach na 25 (zanim zaczęli je nerfować) też błąd jednej osoby znaczył wipe.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Lilija napisał :
Wraafum napisał :
Jak ja gralem firelandsy to 25many wydawaly sie O NIEBO latwiejsze, bo na 10manie mozna wipnac przez blad 1 osoby, a na 25manie popelnic blad moze 5 osob i da rade.
Masz na myśli normale czy heroiki? Bo na heroikach na 25 (zanim zaczęli je nerfować) też błąd jednej osoby znaczył wipe.
Na normalach na pewno. Przynajmniej my odnieśliśmy takie wrażenie.
permalink wysłany:
Thrall i Aggra w serduszkach. hehehehe
Boże co za żal.

LINK
  Lilija
permalink wysłany:
August napisał :
Lilija napisał :
Wraafum napisał :
Jak ja gralem firelandsy to 25many wydawaly sie O NIEBO latwiejsze, bo na 10manie mozna wipnac przez blad 1 osoby, a na 25manie popelnic blad moze 5 osob i da rade.
Masz na myśli normale czy heroiki? Bo na heroikach na 25 (zanim zaczęli je nerfować) też błąd jednej osoby znaczył wipe.
Na normalach na pewno. Przynajmniej my odnieśliśmy takie wrażenie.
Normale 25 po pewnym czasie trwania kontentu zawsze są facerollem, bo nerfy heroików przeważnie nerfują też normal. Wówczas mogę się zgodzić, że 25 normal to wymaga tak może z 10 myślących osób. Natomiast normale mimo wszystko nie wyznaczają trudności kontentu, bo one z założenia trudne być nie mogą.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Jak wiecie, jako warlock / priest kocham narzekac na Death Knightow ktorzy sa istna kontra na mnie w pvp. To tutaj znalazlem ciekawy obraz przedstawiajacy gracza kierujacego poczynaniami Death Knighta na arenach.

http://simonfra123.files.wordpress.com/2011/08/164815_483028881204_730586204_6507786_4862880_n.jpg
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Wraafum napisał :
Jak wiecie, jako warlock / priest kocham narzekac na Death Knightow ktorzy sa istna kontra na mnie w pvp. To tutaj znalazlem ciekawy obraz przedstawiajacy gracza kierujacego poczynaniami Death Knighta na arenach.

Spoiler (pokażukryj)
http://simonfra123.files.wordpress.com/2011/08/164815_483028881204_730586204_6507786_4862880_n.jpg

Me gusta !
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm