Cześć loguje się na wowa i wyskakuje taki komunikat (na battle.net tak samo) "Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit Web Link for more information." Jeszcze wczoraj normalnie mogłem grac co robic???
Jeszcze przyszedl do mnie mail żebym zmenił hasło itp o co chodzi?
Edit:Jak próbuje zmienić hasło pisze że zły e mail i z boku pisze tak
"Is this computer secure?
We’re asking for this detailed personal information so we can verify your identity. Thus, it is extremely important that your computer is secure before proceeding."
|
|
Wygrałeś w loterii i ktoś Ci po prostu shackował konto.
Miałem podobny przypadek i chyba nawet podobny komunikat - ktoś mi się włamał na konto i spamował w Dalaranie że sprzedaje golda - 30 minut i dostał bana, dzięki temu nie straciłem żadnych itemów. Jedyne co Ci pozostaje to dzwonić do supportu (tam gadają po polsku). |
|
Tak też zrobię dzięki za pomoc :)
|
|
Narazie napisałem maila i dostałem odpowiedź żeby zmienić hasło ale gdy wpisuje email to pisze że zły.ehh nie wiem co robic.
|
|
K. <3
|
|
I nie mówi się ,,piszę" tylko ,,jest napisane"
|
|
up fail... a jeżeli ironia to kwas...
|
|
Próbowałem dzwonic ale za każdym razem odbiera ktoś kto rozmawia po angielsku.A i jeszce jedno mam zadzwonić do działu technicznego wowa (sekretarka mowi ze tu sa udzielane odpowiedzi po angielsku)czy do działu kont i platnosci?
|
|
Do Działu Kont i Płatności. Jeśli zgłosi się angielski konsultant, poproś o przełączenie do polskiego.
Telefon: 800 702 217 bezpłatny, dostępny 7 dni w tygodniu, od 9:30 do 22:00 K. <3
|
|
Bones'owi chyba chodziło o @2up :(.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Dziękuje wszystkim za pomoc.Już odzyskałem kontrole nad kontem.Bardzo miło się rozmawia ;p.
|
|
Miło to słyszeć Życzymy dalszej, bezproblemowej już gry |