Co się dzieje z postacią gdy umiera w Shadowlandsach? Czy dusza w ogóle może zostać unicestwiona w tam? Wspominali że jak ktoś wejdzie do The Maw to zwykłego wyjścia nie ma. To ma tam umrzeć żeby wyjść?
Co by się stało jak Ilidanowi udało by się zniszczyć koronę mrozu w War3?
Wspomnieli też, że my jako pierwsi z The Maw uciekniemy na początku dodatku.
Ktoś chyba pisał co się dzieje. Ludzie grający w demo mówili, ale nie pamiętam dokładnie.
Oj tam, a ja tam uważam, że Sylwana dodaje czegoś ciekawego swoją "złą" postawą
I ciągle uważam, że poprzednie 10 lvl na dodatek to za mało, ponieważ wystarczy przekroczyć jedno oczko w górę, pojadając stary kontent i być zdecydowanie wyżej, bo co jakiś czas jest skalowanie. Osiągasz max lvl jeszcze zanim wszystko skończysz, więc ulepszasz w nieskończoność ilvl, który zostanie zredukowany tak czy tak, a poziomy mogły być pewną stabilną barierą. Oczywiście mówię skrótami, bo taka sytuacja miała miejsce już w Classicu, z tego co zauważyłem
Chyba że teraz od 1-60 będzie je się wbijało bardzo długo...
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...
Nie zdziwię się, jeśli dostaniemy kalkę BoA, gdzie po przejściu scenariuszy danych krain, dostaniemy world questy i robienie w kółko tych samych, bezsensownych rzeczy. Co czujecie, gdy raz na tydzień lub dwa zabijacie tą samą elitkę dla 50g albo 25 surowców? Czujecie, że robicie coś doniosłego?
A co było do roboty w Wotlk po za grindowaniem dungów, raidów ?
Oj tam, a ja tam uważam, że Sylwana dodaje czegoś ciekawego swoją "złą" postawą
I ciągle uważam, że poprzednie 10 lvl na dodatek to za mało, ponieważ wystarczy przekroczyć jedno oczko w górę, pojadając stary kontent i być zdecydowanie wyżej, bo co jakiś czas jest skalowanie. Osiągasz max lvl jeszcze zanim wszystko skończysz, więc ulepszasz w nieskończoność ilvl, który zostanie zredukowany tak czy tak, a poziomy mogły być pewną stabilną barierą. Oczywiście mówię skrótami, bo taka sytuacja miała miejsce już w Classicu, z tego co zauważyłem
Chyba że teraz od 1-60 będzie je się wbijało bardzo długo...
Mi się podobała, ale ile można?
A levele będą szły szybko. 1-10 strefa startowa, 10-50 BFA domyślnie z możliwością wyboru innego contentu i 50-60 Shadowlands.
Nie zdziwię się, jeśli dostaniemy kalkę BoA, gdzie po przejściu scenariuszy danych krain, dostaniemy world questy i robienie w kółko tych samych, bezsensownych rzeczy. Co czujecie, gdy raz na tydzień lub dwa zabijacie tą samą elitkę dla 50g albo 25 surowców? Czujecie, że robicie coś doniosłego?
A co było do roboty w Wotlk po za grindowaniem dungów, raidów ?
moze lepiej powiedziec czego nie bylo ;d
durnej farmy artefaktu
world questow ktore polagaja na podejdz i zdobadz nagrode bo zaznaczyles potwora
nagrody za casual content takie ze jestes forcowany do ich robienia + patrz nizej
rewarding system -- titanforge/warforge +socket ktory jest warty 20? ilvl = > czyli nie jestes nagradzany za bycie dobrym graczem, a za robienie jak najwiekszej ilosci casual contentu "bo moze cos procnie" --
wow jest przesycony casual contentem ktory nie wymaga NICZEGO zeby go robic oprocz poswiecania czasu
ludzie caly czas placza ze nie ma co robic i nie ma co zdobywac - JA CHCE KOLEJNY TOY MOUNT PET albo inne gowno zeby sie potem pochwalic kolekcja
rywalizacja powinna byc kluczowym aspektem gry mmo, w chwili obecnej (od legionu przede wszystkim) gra to przede wszystkim FARMA czegokolwiek na swoj rachunek
glownie tym sie rozni wow nowy od starego, ze kiedys casual kontent byl trudniejszy i ludzie musieli sie mobilizowac zeby cos zrobic nawet cholerny quest na low lvl, a system nagrod byl tkai ze jak umiesz zabic bosa na heroiku albo wbic 2.2k ratingu w pvp to masz top gear, a nie "bo mi procnelo" na normalu 440ilvl z socketem
1) Naprawione levelowanie - w końcu mogę szybko przelevelować alta w ulubionych lokacjach (w tym w oryginalnym EK i Kalimdor z Vanilli), ciekawe tylko czy zrobią coś w stylu międzyrealmowego layeringu dla każdego starego kontynentu, aby żaden z dodatków nie był kompletnie pusty.
Długi leveling jest ciekawy i angażujący jedynie w Classicu, TBC i Wotlk, współczesny WoW tak bardzo się rozrósł, a mechaniki i filozofia kompletnie pozmieniały, że proces ten zaczął przypominać torturę polegającą na tępym i pozbawionym jakiegokolwiek myślenia, wyzwań i zagrożeń chodzeniu z punktu A do B.
2) Nowe opcje customizacji - lubię
3) RPG Klasy, a nie specjalizacje - dzięki Classicowi Blizzard powoli zaczyna przypominać sobie, że WoW ma być grą MMORPG, w której gracze chcą z każdym poziomem rozwijać swoją postać i mieć umiejętności specjalne dla klasy lub do zabawy. Powrót aur u Paladyna, fire spelli u frost Maga czy Eye of the Beast u Huntera ma u mnie ogromny plus.
4) Skalowanie poziomów - bez niego przyspieszony leveling przypominałby stare "fun servery"
Reszta zmian i nowości standardowa lub dupy nie urywa
Zabrakło mi:
- Healing dla healerów (usunięcie czarów leczących dla DPS i Tank)
- Przywrócenie starego systemu castowania spelli (jak ktoś cię uderzy to pasek nieco się cofa)
- Usunięcie stunów, interruptów, tarcz, sprintów itp. dla każdej klasy (porozdzielać je między klasami np. paladyn ma stuna ale nie ma interrupta i sprinta, mag ma tarcze ale nie ma stuna i sprintu)
- Realmów bez shardingu w otwartym świecie
- Usunięcie skalowania gearu w PvP i od max lvl w otwartym świecie
- Przyspieszenia potyczek PvP
- Większej agresji mobów gdy atakują w grupie (powiedzmy pullnięcie 2 mobów zwiększa zadawany przez nie DMG o 20%, trzech o 30% czy coś w tym stylu)
Heh, znowu retcon. Podobno ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostały wykute w shadowlandsach. Wtf?
Przecierz ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostało wykute przez Natherezimow na polecenie Kiljadena, który uwięził w niej rozszarpana dusze Nerzula.
Czyżby Blizz zapomniał że istniało coś takiego jak Legion.
No chyba ze Nathrezimowie od tak sobie wbili do shadowlandsow.
PC: Intel Cor 2 Quad Q9550, Kingston HyperX 8GB DDR2, Sapphire Radeon HD 7850 2GB, Samsung HD753LJ 750GB, OCZ MoDXstream Pro 600W,Samsung CH580
Notebook: Asus R510JK - Intel i7 4710HQ, 12 GB RAM, Geforce GTX 850, HD 750GB
Phone: Lumia 640 LTE
Console: PlayStation 4 FAT - 2 TB
Ja mam takie pytanie, może to było mówione, jeśli tak, to przepraszam za moją nieuwagę.
Z tego co pamiętam, jest limit, że można mieć jedną klasę heroiczną. Czy ze względu na to, że DK będą dostępne dla wszystkich ras, będzie istniała możliwość zrobienia drugiego DK, czy limit jest nadal aktualny?
Nie ukrywam, że chciałbym poznać historię "nowych" DK, a mam już jednego, a nie widzi mi się płacić kasy za transfer rasy.
Heh, znowu retcon. Podobno ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostały wykute w shadowlandsach. Wtf?
Przecierz ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostało wykute przez Natherezimow na polecenie Kiljadena, który uwięził w niej rozszarpana dusze Nerzula.
Czyżby Blizz zapomniał że istniało coś takiego jak Legion.
No chyba ze Nathrezimowie od tak sobie wbili do shadowlandsow.
@SzopenPogo z większością punktów się zgadzam, ale czy tego czego ci brakuje to nie ma przypadkiem w Classciu? Bo gdyby Blizz zabrał własne leczenie tanków i dpsów to przestałbym chyba grać...A gear pvp się nie skaluje i to niestety. bo obecnie wystarczy, że ktoś ma 15 it lvl więcej i nie ma z nim szans. Gear powinnien mieć znaczenie w rajach a w walce gracz na gracza wolę system z Legionu. Wtedy mogłem sobie altem wskoczyć na bg i pograć, a teraz taki świeży mag 120 lvl to mięso armatnie.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...
Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
Heh, znowu retcon. Podobno ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostały wykute w shadowlandsach. Wtf?
Przecierz ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostało wykute przez Natherezimow na polecenie Kiljadena, który uwięził w niej rozszarpana dusze Nerzula.
Czyżby Blizz zapomniał że istniało coś takiego jak Legion.
No chyba ze Nathrezimowie od tak sobie wbili do shadowlandsow.
O, a tego nie widziałem. Masz jakiś link? ^^
Co więcej rozmawiamy z kowalem który ów ostrze mrozu wykuł i nie jest to żaden Nathrezim/Demon. Przecież nawet Kelthuzad mowi do Arthasa że LEgion stworzył Lich Kinga gdzieś w wirującej pustce.
Któryś youtuber o tym mówił który grał w bete na blizzconie.
PC: Intel Cor 2 Quad Q9550, Kingston HyperX 8GB DDR2, Sapphire Radeon HD 7850 2GB, Samsung HD753LJ 750GB, OCZ MoDXstream Pro 600W,Samsung CH580
Notebook: Asus R510JK - Intel i7 4710HQ, 12 GB RAM, Geforce GTX 850, HD 750GB
Phone: Lumia 640 LTE
Console: PlayStation 4 FAT - 2 TB
- Healing dla healerów (usunięcie czarów leczących dla DPS i Tank)
R.I.P solowanie czegokolwiek, plus healerom za to trzeba było usunąć czary bijące, bo inaczej na pvp dałoby się ich ubić tylko gdyby byli AFK.
Dragon13 napisał :
Heh, znowu retcon. Podobno ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostały wykute w shadowlandsach. Wtf?
Przecierz ostrze mrozu jak i zbroja Lich Kinga zostało wykute przez Natherezimow na polecenie Kiljadena, który uwięził w niej rozszarpana dusze Nerzula.
Czyżby Blizz zapomniał że istniało coś takiego jak Legion.
No chyba ze Nathrezimowie od tak sobie wbili do shadowlandsow.
Nie trzeba żadnego retconu, Kil'jaeden zlecił to Nathrezimom, którzy zlecili to jakiemuś kowalowi, to dosyć normalne :v Raczej wiedzieli o istnieniu Shadowlands, wystarczył odpowiedni portal i już.
Mnie zastanawia czy w tym dodatku po prostu wstawią Sylvane jako raid bossa i już, czy będą dalej ciągnąć jej historie, jakieś plot twisty, wybielanie itp.
@SzopenPogo z większością punktów się zgadzam, ale czy tego czego ci brakuje to nie ma przypadkiem w Classciu? Bo gdyby Blizz zabrał własne leczenie tanków i dpsów to przestałbym chyba grać...A gear pvp się nie skaluje i to niestety. bo obecnie wystarczy, że ktoś ma 15 it lvl więcej i nie ma z nim szans. Gear powinnien mieć znaczenie w rajach a w walce gracz na gracza wolę system z Legionu. Wtedy mogłem sobie altem wskoczyć na bg i pograć, a teraz taki świeży mag 120 lvl to mięso armatnie.
Jest i działa to świetnie, dlatego fajnie jakby powrócili do tego w nowych rozszerzeniach. Przedwczoraj pierwszy raz od około czterech miesięcy wbiłem na Retaila i powiem szczerze, że po tylu godzinach spędzonych na Classicu uznaję, że nowy content jest naprawdę ciekawy i fajnie rozwinięty.
Mechagon i Nazjatar to świetnie poprowadzone krainy, które stawiają przed nami jakiś cel, a zadania w nich są całkiem przyjemne, tylko co z tego skoro mechaniki gry i klas zabijają cały ich potencjał. Mając ledwo 400 ilvl mogę bez problemu spullować i szybko zabić 4 elite moby w górnej części krainy, zwykłych biorę zwykle z 10 na raz i HP nie spada mi poniżej połowy, przez co o wiele uboższy w content Classic daje o wiele lepsze doznania, ponieważ przed każdą walką stawiam sobie pytania w stylu "czy da się i opłaca zrobić mage pulla", "na tego rzucę owce, a tych dwóch zamrożę i na zmianę będę okładał Frostboltami", "o nie elita idzie, muszę spi*@#$ć!" itp. Gdyby przywrócili ten system w otwartym świecie to nowy content byłby o wiele bardziej satysfakcjonujący i przyjemniejszy.
Z racji tego, że nie znoszę raidów, ale od zawsze jestem For the Alliance to po zrobieniu tych dwóch krain wbiłem sobie na Arenę, a później BG i znów zaczęła mnie boleć nieśmiertelność healerów w starciach od 1v1 do 1v3, którzy mogą bez końca i konsekwencji rzucać te swoje Flash Heal przywracające ogromne ilości HP, DPSów, którzy mają te same spelle i przy 40% życia napierdzielają w kółko czary leczące i walkę rozstrzyga to kto ma lepszy heal lub komu pierwszemu pomogą koledzy z frakcji. PvP poza Arenami jest kompletnie niegrywalne.
I do tych dwóch spraw ma się mój problem z gearem. Gdy na moim Classic Magu zdobyłem nowego chesta to prawie dostałem nerdgasmu bo znacząco rozwinął on moją postać, dzięki czemu lepiej mordowałem moby i hordy. To była nagrodą, o którą opłacało się walczyć, na Retailu zakładam itemy, które nie dają mi nic, dlatego nie opłaca mi się ich zdobywać.
Dodatkowe realmy bez shardingu w End Gameowych lokacjach nikomu by nie zaszkodziły, a zważając na to jak świetnie działa to na Classicu to wiem, że cieszyłyby się sporą popularnością.
Przez te czynniki wyłączyłem grę po około 2 godzinach, i to pomimo tego, że nowy content jest świetny. Narazie mi to nie przeszkadza bo od angażującej rozrywki mam Classica i na Retaila będę od czasu do czasu wbijał po "for fun", ale za rok lub dwa Classic się skończy a moje uzależnienie od tej gry nie
Gadzet24 napisał :
R.I.P solowanie czegokolwiek, plus healerom za to trzeba było usunąć czary bijące, bo inaczej na pvp dałoby się ich ubić tylko gdyby byli AFK.
Dodać zabawkę leczącą, która działa tylko na starych raidach. Kogo obchodzi jakiś AFKer? Przez healing DPS nasze postacie są wręcz nieśmiertelne, przez co walki z mobami nie są w żaden sposób satysfakcjonujące, a potyczki PvP ciągną się w nieskończoność, to że healer może wtrącić mały DPS nikomu nie robi krzywdy bo w tym czasie nie ma jak leczyć. To co czyni daną rolę wyjątkową są unikatowe dla niej umiejętności.
Ja mam takie pytanie, może to było mówione, jeśli tak, to przepraszam za moją nieuwagę.
Z tego co pamiętam, jest limit, że można mieć jedną klasę heroiczną. Czy ze względu na to, że DK będą dostępne dla wszystkich ras, będzie istniała możliwość zrobienia drugiego DK, czy limit jest nadal aktualny?
Nie ukrywam, że chciałbym poznać historię "nowych" DK, a mam już jednego, a nie widzi mi się płacić kasy za transfer rasy.
Limitu na klasy heroiczne nie ma od prawie 5 lat już, możesz mieć maksymalnie 50 DK na jednym serwerze bo tyle wynosi maksymalna liczba postaci jakie możesz mieć na koncie.
przez co walki z mobami nie są w żaden sposób satysfakcjonujące
Bossowie ciągle mogą zabić, self healing nie-healerów nie daje tak dużo na raidzie czy wyższych M+ no i walki z jakimi mobami mają być ekscytujące? Z trashem który jest tak wielkim zapychaczem i tak porywa ludzi że chcą go w jak największej mierze ominąć?
Imo healing powinien zostać u niektórych tanków jako dywersyfikacja ich stylu gry.
Mamy tanka blokowego - warriora
Mamy tanka rozkładającego dmg - monka
Tanka cooldownowego - druida, paladyna
Tanka leczącego - DK i DH
Co by można imo zrobić to ograniczenie self healingu u tanków innych niż DK/DH wraz z rozbudowaniem mechaniki w której oni przodują i dostosowanie rotacji leczącej DH do poziomu tej DK. Bo soul fragmenty niby są fajne na papierze, ale tak naprawdę można mieć je w dupie. Gdzie takie odpowiednie rzucanie Death Strike'ów połączone z zarządzaniem RP / Runami daje spoko satysfakcję gdy prześcigasz healera w raidzie, jesteś w stanie dociągnąć bossa gdy kupa uderzy w wiatrak i healerzy wyparują.