WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

War Mode On/Off

Czy będziesz grał z War Mode
Wszystkich Głosów : 30
musisz się zalogować aby głosować
TAK
60%
[18]
NIE
30%
[9]
10%
[3]
permalink wysłany:
Tak z ciekawości kto z was od prepatcha (bądź BfA) włączy War Mode i zacznie rzeź? Kto wyłączy by w spokoju zbierać kwiatki i biegać za motylkami?
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Pewnie odpale tylko ogarne Disco speca. Zawsze fajnie powalczyc z Ally nie tylko na BG/Arenach
permalink wysłany:
Oczywiście, że będzie włączony, toż to grzech nie mieć. Przecież cała śmietanka w Wowie wg mnie to w dużej mierze wpvp, mordobicie i przeszkadzanie w questach itp, tak jak to było za classica tbc albo wotlka w stv :333
  bydlakk
permalink wysłany:
jak world pvp bedzie wygladalo tak jak na legionie to mam to w dupie
nie bede meczyl sie z typem ktory nie ma rak tylko dlatego ze gra jakas tankopodobna klasa albo rogue ktory zabije mnie 1 envenomem
a poki co wszystko na to wskazuje czytaj boomkin,ret,rogue, enh? nie wiem pewnei jeszcze pare specow sie znajdzie
jakby pvp wygladalo jak na wotlku ewentualnie tbc i cata to bym w 100% optowal na wpvp
permalink wysłany:
bydlakk napisał :
jak world pvp bedzie wygladalo tak jak na legionie to mam to w dupie
nie bede meczyl sie z typem ktory nie ma rak tylko dlatego ze gra jakas tankopodobna klasa albo rogue ktory zabije mnie 1 envenomem
a poki co wszystko na to wskazuje czytaj boomkin,ret,rogue, enh? nie wiem pewnei jeszcze pare specow sie znajdzie
jakby pvp wygladalo jak na wotlku ewentualnie tbc i cata to bym w 100% optowal na wpvp

Fakt tankowaty syf powinien być wyjątkowo wytrzymały, ale dmg deal powinien być kilkukrotnie mniejszy niż był na legionie.
Chociaż zwróć uwagę na stat squish, łatwiej będzie o balans więc może być nawet całkiem całkiem.
Poczekamy zobaczymy :)
permalink wysłany:
Wyłączony. Mam dość idiotów, którzy korzystają z pierwszej lepszej okazji, żeby "honorowo" wjechać w plecy kiedy jesteś zajęty walką z potworami czy czymś innym.

Więc bardzo się cieszę, że w końcu w spokoju będę mógł robić zadania niż oglądać popis jakiegoś barana, który robi burdy. Ile razy ludzie chcieli oddać zadanie to nie, opanowali wioskę i tłuką każdego i nawet nie dadzą odejść w spokoju. Albo chowanie się w miejscach trudno dostępnych i z nich strzelać pociskami w graczy.

Jak będę chciał się pobawić to pójdę w kolegami do stolicy przeciwnej frakcji.
LINK
permalink wysłany:
Zrobiłem w Legionie tyle WQ z włączonym PVP / na cross realmie z serwerem PVP, iż wiem że w ~80% przypadków ludzie nie będą się napierdzielać - będą zajęci wykonywaniem WQ, gdyż wykonywanie ich da więcej niż duelik z jakimś losowym aliantem / hordziakiem.

Nagrody w World PVP musiałby być jakieś sensowne by zachęcić ludzi do zarzynania się nawzajem. Satysfakcja i trochę honoru nie są dla większości warte potencjalnie straconego czasu na "farmę".

A i sporo ludzi nawet nie będzie korzystać w War Mode - o ile buff do levelowania +15% jest bardzo przyjemny, tak na 120 zyski na WQ są marginalne (przynajmniej niektóre PVP talenty ratują sytuację)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Byłem w tych 20% i atakowałem każdego (kto nie miał na sobie prydaza) niezależnie od tego czy A czy H. Czasami bekę miałem z kogoś kto miał do mnie pretensje, że jest bity przy robieniu WQ PVP. Tacy byli bici po parę razy ;)

Co do nagród to masz rację, ale gdyby tu Blizz przedobrzył to zrobiły by się zbyt duże grupy polujące na pojedynczych graczy. A ja lubię powalczyć gdzieś na boku pod jakimś drzewkiem

Więc bardzo się cieszę, że w końcu w spokoju będę mógł robić zadania niż oglądać popis jakiegoś barana, który robi burdy

Mogłeś wybrać serwer PvE ;)

Mainem na pewno będę biegał z war mode przez cały czas, innymi klasami, którymi mniej pewnie czuję się w PvP pewnie trochę rzadziej.

No to już od środy...

Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Ło panie ja tu myślę czy by nie spróbować założyć jakiejś grupy albo gildii nastawionej na world PvP. Mam nadzieję, że znerfią trochę healerów i poprawią niektórych tanków jak DK i Druid.
FOR THE ALLIANCE!
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!
permalink wysłany:
Ciekawy temat :)
U mnie opcja będzie wyłączona-wybrałam server PVP ze względu na ilość grających polaków po stronie Hordy, ale wolę na spokojnie robić qesty i ubierać się na rajdy. Ale zdaję sobie sprawę z konsekwencji tego wyboru. Z tym, że o ile jestem w stanie przyjąć łomot od przeciwnika tego samego levela, to hmm..mówiąc delikatnie "denerwuje" mnie kiedy ktoś o 30 poziomów w górę specjalnie czai się na "wroga" w miejscu oddawania questa. To jednak niehonorowe, nie na tym polega PVP.
  bydlakk
permalink wysłany:
liq napisał :
Byłem w tych 20% i atakowałem każdego (kto nie miał na sobie prydaza) niezależnie od tego czy A czy H. Czasami bekę miałem z kogoś kto miał do mnie pretensje, że jest bity przy robieniu WQ PVP. Tacy byli bici po parę razy ;)

Co do nagród to masz rację, ale gdyby tu Blizz przedobrzył to zrobiły by się zbyt duże grupy polujące na pojedynczych graczy. A ja lubię powalczyć gdzieś na boku pod jakimś drzewkiem

Więc bardzo się cieszę, że w końcu w spokoju będę mógł robić zadania niż oglądać popis jakiegoś barana, który robi burdy

Mogłeś wybrać serwer PvE ;)

Mainem na pewno będę biegał z war mode przez cały czas, innymi klasami, którymi mniej pewnie czuję się w PvP pewnie trochę rzadziej.

No to już od środy...
a jestes tez tym graczem ktory majac 10% hp widzac przeciwnika modli sie o to zeby go nie zaatakowal(albo wmawia sobie ze ktos jest noobem i nawet nie wie ze tu jestem z 10%hp), po czym idzie regnac hp i czeka zeby otworzyc na typie ktory walczy z mobami majac 10% hp?
permalink wysłany:
Byłem w tych 20% i atakowałem każdego (kto nie miał na sobie prydaza) niezależnie od tego czy A czy H. Czasami bekę miałem z kogoś kto miał do mnie pretensje, że jest bity przy robieniu WQ PVP. Tacy byli bici po parę razy ;)
Ja akurat jestem "grzeczny" i atakuje tylko wtedy gdy ktoś się pierwszy dokona aktu agresji na moją bogu ducha winną postać.

Mam nadzieję, że znerfią trochę healerów i poprawią niektórych tanków jak DK i Druid.
Nie rozumiem czemu by mieli nerfić tanków/heali pod World PVP. Imo te role są dosyć zbalansowane - fakt, nie da się ich zabić, ale sami też raczej nie mają sposobności za zabicie kogoś ze względu na mniejszy dps (chyba że różnica w gearze jest sporawa) gdy teraz każdy ma solidnego self heala, także atakując takiego to już raczej twój problem że nie możesz go zabić, nie balansu.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Dwiga napisał :
Ciekawy temat :)
U mnie opcja będzie wyłączona-wybrałam server PVP ze względu na ilość grających polaków po stronie Hordy, ale wolę na spokojnie robić qesty i ubierać się na rajdy. Ale zdaję sobie sprawę z konsekwencji tego wyboru. Z tym, że o ile jestem w stanie przyjąć łomot od przeciwnika tego samego levela, to hmm..mówiąc delikatnie "denerwuje" mnie kiedy ktoś o 30 poziomów w górę specjalnie czai się na "wroga" w miejscu oddawania questa. To jednak niehonorowe, nie na tym polega PVP.
Gankowanie to również Player vs Player, bez znaczenia jaki kto ma level. Prawda, jest to niehonorowe ale dalej stanowi to część pvp.
Ludek napisał :
Zrobiłem w Legionie tyle WQ z włączonym PVP / na cross realmie z serwerem PVP, iż wiem że w ~80% przypadków ludzie nie będą się napierdzielać - będą zajęci wykonywaniem WQ, gdyż wykonywanie ich da więcej niż duelik z jakimś losowym aliantem / hordziakiem.

Nagrody w World PVP musiałby być jakieś sensowne by zachęcić ludzi do zarzynania się nawzajem. Satysfakcja i trochę honoru nie są dla większości warte potencjalnie straconego czasu na "farmę".

A i sporo ludzi nawet nie będzie korzystać w War Mode - o ile buff do levelowania +15% jest bardzo przyjemny, tak na 120 zyski na WQ są marginalne (przynajmniej niektóre PVP talenty ratują sytuację)
Fakt tu sie zgodzę WPVP było bardzo fajne np. na Isle of Thunder lub Timeless Isle. Wyspa nie była duża, daily questy przyciągały ludzi, także to sobie jakoś żyło, mimo niezbyt ciekawych nagród.
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Mam nadzieję, że znerfią trochę healerów i poprawią niektórych tanków jak DK i Druid.
Nie rozumiem czemu by mieli nerfić tanków/heali pod World PVP. Imo te role są dosyć zbalansowane - fakt, nie da się ich zabić, ale sami też raczej nie mają sposobności za zabicie kogoś ze względu na mniejszy dps (chyba że różnica w gearze jest sporawa) gdy teraz każdy ma solidnego self heala, także atakując takiego to już raczej twój problem że nie możesz go zabić, nie balansu.

Jeżeli twój ilvl znacznie nie przewyższa ilvl tanka/healera to klasa bez bardzo dobrego burst dmg nie ma szans na zabicie healera i niektórych tanków (przez co walka 1v1 staje się bezcelowa). Najlepszym rozwiązaniem byłoby nieco zmniejszyć self heal dla tanków (dwa/trzy Death Strike i full hp to ogromna przesada) i zwiększyć koszt many dla czarów leczących aby dało się takiego delikwenta kiedykolwiek z niej wypruć (na BG aby ubić healera potrzeba co najmniej od 2 do 4 osób, które będą go stunowały i interruptowały).
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!
permalink wysłany:
Imo jak już nerfić w jakiś sposób healerów i tanków to nie przez redukcję przeżywalności, a DPS-a.

Dla tanków to jest ich "nisza" - mają stać, bronić celu, być wrzodem na dupie przeciwników, ostatnią przeszkodą przed capnięciem punktu na takim AB.

W przypadku heali - cóż ich rolą jest bardziej leczenie party niż konieczność przeżycia samemu także jest w tym pewna mechanika, nawet jeśli heal utrzymuje się sam w nieskończoność, no nie leczy za pewne wtedy współtowarzyszy.

Problemem tutaj jest imo jeśli tank / heal robi na tyle duży DPS by móc kogoś zabić, samemu wychodząc z palcem w tyłku bez szwanku.

Pal licho jeśli kolesia nie da się zabić, jeśli on nie może cię zabić to raczej nie zaatakuje sam z siebie w WPvP, a jeśli ty go zaatakujesz... cóż twój problem, nie jego.

Oczywiście można się zastanowić to jaka byłaby idea takowego WPvP, questiowania w War Mode skoro tanka / healera nie da się zabić - podejrzewam, że z powodu obniżonego dmg szybkość robienia WQ w War Mode jako pure tank / heal jest znacznie wolniejsza / mniejszy zysk w czasie względem wesołego biegania i mordowania mobków w PvE jako DPS bez obawy że ktoś cię ganknie - zwłaszcza że jak wspominałem, po wylevelowaniu się bonus z War Mode jest marginalny jeśli chodzi o nagrody z WQ.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3