Witam. Zakupiłam wczoraj kod na 60 dni do wowa przez allegro.
Wszystko się niby zgadza, bo tysiące osób od niego kupuje, kod przyszedł po 2 minutach, ale po wpisaniu kodu, wybraniu konta, do jakiego chcę dodać czas gry, wyskakuje mi "Wystąpił błąd.
Wpisany kod nie mógł zostać wykorzystany. Sprawdź kod i spróbuj ponownie. Jeśli ten komunikat błędu wyświetli się ponownie, spróbuj ponownie później, ponieważ na stronie lub w grze może trwać przerwa techniczna.".
Kod próbowałam wpisać od godziny 20 i teraz (6:20). Czy to wina jakiejś blokady w moim komputerze? Może Battleneta? Czy allegrowicza?
Proszę o pomoc, bo jednak małe pieniądze to nie kosztuje. :(
|
|
Cześć. Sprawdź, czy nigdzie nie pomyliło Ci się "O" z "0" itp., a jeśli to nie pomoże, poproś sprzedawcę o skan kodu.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Wydaje mi się, że kod jest poprawny, gdyż jeśli zamieniam inną literkę, to nie pokazuje, żeby dodać czas gry do World of Warcraft. Gdy wpisuję już wcześniej zużyty kod, to wyskakuje informacja, że kod został wykorzystany.
Do allegrowicza wczoraj napisałam, co mam z tym faktem zrobić, do blizzarda również, ale dalej nie dostałam odpowiedzi. Ale mogę napisać o skan kodu. |
|
Napisz kod dokładnie duże litery i myślniki.
|
|
Oczywiście nie podam kodu tutaj
Kod wpisywałam razem z myślnikami, dużymi literami, a zdjęcie kodu jest bardzo czytelne. Nie ma mowy o pomyłce przy wpisywaniu, bo jak wcześniej napisałam - gdy wpisuję poprawnie kod, to wyskakuje mi przedtem informacja do jakiej gry dodać czas, a jak zmieniam 8 na B, to od razu wyskakuje mi "Wystąpił błąd. Wpisany kod nie mógł zostać wykorzystany. Sprawdź kod i spróbuj ponownie. Jeśli ten komunikat błędu wyświetli się ponownie, spróbuj ponownie później, ponieważ na stronie lub w grze może trwać przerwa techniczna." nie wyświetlając mi przedtem tego dodania czasu. |
|
Poproś sprzedawcę o nowy kod, oni chyba błędne kody mogą wymienić na nowe (u Blizzarda czy u innego dystrybutora, nie wiem gdzie się zaopatrują) więc tobie dadzą nowy kod a ten stary zgłoszą do Blizzarda do dezaktywacji, więc nie ma takiej możliwości, że klient oszuka sprzedawcę i będzie mieć 2 kody. Na pewno wyśle ci nowy kod a jak będzie nieogarnięty to możesz mu o takiej możliwości powiedzieć. Ja tak kiedyś miałem, co prawda z grą Ubisoftu, ale myślę, że taka zasada jest wszędzie.
|
|
Zamykam temat!
Odpisała mi miła pani z Blizzarda, informując, że mieli problemy techniczne i aktywowali mi konto. ;) Ale dziękuję również za wasze rady! |