WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Blizzard nie chce współpracować?

permalink wysłany:
Witam,
czym jest podyktowana polityka Blizzarda brakiem chęci jakiej kolwiek współpracy z graczami odnośnie rozwijania WoW'a?

"Where can I send suggestions for games?

We appreciate the time and energy people put into making suggestions for our current and future games. Our company policy, however, prevents us from accepting for review any unsolicited ideas. Often in our industry, an idea being submitted will be identical or similar to one already used by other companies, or already being independently developed by or for a company. Therefore, Blizzard Entertainment® has adopted the unalterable policy of refusing to accept or look at any unsolicited submissions or ideas. You can post your suggestions under the appropriate category in the most relevant game forum: Legacy, StarCraft II, or Diablo III, Hearthstone, Heroes of the Storm, World of Warcraft."

na forum gdzie pomysł w żaden sposób nie jest chroniony tylko idiota napiszę.
ktoś się spotkał już z tym? są jakieś inne kanały gdzie pomysły na rozwój Wow'a można przesyłać?

pozdrawiam
permalink wysłany:
Jest tylko jeden dobry pomysł na rozwój wowa - stworzenie serwerów na każdej ekspansji. Super byłoby pograć na wotlku.
permalink wysłany:
W zacytowanym fragmencie masz odpowiedź (mogą pojawić się problemy z tym, do kogo pomysł należy), zresztą amatorzy grania niekoniecznie znają się na projektowaniu gier, dlatego znacznie przydatniejsze są ich opinie niż pomysły.

Jest tylko jeden dobry pomysł na rozwój wowa
Włączenie serwera z dziesięcioletnią grą nazywasz rozwojem :p.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
w takim razie pozostaje opatentować pomysł i sprzedać prawa Blizzardowi
permalink wysłany:
Temahemm tak mówię o rozwoju nawet z 10-letnią grą. Rozwojem odnośnie graczy i legendarnych 11 milionach. Pamiętasz jaki spadek graczy wowa przyniosło Cata? Wow po wotlku był nudny. Jedynie co mnie trzymało to areny i bg.
permalink wysłany:
Ale ludzie powrót na stare dodatki nie jest dobrym rozwiązaniem no. Nie będę już mówił o bugach, ale o tym, że to się zaraz znudzi... I będzie narzekanie, że Blizz zamiast robić nowy content odświeża stary...
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
Nie jest dobrym rozwiązaniem ? :D. Jak tak to czemu prywatne serwery cieszą się tak dużą popularnością? Przykład : Nostalrius - vanilla. Miał tam tyle graczy, że blizzard go zamknął.
permalink wysłany:
Blizz po ich zamknięciu ogłosił, że prowadzi rozmowy z włodarzami Nostalriusa w sprawie vanilla serwerów. Wg internetów na Nostalriusie przed zamknięciem grało 150 tysięcy ludzi, to nie jest dużo. Mi się wydaje, że spadek po Cata nie jest spowodowany tylko jakością tego dodatku, ale też tym, że najpopularniejsze lore kończy się na wątkach zawiązanych w Warcraft 3, a Deathwinga dużo osób wcale z tą serią nie kojarzyło. Ludzie grają dla fabuły, w to wierzę xD.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
No wiesz 150k na prywatny serwer to raczej dużo. Przypominam ,że takich serwerów jest sporo, z tak dużą społecznością. Wiesz dlaczego w wowa przestali grać? Nie oszukujmy się, Blizzard chciał upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Stworzył HOTSA, Hearthstone'a i chiał zrobić ''dobrą'' ekspansję wowa. Po drugie : Gracze lubią nowe klasy, postacie, a te nowe modele w Wodzie to porażka. Ja wolałem stare (sentyment), a po kilku godzinach gry nikt nie będzie patrzył na ten nowy model, bo ogółem są podobne do tych starych. Niestety wod jest nudny, oparty w większości na pvp i arenach oraz rbg (jak mop), ponieważ z proplayerów Blizzard ma dosyć niezłe profity , bo reklamują grę i zachęcają do oglądania turniejów. Nie oszukujmy się. Rzadko spotkamy się z jakimiś fajnymi, trudnymi i ciekawymi raidami i z grupą chętną do grania pve. Gracze lubią questy, fabułę i fajną zabawę ze znajomymi. Sory, ale nie wszystkich graczy wowa kręci nieustanne klikanie kilku przycisków i zdobywania coraz to lepszego ratingu na arenach. Bardzo podobał mi się raid Ice Crown Citadel i lore związane z nim. Moim zdaniem powinni zrobić serwery na każdej ekspansji. Pozbyliby się wszystkich privów, bo każdy grałby na swojej ulubionej ekspansji na retailu, czy to Legion czy Wod czy Tbc czy Vanilla.
permalink wysłany:
Archimonwald, chyba tym, co przyciąga graczy do privów jest brak konieczności płacenia - co nie jest dziwne.
wysłane po 4 sekundach:Archimonwald, chyba tym, co przyciąga graczy do privów jest brak konieczności płacenia - co nie jest dziwne.
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
Co ty gadasz? Wiele osób płacących abonament gra na privach, bo chcą powspominać stare dobre czasy. LOL
permalink wysłany:
No, to nie jest od razu takie proste. Prywatne serwery też generalnie żyją z różnych wpłat i gdy zostaną tylko ci, co grają, bo za darmo, to kto będzie dotował te prywatne serwery. No chyba że rzeczywiście ludzi łatwiej zachęcić do mikropłatności niż do stałego abonamentu. Serwer to nie muzyka i przy tym trzeba się narobić. Nie musi tu działać prosta zależność, że piractwo istnieje tak długo, jak legalne źródło nie jest darmowe, ale cena jakieś znaczenie ma.
permalink wysłany:
Wiele = 509
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
Arcziwald napisał :
Nie jest dobrym rozwiązaniem ? :D. Jak tak to czemu prywatne serwery cieszą się tak dużą popularnością? Przykład : Nostalrius - vanilla. Miał tam tyle graczy, że blizzard go zamknął.

Ludzie grają na privach bo są za darmo.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Kolejny funboy Wotlka, nigdy tego nie zrozumiem.

Nostalrius był taki popularny tylko dlatego że Wod był shitem a nie dodatkiem i bardzo dużo youtuberów i streamerów go reklamowało a nie dlatego że niegrywalna Vanila była taka wspaniała. Prywatne serwery cieszą się "popularnością" bo większość ludzi którzy na nich grają to dzieci które nie mają pieniędzy na wowa.

Naprawdę nie rozumiem co ludziom przeszkadzał content w Cata i Mopie, ja się bawiłem świetnie przez wszystkie dodatki od TBC do Mopa a inni tylko marudzą jaki to wow kiedyś był fajny dla mnie to jest niepojęte.