Witam... sprawa wygląda tak ze przy probie zalogowania wyskoczyło mi coś ze konto zostało zablokowane i ten link https://eu.battle.net/accou... nie moge sie doczytac o co chodzi...
|
|
Ktoś próbował się zalogować na Twoje konto z innego komputera lub Ty logowałeś się na swoje konto wiele razy z różnych miejsc. Będziesz musiał przygotować sobie klucze, z których korzystałeś (np. do aktywowania pre-paidów albo dodatków), albo przypomnieć odpowiedź na sekretne pytanie (ale tego większość osób nie pamięta, więc zostaje to pierwsze rozwiązanie :d). Jeśli nie znajdziesz tych kodów, wystarczy napisać do Blizzarda i przysłać im skan jakiegoś dowodu, że Ty to Ty, np. prawa jazdy, dowodu osobistego.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Prawdopodobnie logowałeś się/ktoś logował się na Twoje konto z innego komputera. Po prostu zmień hasło, może być to samo co miałeś, to takie Blizzardowe zabezpieczenie :)
wysłane po 22 sekundach:Damn, wyprzedziłeś mnie Sznycel :< |
|
Loguje się tylko z jednego kompa... czyli mam cos na kompie... wiecie teraz mam inny problem bo wcześniej tak z tyg temu miałem ten sam problem i zmieniłem hasło do konta i e-mail'u... tylko w tej chwili zapomniałem hasła do maila portal o2.pl... wiem jestem debil ze nie zapisałem... a nie mogę zmienić hasła bo sms ma przyjść na nr kom którego już nie mam... jest jakieś inne wyjście, czy właśnie straciłem konto? :(
|
|
Pertraktuj z supportem, jeśli wyślesz im skan jak mówił Sznycel (wybacz jeśli Ci ubliżam Temah, ale tak sobie przyjąłem :D) z Twoimi danymi, powinni Ci odblowkować, dopisz do tego że straciłeś tamten e-mail, że masz chorą babcię, mama nie żyje, tata pije, no wiesz o co chodzi :D
|
|
Szukam tylko tego kontaktu... myślałem ze będzie coś w stylu infolini... a tu chu*... "opisz nam swoj problem" chyba zostaje mi skupieniena tym hasle... a jutro formatowac kompa
|
|
Nie no, opisz im swój problem, a nuż coś się dobrego zadzieje :D
|
|
możesz przez skype albo telefonicznie. miałam podobny problem, wyslalam rano skan dowodu i do popołudnia nie dostałam odpowiedzi, a że wieczorem miałam rajd, to zadzwoniłam i miła pani na linii sprawdziła czy wysłałam i odblokowała mi konto :)
spróbuj :) |