WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Problem z kontem

permalink wysłany:
Cześć loguje się na wowa i wyskakuje taki komunikat (na battle.net tak samo) "Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit Web Link for more information." Jeszcze wczoraj normalnie mogłem grac co robic???

Jeszcze przyszedl do mnie mail żebym zmenił hasło itp o co chodzi?

Edit:Jak próbuje zmienić hasło pisze że zły e mail i z boku pisze tak

"Is this computer secure?
We’re asking for this detailed personal information so we can verify your identity. Thus, it is extremely important that your computer is secure before proceeding."
http://i.imgur.com/cais7.png
  Lorenco
permalink wysłany:
Wygrałeś w loterii i ktoś Ci po prostu shackował konto.

Miałem podobny przypadek i chyba nawet podobny komunikat - ktoś mi się włamał na konto i spamował w Dalaranie że sprzedaje golda - 30 minut i dostał bana, dzięki temu nie straciłem żadnych itemów.

Jedyne co Ci pozostaje to dzwonić do supportu (tam gadają po polsku).
permalink wysłany:
Tak też zrobię dzięki za pomoc :)
http://i.imgur.com/cais7.png
permalink wysłany:
Narazie napisałem maila i dostałem odpowiedź żeby zmienić hasło ale gdy wpisuje email to pisze że zły.ehh nie wiem co robic.
http://i.imgur.com/cais7.png
  Tajgeer
permalink wysłany:
Tak, jak już Lorenco pisał - LINK

Nic nie kosztuję, a na pewno pomoże.
K. <3
permalink wysłany:
I nie mówi się ,,piszę" tylko ,,jest napisane"
permalink wysłany:
up fail... a jeżeli ironia to kwas...
http://img504.imageshack.us/img504/6055/ashorosig02ty1.jpg
permalink wysłany:
Próbowałem dzwonic ale za każdym razem odbiera ktoś kto rozmawia po angielsku.A i jeszce jedno mam zadzwonić do działu technicznego wowa (sekretarka mowi ze tu sa udzielane odpowiedzi po angielsku)czy do działu kont i platnosci?
http://i.imgur.com/cais7.png
  Tajgeer
permalink wysłany:
Do Działu Kont i Płatności. Jeśli zgłosi się angielski konsultant, poproś o przełączenie do polskiego.

Telefon: 800 702 217
bezpłatny, dostępny 7 dni w tygodniu, od 9:30 do 22:00
K. <3
permalink wysłany:
Bones'owi chyba chodziło o @2up :(.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Dziękuje wszystkim za pomoc.Już odzyskałem kontrole nad kontem.Bardzo miło się rozmawia ;p.
http://i.imgur.com/cais7.png
permalink wysłany:
Picovit933 napisał :
Dziękuje wszystkim za pomoc.Już odzyskałem kontrole nad kontem.Bardzo miło się rozmawia ;p.

Miło to słyszeć Życzymy dalszej, bezproblemowej już gry