WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

SPOILERY Legionowe

permalink wysłany:
@voodoo5 - Anduin będzie królem, ale nie pojawia się na Broken Isles. Chaotyczne streszczenie Legionu:

Lokacje:
Val'sharah - Cenarius zostaje spaczony, Xaviusowi udaje się porwać Malfuriona i Tear of Elune (Pillar of Creation), Ysera zostaje spaczona i walczy z Tyrande i kapłankami i strażniczkami (Sentinelami w sensie) w Temple of Elune, zabijamy ją i Elune wtedy roni drugą Łzę, którą odnosimy Khadgarowi do jego Komnaty w Dalaranie. Wcześniej dzieją się jakieś śmieszki z Maiev i Jarodem i uciekinierami z Pyrewood Village (Gilneas), które mają na celu zretconować Wolfheart i wybielić Maiev. Zabijamy tam Desdela Stareye'a (był w Wojnie Starożytnych jako ważny elf). Generalnie rehash Nocnych Elfów, wszystko to samo, gdzieś tam przewija się jeszcze Broll, furbolgi i harpie.
  • Darkheart Thicket - zwieńczenie historii Val'sharah, ratujemy Malfuriona przed avatarem Xaviusa, prawie zero lore.
  • Blackrook Hold - Kur'talos Ravencrest i jego armia została przywrócona do życia oraz oszukana przez Nathrezima, przez co Ważny Generał Nocnych Elfów myśli, że to my jesteśmy demonami. Na koniec uwalniamy Kur'talosa z zaklęcia i pomaga nam zabić Nathrezima. Po drodze zabijamy jego DH-córkę.
Highmountain - córka poprzedniego Chieftaina musi poradzić sobie z tym, że po jego śmierci przejmuje dowodzenie. Pomagamy kilku plemionom z jakimiś bzdurami typu harpie i wielkie robaki, potem jedno z plemion zostaje spaczone przez Fel i je zabijamy, gdzieś tam w międzyczasie dołączają do nas dobre kryształkowe drogbary. Pod koniec poznajemy historię Hulna Highmountain, który walczył w Wojnie Starożytnych i przy pomocy Młota Khaz'gorotha przepędził Deathwinga z Broken Isles do Deepholme. Na koniec jest jakaś ofensywa przeciw Dargrulowi i ucieka do Neltharion's Lair. W lokacji można spotkać Avianę, która za przejście niedziałającego questa ze spadaniem na ruchome bańki daje super zabawkę, pozwalającą odbić się w powietrzu i wyfrunąć do przodu (przydatne póki nie ma latania na Broken Isles). Pojawia się też Hemet Nesingwary i Rexxar, jako że w Highmountain leży Trueshot Lodge, zakon Łowców.
  • Neltharion's Lair - nic się nie dzieje, zabieramy Dargrulowi młot i papa.
Azsuna - Tutaj najmniej zapamiętałem, głównie nie wiem skąd się wziął nowy szczep niebieskich smoków. Pomagamy smokom z deficytem many, za którym stoi Nightfallen-rozrabiaka, łazimy po ruinach elfów, zabijamy jakieś nagi i demony. W Azsunie obecność demonów jest największa, mają całą sublokację. Dowiadujemy się o jakieś klątwie rzuconej przez chyba Azsharę na Nocnych Elfów, a dokładniej na Farondisa, przez którą są uwięzieni na Azeroth jako duchy. Pojawia się Azshara i Tidemistress Athissa (nowa postać, która niedługo potem ginie) i Generał Myrmindon Ktoś Tam, kradną Pillar of Creation od Golganetha. Na południu Azsuny leży Isle of Watchers, na której nie ma jeszcze żadnych questów.
  • Eye of Azshara - blablabla artefakt Golganetha zostaje odzyskany.
  • Vault of the Wardens - odwrócona wersja intra Demon Hunterów, zabijamy bossów, których jako DH jedynie powstrzymywaliśmy, potem dostajemy całkiem interesującą tech-walkę z Cordaną Felsong.
Suramar - w tym miejscu odinstalowałem betę, straszne skomplikowana lokacja, w której niewiele się dzieje. Poznajemy tę wygnaną elfkę z komiksu, tworzymy ruch oporu, dowiadujemy się jak działają Arcane-mechaniki w stosunku do nowego szczepu elfów, zbieramy Ancient Mana z kryształków, odblokowujemy portale i kanały wentylacyjne z maną. To wszystko dzieje się na zewnątrz miasta Suramaru, dopiero potem infiltrujemy poszczególne dzielnice i pomagamy mieszkańcom stawiać opór Elisande, dalej nie grałem.
  • Court of Stars - nie wiem.
Stormheim - wikingowie hurr durr zrzynka z nordyckiej mitologii valhalla. Jako Alliance trafiamy tam na latającym statku goniąc za Sylvanas (z polecenia Greymane'a oczywiście). Walczymy z Nathanosem Blightcallerem, ale ten ucieka. Nowy Przyjaciel Wiking sugeruje nam, że musimy przypodobać się Nordyckim Bogom, tj. udowodnić swoje męstwo - wtedy dopiero dostaniemy odpowiadający tej lokacji Pillar of Creation (jakaś tarcza, czy raczej egida). Zaprzyjaźniamy się z Grzmotosmokami, zabijamy złych felwikingów, trafiamy do Helheimu, wymiaru zagubionych dusz, tam widzimy jak Sylvanas dokonuje jakiegoś paktu z Helyą, odpowiadającą za dusze wojowników po ich śmierci. Bez obecności Sylvanas i Greymane'a całą lokację fabularnie można by uznać za jeden wielki skok w bok, bo to lore nie ma najmniejszego znaczenia, ale bardzo przyjemnie się przechodziło. Stormheim ma klimat jak europejska Pandaria, no i spotykamy tam Sir Finley'a z Hearthstone'a ;o.
  • Sky Hold - ładna lokacja, w której zamyka się wątek walkirii (zabijamy je elo) i Fel-Wikinga-Króla (zabijamy go elo). Walczymy z Odynem, który chce sprawdzić jak waleczni jesteśmy, okazuje się że całkiem waleczni, więc dostajemy od niego kolejny Pillar of Creation.
  • Maw of Souls - super dungeon, płyniemy kvaldirskim statkiem przez sztorm i walczymy z Helyą, ale nie zabijamy jej.

+Violet Hold - powtórka z najgorszego dungeona, zero lore, cały dungeon czekasz, aż się w końcu zespawnią kolejne moby.

Rajdy:
Emerald Nightmare - Cenarius ginie i jego dusza wraca do Szmaragdowego Snu, Ursoc też, Ysera też. Zwiedzamy fantastycznie wyedytowane lokacje z Azeroth, takie jak Un'Goro, Thunderbluff i Moonglade rozerwane przez Maelstrom! Śliczna miejscówka, ale nie dotarłem do tego co się dzieje z Xaviusem i Malfurionem.
Nighthold - przeszedłem na LFR pierwszych trzech bossów, z których nic nie wynika, więc wiem tylko tyle, że powraca ten czerwony skurczybyk Krosus z Broken Shore, powraca Tichondrius, Elisande po zabiciu powraca jako duch i nam pomaga, a Gul'dan próbuje wskrzesić Sargerasa w ciele Illidana i zamienia się w demona.

Artefakty i zakony (tylko te, o których coś wiem):
Priest - Turalyon żyje i wysyła nam Armię Światła podczas ataku demonów na zakon, pojawia się Nathrezim Światłą, co sugeruje, że demony można oczyścić z Fel. Calia Menethil, siostra Arthasa, dołącza do zakonu, a
Hunter - Shandris, Hemet, Rexxar, Halduron i zastępczyni Sylvanas walczą z Hakkarem (tym od demon-psów, nie loa).
Demon Hunter - zależnie od wyboru między złym Kainem i dobrym Altruistą albo więzimy Akamę, albo się z nim dogadujemy. Kil'jaeden robi wjazd na zakon i mówi, że nie mamy szans.
Shaman - namawiamy Elementalnych Lordów do walki z Legionem, wątek z Neptulonem ujeżdżającym Ozumata został skasowany, pojawiają się zastępcy Ragnarosa i Al'akira oraz Wieszcz Morgl z Hearthstone'a.

Różne poszlaki wskazują na to, że gdzieś w okolicach Azsuny albo Thal'dranath (czyli Broken Shore) leży więzienie N'Zotha. Deweloperzy mówili, że chcieliby zrobić z Tomb of Sargeras megadungeon (na wzór starego Blackrock Mountain, Maraudonu, Scarlet Monastery czy Dire Maul), no i wg spekulacji gdzieś pod koniec tej instancji Old Godzi wejdą Legionowi w paradę.

tl;dr W 7.0 zbieramy nowych przyjaciół na Broken Isles i zabijamy dużo demonów z pierwszej fali.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Można by wątek SHamanów rozwinąć bardziej, bo brzmi ciekawie ;p
http://www.nodiatis.com/pub/2.jpg
  Savrash
permalink wysłany:
Legenda głosi że tą książkę będą czytały dzieci

http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/553791-world-of-warcraft-traveler-cover.jpg
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Savrash napisał :
Legenda głosi że tą książkę będą czytały dzieci

http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/553791-world-of-warcraft-traveler-cover.jpg

ta. czterdziestoletnie dzieci.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"
  voodoo5
permalink wysłany:
Savrash napisał :
Legenda głosi że tą książkę będą czytały dzieci
Ale murzna musieli na siłę wcisnąć, mimo że żadnego w azeroth nie ma xD


Kto zamienia się w demona przy przywoływaniu, illidan?
permalink wysłany:
Ale murzna musieli na siłę wcisnąć, mimo że żadnego w azeroth nie ma xD
nathanfillion.gif

http://warcraft.blizzplanet.com/wp-content/uploads/2015/12/highmountain-alliance-quests-00134-630x354.jpg

Kto zamienia się w demona przy przywoływaniu, illidan?
Gul'dan, Illidan już jest demonem.

Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/january/HulkedGuldan_Super.jpghttp://i.imgur.com/2LetBZq.jpg
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
same trolle na tym forum wychodza na jaw by byc gotowe na dodatek, tylko nie obrazajcie sie ale tak to wyglada
permalink wysłany:
@Up O nasz Mythic rajder wrócił :3.

Nie rozumiem czemu spinać się o poprowadzenie lore przez Bli$$a. Jeden zacznie mówić że coś nie ma sensu, bo Zielony jezus nie umie szamanizmu, bo magowie nie umiejo blinków + portali, bo warian nie umie lolstorma + heroic leap.

Ja znam tyle samo kontr argumentów co zostało zadane pytań. Gdzie ja widzę 90% logicznych rzeczy, drugiemu zaś będzie nie pasować.

@voodoo5 Nie szkaluje, tylko pytam. Z choinki się urwałeś? Czy po prostu nie śledziłeś co będzie się dziać w dodatku? Bo wszędzie trąbią i huczą co zobaczymy w Legionie, nawet osoby niechcące spojlerów i tak niejednego screena gdzieś widziały.

Swoją drogą Bli$$ard umieścił easter egga w Lidlu i zdradził nam nazwe kolejnego dodatku po Legionie
Spoiler (pokażukryj)
http://i.imgur.com/t9iSiuS.jpg Trochę Offtop, ale się uśmiechnąłem jak to zobaczyłem przyznam : P
permalink wysłany:
Ale Varian umie bladestorma, robił w MoP. Teraz miał na CD ;)
Cordane w Vault to my zabijamy tak? Nie ratujemy jej tak jak morderczyni Garony? Obie kontrolowane przez Guldkiego a inaczej potraktowane przez nas.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  Kurcz
permalink wysłany:
Nie ma to jak doszukiwać się logiki w fantasy. Co do teleportowania Variana wtedy gdy wszyscy odlatywali a on został. Zawsze można stwierdzić że Jaina próbowała go zabrać ale Gul Dan nie pozwalał swoją magią. Co do Thralla to niby miał stracić moce i elementy nie miały go słuchać. Zrobił dwa mosty i mana się skończyła XD . Możliwości jest tysiące. Gul dan przecież mógł odrazu walnąć tego golema zanim zaczęli wsiadać na statek i też by było po nich.
permalink wysłany:
to Tylko pokazuje ze odwrot hordy nic nie zmienil guldan sie bawil kontrolowal wszystko i mogl wlasnie jednym spealem zakonczyc zabawe lecz to nie w jego stylu on lubi sie nacieszyc zwyciestwem.
permalink wysłany:
Motyw Thralla jest strasznie słaby. Najpierw Blizzard go doaldowuje, zastępuje aspekt ziemi w cata. Nagle ops elementy nie odpowiadajo po tym jak zabiłem Garrosha.
http://www.nodiatis.com/pub/2.jpg
permalink wysłany:
Istota szamanizmu. Mógłby zawsze zostać Dark Shamanem i używać decaya, żeby się elementom narzucać. Jestem w pełni przekonany, że nie pomaga z powodów jakiś half-assowych problemów moralnych.
permalink wysłany:
Jak dla mnie to mogą już pozbyć się go na stałe. Thrall skończył się na WotLKu.
permalink wysłany:
@Temma - Zadanie z Avianą jest sprawne ale trzeba zejść z wierzchowca

Nie widzę za to logiki w ograniczeniu Championów do 5 z 8 nie wiem po co ich tyle skoro się bannuje, żeby było łatwiej selekcjonować? Niby większość identyczna ( Tajemni, Ogniści albo Lodowi ), ale jednak każdy jest inny. Modera ma dodatkowo Counterspell - w skrócie: jest skuteczna na jeden z rodzajów przeciwników w Misjach. Kalec ma swoją Smoczą Furię i dzięki niej eliminuje wrogów z przeszkodami, które wyraźnie obniżają powodzenie w Misjach. Na takiego Tajemnego Golema to musiałem 3 Podziemia zrobić, a i tak go wywaliłem - trochę przykre. Po za tym jednego wybieram jako Strażnika na Wyspach. do tego zadań czasem dużo, a jak się okazuje, że zbanowałem po równo każdy rodzaj ( w/w Tajemny, Ognisty i Lodowy ) + jeden ma akurat tę ważną specjalność i kasa leci na "przebanowanie". tu chodzi tylko o 8 Czempionów, po co udziwniać?
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg