WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w Legionie

permalink wysłany:
Dew389 napisał :
Czy w dodatku legion będzie boost postaci do 100 lvl?
Tak, będzie.
Ktoś wie od jakiego lvl będzie zaczynał dh?
permalink wysłany:
Jeszcze nie wiedzą. Myślą nad 95-100 :>
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Kurcz napisał :
Nie porównuje tych map. Porpostu chodziło mi o to co napisał MakaO że wcisnęli pod Maelstromem dwa kontynenty.
Toć Broken Isles leżą w Tu-Taju pomiędzy Northrend i EK, nie pod Maelstormem. To nie jest jeszcze naga-Xpac, Nazjatar i Tel Abim, i Zandalar, i Undermine wciąż wykraczają poza możliwości kartografów z Azeroth. Pandaria miała jakieś surowce, dlatego została najechana, Broken Isles wydają się być po prostu zbyt niebezpiecznym miejscem, żeby ktoś chciał się tam zapuścić bez wyraźnej potrzeby. A co do artefaktów:
MMO-Champion napisał :
How we actually get the Artifact weapons from the characters currently wielding them will be revealed in the future.

Pamiętajcie - fanserwis nabiera sensu, słodzenie cytryn to iluzja, żyjemy w pozytyvvnej rzeczywistąści.

BTW Jak podobają się Wam nathrezimowie, fel lordowie (ewolucja fel guardów) i nightborne - ta drobna cząstka highborne, która przeżyła Rozbicie nie zmieniając się w nagi i odpłynęła na wyspach hen daleko od Kalimdoru?
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Jedyne co mi się podoba to fel lordowie.No i te elfy nawet spoko. Nathrezimowie jacyś nie podobni do tych, których do tej pory ujrzeliśmy.
  Gapcio
permalink wysłany:
Bo nie mają skrzydełek.
  Fobos
permalink wysłany:
Szkoda z tym lataniem : c oby dodali to jak najszybciej.

Wyglądają bardzo spoko,wystarczy że dodadzą im te skrzydła i będzie git.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
LINK
Sylvanas i Genn. Sądzicie, że będzie ostra nawalanka o Gilneas? :D
permalink wysłany:
Trochę boli mnie, że jednak WoW nie okazał się prequelem do Hearthstone'a, w końcu zakończenie 6.2 jasno pokazuje, że Gul'dan ucieka do innego wymiaru, natomiast w Hearthstone ork żyje. Wtedy Illidan nie byłby jedynym wskrzeszonym bohaterem (*patrzy na Garrosha z utęsknieniem*). No i jak już jesteśmy przy demonicznym dodatku, nareszcie poszerzy się nasza wiedza o tym gatunku. Wiedzieliście, że eredarzy potrafią zmieniać kolor?

“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Fobos napisał :
Szkoda z tym lataniem : c oby dodali to jak najszybciej.
Ja mam nadzieję, że dopiero pod koniec (Jak w WoD) wprowadzą tą skrzydlatą kupę. Jak dla mnie latanie tylko niszczy grę. Jak ktoś chce gdzieś daleko się dostać to korzysta z Gryfmastera.
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!
permalink wysłany:
mam nadzieje ze final bossem dodatku bedzie awatar sargerasa
permalink wysłany:
A jak ktoś latać nie chce to nie musi ;)


Sylvanas i Genn. Sądzicie, że będzie ostra nawalanka o Gilneas? :D

Oj przydałoby się by fabuła poza głównym wątkiem (walka z Legionem) miała coś takiego na boku :)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Nephren na swoim kanale you tube powiedział, że last bossem ma być Guldan.


A co do latania to mają zrobić tak jak w przyszłym patchu WOD (trzeba będzie mieć maksymalny level i krainy wszystki odkryte).
permalink wysłany:
Nephren na swoim kanale you tube powiedział, że last bossem ma być Guldan.
Last bossem drugiego rajdu, nie całego dodatku.
permalink wysłany:
Zacznę od herezji. Uważam, że WoD był znakomitym dodatkiem. Przyznam się jednak, że niewiele grałem. Porobiłem questy na wszystkich krainach i skończył mi się abonament. Historia bardzo mi spasowała. W żadnym dotąd rozszerzeniu nie grałem tylko po to aby dowiedzieć się jak skończy się quest line. Shadowmoon valley to było mistrzostwo. Ciągnąc tą tyradę wskażę jeszcze, że jarałem się garnizonem. Teraz, na zakończenie WoDa zakupiłem prepaida ponownie i sprawdzam wszystkie dungi, rajdy i walczę z tymi kryształami co to wszyscy na nie narzekają. Na razie nie dosięgną mnie syndrom znużenia. Acz przyznam, że po rozbudowaniu garnizonu zmienia się on trochę w farmville.



Człowiek od internetu odcięty a tutaj się epokowe rzeczy dzieją. Pierwsze wrażenie Legion wywarł na mnie pozytywne. Nawet sama nazwa, choć krótka to jednak epicka i celnie oddająca treść dodatku :) Nowe lokacje ładne i dosyć różnorodne klimatycznie. Fajnie, że postawiono nas w obliczu apokalipsy. To pierwszy raz od czasów Śmiercioskrzydłego. W innych rozszerzeniach wiedziałem, że Azeroth poradzi sobie beze mnie. Teraz już nie jestem tego taki pewien. Będzie się działo. Nie podoba mi się jednak potencjalna powszechność doomhammerów i ashbringerów. Ciekawe czy Dalaran dostanie jakiś revamp? Wie ktoś coś? Sceptycznie jestem nastawiony do Emerald Nightmare jako rajdu. To dlatego, że mój wymarzony, wyśniony dodatek przyszłości koncentruje się na Szmaragdowym Śnie. Błędnik zaczyna mi wariować gdy tylko pomyślę jak ciekawie pod względem graficznym mogłyby wyglądać krainy. Boję się, że przywołany rajd dosyć mocno ogranicza szanse na moje marzenie. Zresztą ogólnie coś tu dużo wszystkiego naraz. Trochę jakby Blizz chciał spełnić wszystkie zachcianki graczy w jednym rozszerzeniu. Mamy więc powrót legionu, DH, emerald dream, wyspy (Eye of Azshara :). To wszystko mi się podoba ale to się dzieje za szybko! Ja tam chciałem najpierw na wyspy, potem do snu a na koniec załatwić Sargerasa



Przecież tu nie chodzi o to by ludzie kupowali czas gry tylko dodatki które blizz zrobi i to im da wystarczające dochody. Osobiście to to że gdzieś w chinach gracze sobie odeszli to mnie to guzik obchodzi i nie wiem o co ten temat czy was to obchodzi?

Uważam, że ilość osób subskrybujących jest bardzo ważna. Nie idzie mi tu o jakiś wyścig typu: " e ja i pięć milionów innych graczy pykamy sobie w Wowa a ty w tytuł X w który gra tyle a tyle graczy." Tłoczny serwer też nie jest mi potrzebny by bawić się dobrze. Moje obawy wynikają z szczerej jak złoto troski. Zakładam, że im więcej produkt zarabia tym większą deweloperzy darzą go troską. Boję się progu opłacalności, stopnia poniżej którego gra nie przynosi dochodów. Ja chcę aby jeszcze trochę pociągnęli ten tytuł :) Dlatego dobrze gdy za konkretną gierką stoją wielkie liczby. W kupie siła.
permalink wysłany:
liq napisał :
A jak ktoś latać nie chce to nie musi ;)

Atakujesz kogoś, ten wyjdzie z combat, przywoła mounta i w długą, albo robisz questy, ktoś jak rambo spada z nieba wybijając ci wszystkie mobki. Na prawdę nie musi...

W takim momencie jak teraz aby wprowadzić - OK
Z każdym nowym patchem na terenach które były we wcześniejszym - OK
Od początku dodatku - Odpada

Zaczynam powoli myśleć, że właśnie przez robienie WoW'a głównie dla ludzi co tygodniowo grają z 4-5h zaczynają olewać tą grę coraz bardziej, bo po co wypakować ją po brzegi czymś zajebistym, jak te 2 miliony będą lizały ich po jajkach.

szczur napisał :
Zacznę od herezji. Uważam, że WoD był znakomitym dodatkiem. Przyznam się jednak, że niewiele grałem. Porobiłem questy na wszystkich krainach i skończył mi się abonament. Historia bardzo mi spasowała. W żadnym dotąd rozszerzeniu nie grałem tylko po to aby dowiedzieć się jak skończy się quest line. Shadowmoon valley to było mistrzostwo. Ciągnąc tą tyradę wskażę jeszcze, że jarałem się garnizonem. Teraz, na zakończenie WoDa zakupiłem prepaida ponownie i sprawdzam wszystkie dungi, rajdy i walczę z tymi kryształami co to wszyscy na nie narzekają. Na razie nie dosięgną mnie syndrom znużenia. Acz przyznam, że po rozbudowaniu garnizonu zmienia się on trochę w farmville.
Zdanie praktycznie każdego gracza który pograł w WoD dwa tygodnie.
Ten dodatek ma dla mnie 4 plusy: Questy, nowe modele, brak latania i ładne krainy
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!