WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w Legionie

permalink wysłany:
3. (dajcie mnie chwilę wymyślę jakiś bullshit by pasował)

Na upartego:

3.zwiększanie się objętości spalonej karty graficznej podczas odpalania gry na "starszych" laptopach

http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
permalink wysłany:
Dzisiejszy raport Blizzarda na temat subskrypcji nie napawa optymizmem. World of Warcraft wraca pod tym względem do 2006 roku. Trzymam kciuki za czwartek. Może pokażą coś co zachęci graczy do powrotu. Swoją drogą jak oni to liczą? W te 5,6 mln wliczają się też osoby, które za czas gry zapłaciły tokenami?
permalink wysłany:
Gwoździem do trumny byly granizony mam nadzieje ze teraz tego bledu nie popelnia
  Raw
permalink wysłany:
I tak nie jest źle, chyba w żadną grę nie gra tyle osób jednocześnie, wyjątek to LoL, ale jest za free. Zobaczcie statystyki takich Battlefieldów... Wiadomo, że 5.6mln przy wcześniejszych 10mln wypada słabo, ale to nadal potęga jeśli chodzi o wszystkie gry na świecie ;P
permalink wysłany:
WoW leci na łeb a Blizz z 20 euro do 40 euro podnosi cene za fioletowego tygryska
  MakaO
permalink wysłany:
Raw napisał :
I tak nie jest źle, chyba w żadną grę nie gra tyle osób jednocześnie, wyjątek to LoL, ale jest za free. Zobaczcie statystyki takich Battlefieldów... Wiadomo, że 5.6mln przy wcześniejszych 10mln wypada słabo, ale to nadal potęga jeśli chodzi o wszystkie gry na świecie ;P

5,6 mln to potęga jeżeli chodzi o wszystkie gry na świecie? Nie zgadzam się z Tobą. Nie znam dokładnych danych ale w samego hsa gra jakieś 20 mln graczy. W hotsa też bardzo dużo. Chyba w minecrafta też. Jeżeli chodzi o mmo to i owszem to jest nadal dobry wynik jednak problemem nie jest liczba graczy, która gra a liczba graczy która systematycznie odchodzi i na ten moment trend ten się nie zmienia. Sam bym chętnie pograł na tokenach ale nie mam co robić na 90 poziomie, a płacić 130-150 zł za kończący się dodatek, który kosztuje mniej więcej tyle co w dniu premiery jakoś mi się nie widzi. Gdyby cena była o połowę niższa to nawet bym się nie zastanawiał. Szkoda mi wowa bo mam do niego wielki sentyment ale moim zdaniem ten trend się nie zmieni i liczba graczy będzie się kurczyć. Pewnie nowy dodatek spowoduje krótki wzrost liczby graczy ale koniec końców liczba subów i tak spadnie.
permalink wysłany:
szczur napisał :
Dzisiejszy raport Blizzarda na temat subskrypcji nie napawa optymizmem. World of Warcraft wraca pod tym względem do 2006 roku. Trzymam kciuki za czwartek. Może pokażą coś co zachęci graczy do powrotu. Swoją drogą jak oni to liczą? W te 5,6 mln wliczają się też osoby, które za czas gry zapłaciły tokenami?
Nie pokażą nic bo jest jeden problem - starzy gracze mało kiedy wracają bo tak jakby podrośli i nie mają czasu na mmorpgowanie po nocach.
Nowych też trudno przyciągnąć bo jakby nie patrzeć WoW ma te 11 lat przez co no jest podstarzały deczko, a na rynku z perspektywy nowych jest pełno ładniejszej alternatywy, która jest albo darmowa (jak GW2/WS/ToR/TEScO) albo kosztuje mniej jak FF14.

I o ile owa alternatywa jest słabsza od WoWa mechanicznie jak i klimatycznie tak świeżaka szybciej przyciągnie bo go średnio będzie obchodzić, że np FF14 w porównaniu do WoWa jest casual na maksa bo 2,5 sekundy gcd i ataki świecą się jak przysłowiowe jajca psa.

Populacja WoWa będzie lecieć w dół, żaden dodatek tego nie zmieni chyba, że faktycznie nazywałby się WoW 2 i byłby nową grą, będzie spadało wszystko do pewnego momentu gdzie się ustabilizuje i w grze zostaną osoby, którym sprawia ona fun, tak jak to działa się z każdym 5+ letnim mmorpg, które jeszcze jest na rynku.

WoW ma o tyle dobrze, że jego baza graczy w porównaniu do innych MMORPG zawsze była gigantyczna przez co spadek dłużej rozciągał się w czasie, z drugiej strony z powodu skali owej bazy graczy o wiele więcej szumu robi się wokół jej ubytku - jak analogiczny procent ludzi wyparowywał z takiego Rifta czy WS nikt o tym nie piał, no chyba że było to TEScO, o tym wszyscy piali bo to generalnie był niewypał :D

,6 mln to potęga jeżeli chodzi o wszystkie gry na świecie? Nie zgadzam się z Tobą. Nie znam dokładnych danych ale w samego hsa gra jakieś 20 mln graczy. W hotsa też bardzo dużo. Chyba w minecrafta też.
Ale jeśli chodzi o subskrybowalne mmorpg ciągle jest to top #1, drugie jest FF14 z ~1,1 miliona
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Gdyby zamiast tych nieszczęsnych garnizonów, Blizz dodał (dla chętnych) nieruchomości, które można kupić za np. 50k gold w wybranym przez siebie mieście Hordy/Ally, gdzie byłyby jakieś miejsca na trofea (np. miejsce na 2 Azzinothy) byłoby ok. Nie byłoby tam tego samego co w mieście, co oznaczałoby więcej ludzi afczących w Orgri, a nie w warowni. Garnizony niestety mają to do siebie, że jeśli chce się iść dalej z kontentem, trzeba mieć ten garnizon (który rozwalił również ekonomię i społeczność)...
https://i.imgur.com/oxyymJZ.jpg
  MakaO
permalink wysłany:
Wiem i sam napisałem że jeżeli chodzi o mmo to jest nadal bardzo dobry wynik. Według mnie w sytuacji gdy liczba subów spadnie jeszcze np. o połowę to powinni przejść na ten sam model, który stosują w hsie i hotsie. Jestem przekonany, że liczba graczy diametralnie wybiłaby do góry, a i finansowo by na tym pewnie zyskali. No cóż, czas pokaże.
permalink wysłany:
Maczumpa napisał :
Gdyby zamiast tych nieszczęsnych garnizonów, Blizz dodał (dla chętnych) nieruchomości, które można kupić za np. 50k gold w wybranym przez siebie mieście Hordy/Ally, gdzie byłyby jakieś miejsca na trofea (np. miejsce na 2 Azzinothy) byłoby ok. Nie byłoby tam tego samego co w mieście, co oznaczałoby więcej ludzi afczących w Orgri, a nie w warowni. Garnizony niestety mają to do siebie, że jeśli chce się iść dalej z kontentem, trzeba mieć ten garnizon (który rozwalił również ekonomię i społeczność)...

To by było cuś. Ale phase by musiało być bo by nie było miejsca dla wszystkich graczy : P
http://iv.pl/images/91985805232369272128.png
permalink wysłany:
Według mnie winowajcą jest także mythic 20 osobowy. Ponieważ sporo gildii tworzy grupa zaprzyjaźnionych ze sobą osób. Z mojego doświadczenia (grupy) jest to grono ok 6-7 osób. W tym 5 osób nie gra w wowa a reszta jedzie na tokenach. Podczas dodatku mop gildia posiadała dwie, 10 osobowe grupy. Jedna z progresem Mythic (HC) druga Normal. Graliśmy na serwerze burning legion po stronie ally. I niestety BL/Ally także z tego powodu umiera.
Glory To The Alliance Of Lordaeron
  Brocksy
permalink wysłany:
szczur napisał :
Dzisiejszy raport Blizzarda na temat subskrypcji nie napawa optymizmem. World of Warcraft wraca pod tym względem do 2006 roku. Trzymam kciuki za czwartek. Może pokażą coś co zachęci graczy do powrotu. Swoją drogą jak oni to liczą? W te 5,6 mln wliczają się też osoby, które za czas gry zapłaciły tokenami?

Proszę cie , chyba nie slyszales o RUNSCAPE w to mmo gra XX milionow od X lat na samych US/EU rynku , w AZJI w lineage i ich inne produkcje (przeznaczone na rynek azjatycki) graja po XX melonow , o tym się nie mowi , kiedys blizzard się pochwalil ze ma najpopularniejsze "płatne" mmo i to tyle , dzisiaj wszystko jest F2P / B2P a przy grach online 10mln to już smiech i tu nie ma się czym chwalić :)

Graja wszyscy we wszystko wszędzie ;]
wysłane po 5 minutach 39 sekundach:a wracając do tych wszystkich MMO które niby "poupadaly i poprzechodzily na F2P" to kazda z nich się szybko rozwija , serwery sa pelne , od SW po TESO , gdzie w np. takie TESO może grac nawet 1k ale co mnie jako gracza to obchodzi ? skoro mam mega server i kazda lokacja kipi XX graczami od 1do14VT ranka ;]

co mi jako graczowi daje ze w dana gre gra miliard osob (gdzie ja osobiście widze 10 w orgrimmar) , gram w to co sprawia mi FUN ;]

blizzard już dawno skumal ze F2P to sa dochody dlatego w to poszedł , następny będzie Overwatch i kazda kolejna ich gra , wow teraz tez jest f2p , nikt już chyba nie kupuje PP bo wyfarmienie na 100 46k golda to smiech na sali , zresztą sami wiecie =]

to wszystko przykrywka i ich metoda na F2P , nie mowiac o cenach samej gry
  MakaO
permalink wysłany:
Brocksy napisał :
nie mowiac o cenach samej gry

130-150 zł za kończący się dodatek to mało?
permalink wysłany:
co mi jako graczowi daje ze w dana gre gra miliard osob (gdzie ja osobiście widze 10 w orgrimmar) , gram w to co sprawia mi FUN ;]
Oho, widzę że ktoś w końcu myśli podobnie do mnie...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Morgan napisał :
Gwoździem do trumny byly granizony mam nadzieje ze teraz tego bledu nie popelnia

Garnizon zły nie był. I nie jest. Skąd miałbym tyle złota gdyby nie z niego? Problemem był brak czegoś poza nim ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)