WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mythic Mode. Moje odczucia i obawy ;)

permalink wysłany:
Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej
Skąd masz takie informacje? Podaj link bo chyba coś przeoczyłam
Tak to ujmujecie, że w błąd wprowadzacie...
Zmieniają obecne nazwy trybów na inne. Obecny Flex będzie Normalem, obecny Normal Heroiciem, a obecny Heroic Mythiciem. W związku ze zmianą nazwy spada ich poziom trudności.

Wut? Poziom trudności nie zmieni się.

Zmiana nazwy ≠ zmiana trudności


Btw. pomimo obejrzenia wszystkich paneli dotyczących WoWa ( i początkowego szoku odnośnie zmian w raidach ), wstrzymałbym się z ocenianiem czy decyzja odnośnie zmiany rozmiaru raidu dla obecnych Heroiców jest błędna czy dobra. Argumentują, że wraz z tą zmianą będą wstanie dostarczyć bardziej atrakcyjny content, więc może warto dać szansę i z czasem zobaczyć co nam zaoferują. Ofc, że drastyczne zmiany zawsze są licznie komentowane i ( niestety często z góry już oceniane ), ale imho Blizzard nie decydowałby się na taki krok, gdyby za tym nie przemawiało więcej plusów niż minusów. A i żeby nie było - nie mówię, że Blizzard nigdy się nie myli, po prostu aktualnie sceptycznie patrzę na owe zmiany i czekam, aż pokażą czy spełnią obietnicę.

P.S Długo się zastanawiałem czy wypowiadać się na ten temat, ale z racji, że raiduję 10M HC ( obecnie 7/14 hc ) to pozwoliłem sobie wyrazić opinię ;)
permalink wysłany:
Shichigatsu napisał :
Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej
Skąd masz takie informacje? Podaj link bo chyba coś przeoczyłam
Tak to ujmujecie, że w błąd wprowadzacie...
Zmieniają obecne nazwy trybów na inne. Obecny Flex będzie Normalem, obecny Normal Heroiciem, a obecny Heroic Mythiciem. W związku ze zmianą nazwy spada ich poziom trudności.

Wut? Poziom trudności nie zmieni się.

Zmiana nazwy ≠ zmiana trudności



Dalej nie rozumiesz...

Skoro gdy wyjdzie WoD Normal nie będzie na poziomie trudności obecnego normala tylko obecnego flexa, a heroic nie będzie na trudności heroica jaka się przyjeła tylko będzie tak trudny jak normal, więc w tym przypadku...

Zmiana nazwy = zmiana trudności
permalink wysłany:
Czasami odnoszę wrażenie, że ludzie mają siano zamiast mózgu.

Moje przemyślenie dotyczy głównie posta wyżej.

Jak można twierdzić, że spadnie poziom trudności, jak jedyne co się zmienia to nazwa. To, że teraz gildia XYZ robi normal, nie znaczy, że po wyjściu WoDa zacznie robić tamtejszy normal. Oni po prostu będą robić WoDowy heroic (czyli tak jak teraz normal).

Czy teraz pojmujesz?

Ludzie zaskakują mnie po tym Blizzconie swoim kompletnym brakiem intelektu. To samo dostrzegam przy item squishu (ale nie będę tego rozwijał, bo wystarczy wejść na mmo-champion i zobaczyć jak stado bydła nie rozumie na czym to polega).

Ogromna ilość "tempaków", która gra w tę grę powoduje, że w WoWie nie można robić żadnych zmian, bo 3/4 ludzi ich po prostu nie zrozumie i wymusi na Bizzalrdzie, żeby tych zmian jednak nie wprowadzać.

Naprawdę, po przeczytaniu paru for po Blizzconie moje czoło tak się zaczerwieniło, że każdy kolejny facepalm boli coraz mocniej...
permalink wysłany:
luney napisał :
Czasami odnoszę wrażenie, że ludzie mają siano zamiast mózgu.

Moje przemyślenie dotyczy głównie posta wyżej.

Jak można twierdzić, że spadnie poziom trudności, jak jedyne co się zmienia to nazwa. To, że teraz gildia XYZ robi normal, nie znaczy, że po wyjściu WoDa zacznie robić tamtejszy normal. Oni po prostu będą robić WoDowy heroic (czyli tak jak teraz normal).

Czy teraz pojmujesz?

Ludzie zaskakują mnie po tym Blizzconie swoim kompletnym brakiem intelektu. To samo dostrzegam przy item squishu (ale nie będę tego rozwijał, bo wystarczy wejść na mmo-champion i zobaczyć jak stado bydła nie rozumie na czym to polega).

Ogromna ilość "tempaków", która gra w tę grę powoduje, że w WoWie nie można robić żadnych zmian, bo 3/4 ludzi ich po prostu nie zrozumie i wymusi na Bizzalrdzie, żeby tych zmian jednak nie wprowadzać.

Naprawdę, po przeczytaniu paru for po Blizzconie moje czoło tak się zaczerwieniło, że każdy kolejny facepalm boli coraz mocniej...


Może jednak ty jesteś jednym z tych "tepaków" jak to nazwałeś.

Mi chodzi o to co oznaczało od w sumie 3 lat pojęcie RAIDU Heroic i jaki poziom trudności raidu wiązał się z tym określeniem, a w WoDzie zostanie to znefione. Heroic nie będzie już reprezentował czegoś trudnego, czegoś dla wybitnych gildii, bo będzie to robił Mythic, a co za tym idzie w oóglnym rozumieniu Normal, Heroic dostaje nerfa poprzez zmiane nazwy. Przez co Normal, Heroic z Wotlk, Cata, MoP nie bedzie reprezentował tego samego poziomu co w WoD.

Zamiast obrażać zastanów się najpierw o co może chodzić niektórym osobom.

Wiem, że gildia raidująca teraz Heroic będzie raidowała w WoD Mythic, a gildia raidująca Normal będzie raidować Heroic. Mi chodzi tylko i wyłącznie o to, że takim zabiegiem jest to co blizz robi od dawna, czyli nerfi gre i stara się dowartościować casuali.

I jak coś już piszesz to nie musisz zaczynać od obraz, bo jedyne co tym potwierdzasz to to, że sam masz zbyt duże mniemanie o sobie.

  Bublik
permalink wysłany:
Eliska, ta teoria jest bez sensu. Od The Burning Crusade robimy 5-many w trybie heroic i jakoś nikomu nie przeszkadza, że nazwa trudniejszej wersji raidów wzięła się od tego. A przecież byle idiota zrobi heroic dungeon. Ta nazwa nie ma żadnego znaczenia. Nikt chyba nie czuje się pro gamerem tylko dlatego, że zrobił 5-mana z heroic w nazwie. Z raidami będzie tak samo. Liczy się to, czy jest to najtrudniejszy poziom, a nie jaką ma nazwę. Nazywanie tego nerfem to paranoja. To są od dawna potrzebne porządki w WoWie, nie nerf.
  Tooly
permalink wysłany:
Wystarczyłoby, żeby Blizzard nowe warianty raidów nazwał w jakikolwiek inny sposób, nie kojarzący się z nazewnictwem obecnie obowiązującym. Żeby się nie kojarzyło i żeby nie dewaluowało niektórym obecnego pojęcia HEROIC. Nawet LFR ;)


5.4 -> 6.0
LFR -> LFL (looking for loot).
Flex -> Easy
Normal -> Standard
Heroic -> Hard
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
permalink wysłany:
I to was tak boli ! :D Zmiana nazwy, żeby ludzie, którzy grają casualowo, broń boże nie skalali swoją casualowością "heroic raidów" ?
  Tooly
permalink wysłany:
matstry napisał :
I to was tak boli ! :D Zmiana nazwy, żeby ludzie, którzy grają casualowo, broń boże nie skalali swoją casualowością "heroic raidów" ?
Nie uogólniaj.
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
permalink wysłany:
Już się pogubiłem co jest w tym straszne to że nazwy pozmieniali czy to że gildie raidujące 10man hcki będą musiały zbierać dodatkowe 10 osób?
  Tooly
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Już się pogubiłem co jest w tym straszne to że nazwy pozmieniali czy to że gildie raidujące 10man hcki będą musiały zbierać dodatkowe 10 osób?
Żeby raidować Mythic będą musiały uzupełnić skład do 20 osób, żeby progresowanie natrudniejszego wariantu raidu miało sens.
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
permalink wysłany:
Imho raczej nazwy ;) Jakby nie patrzeć przez te wszystkie lata przyzwyczailiśmy się do nich i teraz nagle będą się odnosić do innych poziomów trudności ;] Ale i tak to wszystko kwestia przestawienia się i tyle.
permalink wysłany:
Aha o to w tym chodzi nie wiem jak to jest bo się nie moge postawić w takiej, sytutułacji na blizconie powiedzieli że o dodatkowe 20 osób dzięki crossrealm będzie łatwiej a jeśli nawet to zadziała na szkode to blizz zrobi wersje 10 man tylko problem z tym że 10 many bywają łatwiejsze dlatego duża część osób tylko je robi dlatego blizz to ujednolicił według mnie 15 man by wystarczyło ale wyjdzie w praniu
permalink wysłany:
Eliska napisał :

Dalej nie rozumiesz...

Skoro gdy wyjdzie WoD Normal nie będzie na poziomie trudności obecnego normala tylko obecnego flexa, a heroic nie będzie na trudności heroica jaka się przyjeła tylko będzie tak trudny jak normal, więc w tym przypadku...

Zmiana nazwy = zmiana trudności


http://www.troll.me/images/futurama-fry/not-sure-if-trolling-or-just-really-stupid-thumb.jpg


Widzę , że poważna sprawa czy coś sie nazywa normal , heroic czy mysthic :( .
permalink wysłany:
Eliska napisał :
Mi chodzi o to co oznaczało od w sumie 3 lat pojęcie RAIDU Heroic i jaki poziom trudności raidu wiązał się z tym określeniem, a w WoDzie zostanie to znefione.

OH NIE. I CO MY TERAZ POCZNIEMY.

Litości...

Heroic dungeon od MoPa też został "znerfiony" i oznacza tyle samo co normal w TBC, kiedy challenge to dawny heroic. I co? I jakoś nikt nie płacze.



permalink wysłany:
Powiem to jeszcze raz, nie wiemy jak trudny będzie następny raid. Może sie okazać że mimo że normal odpowiada naszemu flexowi to bedzie to tak trudne jak dzisiejszy normal i to dlatego tak zmienili