WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mythic Mode. Moje odczucia i obawy ;)

permalink wysłany:
Niestety nie wiem ile jest tutaj osób które wypowiadają się i jednocześnie raidują lub raidowały HC raidy. Jeśli ktoś nie miał z nimi do czynienia i ograniczył się do Normali i LFR bardzo proszę o nie wypowiadanie się, bo nie są w temacie, a tylko denerwują ludzi którzy raidują HC na poważnie.

Dlaczego 20m jest kiepskim pomysłem ?

1. Powinni to być 15 man i wtedy miałoby to sens, bo przy 20m gildia obecna 10m musi dozbierać około 10 osób, a gildia 25 man nie musi nikogo dobierać i ma około 7 osób na rezerwowej. Przy 15m nie byłoby większego problemu, bo gildia 10m mogłaby znaleźć te 3-4 osoby, a 25 man także musiałaby znaleźć 3-4 osoby, żeby zrobić drugą grupę. Ewidentnie jest tutaj całkowita dyskryminacja 10m i utrudnienie tym właśnie gildią gry najbardziej.

2. Wszyscy skupiacie się na tym, że ludzie grają 10m, bo łatwiej, ale wyobraźcie sobie, że nie każdemu rodzice kupują wypasionego kompa i jest w stanie uciągnąć 25m. Chyba, że jesteście na tyle aroganccy, że was to nie obchodzi. Dodatkowo wraz z dodatkiem usprawniona zostanie grafika na 100% co jeszcze bardziej odbije się na ilości FPSów w raidzie.

3. Ostatnia sprawa to jakże łatwo się tutaj wypowiadacie an temat tego, że znaleźć kilka osób to nie problem. No cóż dla casualowej gildii która te heroici sobie tam udaje, że robi znalezienie nowych członków to nie problem, ale wyobraźcie sobie, że jest wiele gildii ambitnych którzy szukają DOBRYCH graczy, a nie Cześka z 3B...

Podsumowując blizz musi się dobrze zastanowić nad tą decyzją, bo już na Q&A nie radzili sobie z odpowiadaniem na pytania innym.

ps. ktoś zauważył coś co przewidywałem, ze będzie miało miejsce ? :) NERF NERF NERF :)

Normal dostał nerfa na flexa
Heroic dostał nerfa na Normala

I teraz każdy casual będzie się szczycił, że raiduje Heroici XD Geeeeez...

  Lilija
permalink wysłany:
Eliska napisał :
I teraz każdy casual będzie się szczycił, że raiduje Heroici XD Geeeeez...
Straszne!

Zmiana nazwy to nie nerf.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Co do postu Eliski ma w sobie tyle argumentow ze dyskusja z nim jest bezcelowa to przejde do czegos innego.

HC od WoD mythic nie jest dla gildii ktore zabijaja 4 najprostszych bossow na 10 i nazywaja sie gildia progressujaca heroici z przyjaciolmi... Mythic ma byc wymagajacy pod wzgledem mechanik, gearu oraz organizacji na tym polega caly fun. Przez te cale 10 porobilo sie milion gildii krzaków, które zamiast probowac cos ugrac gnija we wlasnym swiatku "przyjaciol i kolegow". 25 tki by predzej czy pozniej umarly bo gildie 10tkowe to najbardziej zamkniete srodowiska jakie tylko moga byc. Mam 10ciu kolegow i wiecej nie potrzebuje wiec fuck off od mojej gildii zaloz sobie nowa.

Po zmianie na dodatek jeszcze bylo: o moge gnic we wlasnym swiatku i na dodatek moge progressowac raidy na hcku? Zajebiscie! Fuck off mam kolegow i heroiczny gear. Jestem zajebisty i mam kolegow! Social community umiera dalej.

Po zmianie na mythici zajebisci gracze ktorzy "chca progressowac tylko z przyjaciolmi" beda musieli wylezc z zatechlego gniazdka i porozgladac sie za nowymi graczami. Guess what? To robia gildie 25hc non stop. Ciagle potrzeba nowych graczy do 25, na 10 ten problem jest znacznie mniejszy. Bo majac rezerwe dajmy na to 3 osob macie na rezerwie 33% squadu. Na 25 ta rezerwa musi byc o jakies 7 osob wieksza.

Mythic to wszystko wyrownuje i chwala mu za to. 25 tez pewnie straci ludzi bo zwykle rooster oscyluje w okolicach 30-32 osob co daje 12 osob do lawy z czego pewnie z 5-6 odejdzie. A 10 ma tylko i wylacznie ten problem znalezc nowych graczy i guess what? Jest tyle gildii 10tkowych ze jest w stanie znalezc nowych graczy. Wystarczy sie rozejrzec, a nie spoczywac na laurach.

Jezeli ktos uwaza ze to zbyt duze wymagania znaczy ze i tak do raidowania mythicow sie w pierwszej kolejnosci nie nadaje bo nie chce mu sie wkladac wysilek w to co robi i conajwyzej gra w gildii krzaku, ktory doszedl do jakiegos poziomu i na nim stanal.

permalink wysłany:
Lilija napisał :
Eliska napisał :
I teraz każdy casual będzie się szczycił, że raiduje Heroici XD Geeeeez...
Straszne!

Zmiana nazwy to nie nerf.

Dokładnie :) Co do reszty zgadzam się z Eliską, sama się obawiam o możliwości mojego kmputera, a pocieszam tym, że do czasu nowego dodatku może uda mi się go zmienić. W każdym razie jestem zdania, że warto spróbować znaleźć dodatkowo te 10 osób na heroiki (gildie 10 osobowe mogą się połączyć), pogłówkować, wysilić się i przekonać na własnej skórze czy to w ogóle wypali. Jeśli Blizzard zobaczy, że traci przez to abonamentów i że nie był to jednak dobry pomysł - w kolejnym patchu to zmieni.

Osobiście wypowiedzi w stylu ,,o nie 20m! jak Blizzard to wprowadzi to przestaję grać i moi znajomi też!" uważam za śmieszne i niedojrzałe.
http://wstaw.org/m/2013/11/12/sygnaturka_jpg_300x300_q85.jpg
  Lilija
permalink wysłany:
Tbh problem komputera to jedyny w miarę sensowny argument w kwestii trudności do przeskoczenia. Chociaż nie oszukujmy się, że niby to jakaś wielka przeszkoda. WoW jest specyficzny w swoich wymaganiach i często drobny upgrade kompa wystarczy.

W DS na 25, a szczególnie na Ultraxionie (z wyłączoną większością addonów) miałam w porywach 5fpsów. Do majętnych osób nie należę, ale odłożyłam sobie trochę na nową płytę główną i procek i gra wskoczyła na poziom w 100% grywalny i wystarcza mi do dzisiaj. Dlatego nie ma co dramatyzować. Jeśli teraz zaczniecie odkładać to do WoDa spokojnie na wystarczający upgrade uzbieracie.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Ludzie tak narzekali, że brakuje im starych czasów TBC itp. A teraz Blizz choć trochę to przywraca to natychmiastowo sypią się hejty, jak to jest strasznie, że trzeba znaleźć dodatkowych 10 graczy. A jeśli nie chcesz grać Mythiców, to nie graj.
permalink wysłany:
Orzechonek napisał :
Ludzie tak narzekali, że brakuje im starych czasów TBC itp. A teraz Blizz choć trochę to przywraca to natychmiastowo sypią się hejty, jak to jest strasznie, że trzeba znaleźć dodatkowych 10 graczy. A jeśli nie chcesz grać Mythiców, to nie graj.

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130819015955/dragonball/images/a/a7/Facepalm_227785.jpg
permalink wysłany:
Przecież 25 są łatwiejsze od 10tek. Każda 10tka tak mówi więc chyba to dla was lepiej dopiero w progresie wyskoczycie. Pozostaje mieć nadzieję, że Blizzard nie ugnie się pod presją tych wszystkich płaczków.
wysłane po 2 minutach 47 sekundach:Przecież 25 są łatwiejsze od 10tek. Każda 10tka tak mówi więc chyba to dla was lepiej dopiero w progresie wyskoczycie. Pozostaje mieć nadzieję, że Blizzard nie ugnie się pod presją tych wszystkich płaczków.


Co do tego co pisała Lilijka cyferki będą mniejsze wiec już tak procka nie będą zmulać. Ogólnie na blizzkonie sporo fajnych decyzji jedyne do czego mam mieszane uczucia to jeden item dla każdego speca.
Gram Aluchami bo są źli
permalink wysłany:
Gari napisał :
Przecież 25 są łatwiejsze od 10tek. Każda 10tka tak mówi więc chyba to dla was lepiej dopiero w progresie wyskoczycie.

http://forum.battlenet.pl/img/emot/biggthumpup.gif
permalink wysłany:
Co do postu Araga ma w sobie tyle argumentow ze dyskusja z nim jest bezcelowa to przejde do czegos innego.

@Lilija

Czyli mam rozumieć, że przykładowo jeśli Blizzard zmieniłby nazwę Fireball na Firebolt jednocześnie zachowując ten sklii taki jaki jest, a jedyna zmiana dokonana w nim polegałaby na zmniejszeniu DMG o 50% to wg. Ciebie nie byłby to NERF tylko zmiana nazwy ?

Bo, dokładnie to robią z raidami. Na raidach nic się nie zmieni oprócz flexa, a nazwy się zmieniają i Ci którzy teraz mowią, że progresują Normal i ledwo dają radę w nastepnym dodatku będą mówić, że zrobili normal i teraz chwalebnie brną przez Heroic który defakto jest normalem.

Wybacz, ale uwydatniasz takim prostym myśleniem moje przekonanie, ze co blizzard zrobi jest Święte jak Mohery do ojca rydzyka...


Od kilku lat dla każdego gracza jest wiadome że:

Normal - to poziom dla casuali spokojnych graczy z umiarkowaną trudnością.
Heroic - poziom który wymaga zaangażowania poświęcenia i pracy nad swoją postacią oraz zgrania.

Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej, ale to tylko zmiana nazwy...



Innymi słowy HEROIC to nazwa która do czegoś zoobowiązuje, a robienie raidu na poziomie normala pod tym pojęciem jest śmieszne.

permalink wysłany:
Odnosimy się do standartow z soo, skąd wiemy jak trudne będa następne raidy? Moze się okazac że jednak heroik bedzie trudny
permalink wysłany:
Eliska napisał :
Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej

Skąd masz takie informacje? Podaj link bo chyba coś przeoczyłam
http://wstaw.org/m/2013/11/12/sygnaturka_jpg_300x300_q85.jpg
  Craguz
permalink wysłany:
Floriska napisał :
Eliska napisał :
Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej

Skąd masz takie informacje? Podaj link bo chyba coś przeoczyłam
Zmieniają obecne nazwy trybów na inne. Obecny Flex będzie Normalem, obecny Normal Heroiciem, a obecny Heroic Mythiciem. W związku ze zmianą nazwy spada ich poziom trudności.

@down, 5 golda się należy ^^
permalink wysłany:
Aventura napisał :
Floriska napisał :
Eliska napisał :
Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej

Skąd masz takie informacje? Podaj link bo chyba coś przeoczyłam
Zmieniają obecne nazwy trybów na inne. Obecny Flex będzie Normalem, obecny Normal Heroiciem, a obecny Heroic Mythiciem. W związku ze zmianą nazwy spada ich poziom trudności.


Dziękuje, ze wyjaśniłeś za mnie.

Dodam, ze na BlizzConie jak ktoś oglądał uważnie niebiescy powiedzieli, ze zmieniają TYLKO nazwy, a nie trudność raidów przez co jest to w jakiś sposób nerf i poziom trudności jaki kojarzyliśmy z Normalem czy Heroiciem spada na łeb an szyje.
permalink wysłany:
Przyjrzałam się jeszcze raz tabelce z początku posta i już rozumiem o co chodzi Normal będzie nazywał się Heroickiem, ale to słowo straci na wartości bo będzie coś więcej niż Heroic- MYTHIC. I na to będą wszyscy patrzeć, tak jak teraz na HC :)
http://wstaw.org/m/2013/11/12/sygnaturka_jpg_300x300_q85.jpg