WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nastepny dodatek

  Tomia
permalink wysłany:
Uwaga, przepowiadam przyszłość.
W następnym dodatku jedna z nowości będzie redukcja lvl. Powiedzą ze wbijanie tyle lvl jest zbyt męczące i monotonne. Dodatkowo na nowym systemie talentów praktycznie nic za te lvl nie dostajemy. Kiedyś to chociaż co lvl moglismy 1 pkt rozdać. Zredukują je np do 30 lvl +5 lvl nowych do wbicia. Kazdy level będzie sie troche dłużej wbijać, ale tez co lvl odblokujemy jakąs nowośc typu nowy talent, mounty, fly mount, dual spec itp.
permalink wysłany:
Też o tym dzisiaj myślałem i uważam, że jest to dość prawdopodobne.
  Lucjan
permalink wysłany:
Przecież w Wowie jest lokacja Azshara, a w jej centrum znajduje się goblińska wioska. Mechaniczny dodatek do HSa? Jak najbardziej.
Mamy zwycięzce. Szczególnie że następny dodatek ma być o tematyce mechanicznej,i przecieki też to zapowiadają
  Fobos
permalink wysłany:
Co do wodnej lokacji to po prostu część(raczej ta większa)graczy nie była zadowolona z niej, do samego wątku Azshary nikt pewnie nic nie ma(chociaż mnie te elfie bzdury nudzą jak mało która historia), ale wodne lokacje to zło. Te obrazki na szczęście rozwiały wszelkie obawy.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
bez przesady, 110 lvl to nie jest dużo, dojdziemy do 200 to będzie już coś.
permalink wysłany:
Hantus napisał :
Na 100% nowy dodatek nie zostanie ogłoszony na tym Blizzconie. Wystarczy popatrzeć na jego plan. Nie ma tam niczego typu "Co dalej w Wowie?" A poza tym bardzo wiele osób nie zauważyło jednego.
http://mmorpg.org.pl/ckeditor_assets/pictures/1095/content_1.jpg?1414921082
Przecież w Wowie jest lokacja Azshara, a w jej centrum znajduje się goblińska wioska. Mechaniczny dodatek do HSa? Jak najbardziej.

O matko, odkryłeś coś niesamowitego! Toż to dowód na postępujące obniżenie poziomu wody w oceanie. Dodatek wodno-azsharowy: confirmed!
T. <3 Przepraszam za wszystko.
permalink wysłany:
ziomziozio napisał :
Weź się nie wypowiadaj Dew jak nie masz pojęcia o czym mówisz.

Po pierwsze Blizzard pracuje już nad dodatkiem który będzie po WoD. Po drugie Blizz mówił, że ma jeszcze 6-7 pomysłów na dodatki. Po trzecie po co mieliby zabijać kurę znoszącą złote jajka? Po czwarte warcraft ma za dużo nie rozwiązanych wątków by go zakończyć (jak np. Azshara, Legion, Lich King)

TO był troll...
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Ja glownie jestem przeciwny takim dodatkom wlasnie ze wzgledu na Vashj'ir ;) Poprostu nienawidze tej zony i omijam ja szerokim lukiem. Chyba zeby bylo bez podwodnych zon w stylu vashj'ir, albo bez plywania. Ruiny Zndalaru, Krypta Sargerasa,Brokne Isles,Tel'Abim, Kul'Tiras i Nazjatar jak najbardziej, ale nie poruszanie sie w "3d" gdzie nie moge np uzywac heroic leapa.
  Lucjan
permalink wysłany:
Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa".
wysłane po 3 sekundach:Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa".
  Tomia
permalink wysłany:
Licze na to aby następny dodatek był w stylu cataclysm. Czyli jakieś krainy w Azzeroth +odnowienie starego świata. Jednak chodzi mi o takie prawdziwe odnowienie, a nie tylko tak jak w cata zatkanie dziur w teksturach przez fly mounty.
Doprowadzić Azzeroth do poziomu graficznego draenor/pandari. Wymienić wszystkie stare low tekstury na nowe, powymieniać modele drzew i roślinności na nowe, dać wszędzie nowe budynki w nowym stylu jak na wod. Takie Sw jak by ładnie mogło wyglądać, gdyby miało wszystkie mury i budynki jak lvl 3 garrizon.
Od razu mogli by pododawać na pamach jakieś znajdki itp.
  Savrash
permalink wysłany:
Jeszcze się okaże że "Eye of Azshara" będzie jakąś sezonową mapką do HotS xd.

PS:@Lucjan
Powiedziałem że narzekanie na to tak jakby nie mogli tego naprawić jest nie-bardzo.

https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
@Tomia - to by im zajęło nieporównywalnie więcej czasu, niż zaprojektowanie nowych lokacji. Patrząc na obecne tempo Blizza, porządny rework Azeroth to jakieś 16 miesięcy roboty, a na koniec i tak by wyszło, że podskakuje jak sarenka albo czemu w Caverns of Time nie ma preCata :p.

@Savrash - otóż to, rejestrowali znak handlowy dla mapki w HotSie .
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Raw
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Licze na to aby następny dodatek był w stylu cataclysm. Czyli jakieś krainy w Azzeroth +odnowienie starego świata. Jednak chodzi mi o takie prawdziwe odnowienie, a nie tylko tak jak w cata zatkanie dziur w teksturach przez fly mounty.
Doprowadzić Azzeroth do poziomu graficznego draenor/pandari. Wymienić wszystkie stare low tekstury na nowe, powymieniać modele drzew i roślinności na nowe, dać wszędzie nowe budynki w nowym stylu jak na wod. Takie Sw jak by ładnie mogło wyglądać, gdyby miało wszystkie mury i budynki jak lvl 3 garrizon.
Od razu mogli by pododawać na pamach jakieś znajdki itp.

Na pewno to zrobią prędzej, czy później.. Moim zdaniem w dodatku po WoD powinni na gólnie wszystkich lokacjach do MoP wkleić niebo z MoP/WoD, rośliny, drzewa, góry, trawy i właśnie stylem i teksturami budynków z WoD pozamieniać wszystkie budynki z lokacji CLASSICA, TBC, WOTLK i byłoby pięknie, teraz już nie będzie takiego skoku grafiki jak, np. od 2004 do 2014 roku i grafika z WoD na pewno szybko się nie zestarzeje, bo jest na prawdę moim zdaniem na świetnym poziomie.

http://snd1.splashpress1.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/11/World-of-Warcraft-Warlords-Of-Draenor-Announced.png Shattrath w takim stylu, Outlandy z takim szczegółowym niebem to coś pięknego.
permalink wysłany:
A ja jestem przeciwny revmapom, dlaczego? Poniewaz majac na uwadze cata, smiem twierdzic ze revmap odbija sie na end-gamie danego dodatku. Jakby w cata darowali sobie odnowienie starych zone do levelowania to byc moze mielibysmy lepszy end-game z wieksza iloscia rajdow,bossow, i innych pierdolek dla graczy na max-levelu.
permalink wysłany:
Jakby napisać to samo co Nafur, bo się z nim zgadzam, tylko inaczej? Jeśli mają poświęcać ludzi, czas i środki na to by mijane przez nas na mountach (czyli szybko) drzewka lepiej wyglądały zamiast dać nam zajęcie to wolę to nie, dziękuje. Wolę mieć co robić z postacią na końcowym levelu.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)