WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

HS - Gobliny vs Gnomy

  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
Arena od wyjścia dodatku będzie dawać w nagrodę packi z dodatku, więc jak ktoś nie radzi sobie w constructed, może wejść na arenę, gdzie pula kart u każdego jest taka sama (chyba że ktoś nie kupił Naxxramas, ale bez tego da się żyć).

Pozostałe karty, których nie zapowiedziano, mają być w większości nierandomowe, ale zgadzam się częściowo z Kojt, tzn. ta losowość szybko znudzi się graczom i po kilku tygodniach wrócimy do stabilnej mety, ale dostosowywanie się do tych sytuacji, które nie są w pełni przewidywalne, też wymaga skilla. Można zrobić kilka założeń, obliczyć ryzyko, być na bieżąco z popularnymi deckami etc.

Co do głównego zarzutu, jest dużo osób, które mają tak samo jak Ty, nie grały długo, zostały wrzucone do 25. rangi i nie mają kart. Co miesiąc system cofa Cię o kilka poziomów, więc tamte robaczki też nie będą miały jeszcze gotowych decków.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Czy ja wiem mi się ta losowość podoba więcej emocji . Ale na np rangach 1-8 gdzie jest lepszy poziom tam graczą raczej się to nie spodoba :p . Zobaczymy do premiery jeszcze pare tygodni
permalink wysłany:
Aż do premiery GvG w poniedziałki, środy i piątki będziemy mogli wybrać Twitterem która z dwóch kart ma zostać ujawniona - goblińska czy gnomia. Głosowanie - LINK. Niedługo Blizz ogłosi też konkurs na deviantarcie.

http://i.minus.com/iynuAjhjtutYX.pnghttp://i.minus.com/ibgIuZ3YSrLaKi.png
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  voodoo5
permalink wysłany:
No trochę to irytujące, jak pisali @UP, bo nie miałem dostępu do konta przez 2 miesiące (zapomniałem odpowiedzi na sekretne pytanie ;__;) i nawet nie mam pierwszego skrzydła z naxxa ;/ Poczekam, może zrobię jakąś mecha talie.
  Lucjan
permalink wysłany:
Jeśli nie będzie jakiegoś catch-up mechanism to nowi w HS będą mieli konkretnie przerąbane. Są oczywiście rangi 25-20 i casual,ale żeby złożyć jakiś dobry deck trzeba będzie kupić skrzydła Naxx,pakiety zwykłe i jeszcze GvG
permalink wysłany:
Co do plucia się o "random" w kartach - jako wieloletni gracz MtG, PTCG, WoWTCG i kilkumiesięczny Heartstuna (nie odpalałem od czerwca poza pierwszym skrzydełkiem Naxxo) rzeczę wam

Blizz nigdy nie ukrywał, że chce aby Heartstone był grą każualową, gdzie można sobie wbić na szybko i trzasnąć partyjkę jak się ma zaparcie w kibelku / jedzie do pracy. - proszę o tym pamiętać

"Random" jest najprostszą mechaniką, która daje efekty każualowe - jest łatwa w użyciu, śmieszna, lekka, nie wymaga wiele do ogarniania - wystawiasz kartę i patrzysz na losowy efekt miast kombinować.

Gdyby wsadzić do HS inną mechanikę dla przykładu instanty / kontry - wtedy aspekt każualowy maleje, nie można już postawić miniona i robić alt+tab by oglądać film na jutubie, ba technicznie w grę wchodzą nawet APM-y jak w MTG Online gdzie na zagranie instanta miało się 1,5 sekundy od ruchu przeciwnika.

HS jest grą każualową, temu jest tak strasznie okrojone z mechanik i random w nim króluje... owszem jest niby ta cała otoczka turniejowa, ale nie na niej skupia się Blizz... poza tym twierdzenie, że zwiększenie "randomu" obniża ogólny poziom skilla wymaganego do wygrania jest mylne - gry stricte losowe w swoim przebiegu takie jak poker czy mahjong nadal wymagają tony skilla co widać po turniejach, gdzie "pro" gracze niszczą początkujących mimo, że przez "random" technicznie nie idzie przewidzieć początkowego rozwoju rozgrywki (co genialnie widać przy riichi mahjongu gdzie na początku rozdania każda osoba ma równe szanse na wygraną, mimo to proosi szybko odstawiają słabszych od siebie, kontrolując przebieg gry)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Spoiler (pokażukryj)
http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/1/9/5/3/6/blizzard-reveals-new-goblins-vs-gnomes-card-141570464084.jpg/EG11/resize/300x-1/quality/80/format/jpg

Eurogamer wszedł w posiadanie tajnych informacji, pokazali nową kartę Rogala, którą widać w pierwszych sekundach trailera. Ma bardzo przydatną moc; jeśli ktoś pamięta, Rogal we wczesnej becie mógł zwiększyć atak broni przez użycie swojej umiejętności, w momencie gdy już miał coś wyekwipowane.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Nerf na Start.
  Lucjan
permalink wysłany:
Asssains blade+2 deadly poison+2 goblin auto-barber=broń 9/4 i 2 stwory 3/2 za 11 many :)
permalink wysłany:
Mimo że hs miał być z założenia grą casualową to scena turniejowa rozwija się szybciej niż blizz pewnie myślał. Karty random są śmieszne ale jak dla mnie uszczuplają rozgrywkę. Co z tego że mamy świetną sytuację na stole gdy nowy shredder przyzwie "losowo" doomsayera za 2 który elegancko ten stół posprząta. Hearthstone do zrozumienia jest banalny i nie ma tu nic trudnego dla "casuali". Jeżeli już wprowadzamy daną mechanikę to dodajmy również na nią kontry. Pokazana została niecała 1/3 kart a już widzę przynajmniej 4 zupełnie nieprzewidywalne sytuacje. Są tu karty które nie powinny się w ogóle znaleźć w tej grze bo wszystko idzie w kierunku decków prawie w pełni złożonych z epiców i legend :D Boli trochę to jakiego pietra będziemy mieli gdy za dwa, trzy dodatki będziemy się bali cokolwiek wystawić bo pojawi się milion losowych sytuacji na które nie będzie wpływu :)

EDIT: Zastanawiam się nad miraclem, bo ja zauważyłem 3 comba które mogą zostać wykonane (nie jedno po drugim) w ciągu jednej tury !
  Neraf
permalink wysłany:
Temahemm napisał :
Rogal we wczesnej becie mógł zwiększyć atak broni przez użycie swojej umiejętności, w momencie gdy już miał coś wyekwipowane.

Niestety pamiętam to. Rogal był wtedy dużo bardziej op. Podobnie jak shaman z totemem, który leczył także bohatera(sic!). Ten bot się świetnie sprawdziłby i w obecnej mecie bo jest relatywnie tani, z dobrymi statystykami i niezłym okrzykiem.
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.


Where is he now?
permalink wysłany:
Wyciekły nazwy i obrazki kart, na które będzie można głosować w najbliższych tygodniach. Część z nich to ewidentne klasowe legendarki:

http://i4.minus.com/ibohwKEHYNFmCJ.jpg


Bolvar Fordragon ~ Paladyn
Gahzrilla ~ Łowca
Malorne ~ Druid
Mal'Ganis/Crush ~ Czarnoksiężnik

Możliwe że Tree of Life będzie zmieniać formę Druida, coś jak Jaraxxus, natomiast Echo of Medivh brzmi wystarczająco legendarnie - może pierwsze legendarne zaklęcie :>? Źródło

fap @ arty horley'a
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Neraf
permalink wysłany:
http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/125/305/635513926282533244.png

Śmiało mogę powiedzieć, że tą kartę trzeba znerfić. Bardzo OP na tle reszty kart do sekretów.
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.


Where is he now?
  Neraf
permalink wysłany:
http://m3.wayin.us/c5a7co5c0zyfoh11kmap68gnhogmv4m-full.png

Ciekawe efekty może powodować ta karta. Mam spore wątpliwości czy zostanie jej tekst i koszt utrzymany na obecnym poziomie. Niestety, ale może ona bardzo wypaczać przebieg gry.
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.


Where is he now?