
Anub'Rekhan:
Wziąłem się za niego Ramp Druidem - Malfurion ma wystarczająco dużo removali, aby radzić sobie z jego umiejętnością. Warto czasami poczekać ze Swipem [] do kolejnej tury, dzięki czemu można załatwić więcej Nerubian 4/4. Ogólna taktyka jest taka, żeby kontrolować jego stronę zaklęciami, jednocześnie wystawiając silnych stronników (a któż miałby mieć najlepsze Taunty, jeśli nie Druid :D). Anub'Rekhan ma AoE za 7 many, które zadaje 3 obrażenia wszystkim minionom gracza, ale najczęściej będzie po prostu trade'ował, więc niektóre wymiany można wymuszać. Mam ochotę spróbować jeszcze Priesta, wbrew temu, że Nerubianie mają po 4 ataku i nie łapią się na removale Anduina, Circle of Healing + Auchenai Priest [ i ] oraz zdolność do leczenia minionów może się naprawdę dobrze sprawdzać w tym starciu.
Grand Widow Faerlina:
Pomysł na nią jest bardzo prosty, skoro im więcej ma się kart w ręce, tym lepiej działa jej umiejętność, to nie pozostaje nic innego, jak wybrać Zoolocka albo Shockadina. Skłaniałbym się jednak w stronę Paladyna, ma lepszy board clear (Konsekracja), a jego tokeny mogą przyciągnąć pociski z Hero Ability Faerliny.Maexxna:
Wystarczy wykorzystać jej pasywkę - jest ona zagrywana obowiązkowo na początku każdej tury Pajęczycy, co pozwala na nieskończony Heal i Szarżę. W starciu tym konieczne jest zapełnienie boarda Maexxny tokenami, w czym pomaga Deathrattle jej pająków; w innym wypadku postawi Sea Giant [] albo Spectral Knight i może się zrobić nieprzyjemnie. Nie powinno się wystawiać więcej, niż dwa miniony, bo wtedy na pewno jednego z nich się straci, najgorzej, jeśli będzie to Healer. Pierwotnie próbowałem przejść ją Szamanem, bo Hex [] i Ironbeak Owl [] porządnie zmniejszały obrażenia, ale po kilku nieudanych próbach wybrałem Paladyna, w którym Arcane Golem [] i Guardian of Kings [] zapewniły mi wygraną. W tego typu sposobie Battlecry Leeroya Jenkinsa [] sprawdza się doskonale, to samo tyczy się Alexstraszy [].Postujcie swoje sposoby :>.




Na heroiku Noth spawnuje za każdego zabitego wrogiego miniona Szkielety 5/5, więc nawet jeśli nie planujecie do tego dopuścić, musicie uzbroić się w zaklęcia - tu potrzebny będzie Druid lub Warlock z dużą ilością removali. Noth nie ma jakoś strasznie silnych minionów, opiera się głównie na irytowaniu Abomination [
Miałem z tym bossem prawdziwy problem, wycraftowałem sobie mini-Miracle Rogue, potem przeszedłem na Priesta z Mass Dispel [
Najlepsze początkowe karty w tym starciu to Stonetusk Boar [
Nie ma to jak 20dmg na twarz w trzeciej turze, niesamowita technologia. Jeśli pozwolicie choć raz dotknąć się jego broni (
Boss, który gra przeciwko samemu sobie. Dodaje graczowi stronników, aktywuje swoje
Całkiem ciekawy boss-fight, który przestaje być trudny, gdy do akcji wkracza 
Jego umiejętność nie działa na Faerie Dragon [
Wszystkie miniony z 2HP wymienia się w Ramp Druidzie na removale i to by było na tyle. Często lepiej trade'ować, nawet jeśli to dla nas niekorzystne, dzięki temu Grobulus nie zespawnuje sobie Slime'a 2/2. Głównym jego combo jest Echoing Ooze [
Nie wiem czy tu można mówić o jakichś specjalnych taktykach, Gluta rozwaliłem deckiem, którym na co dzień "ladderuję" (Thar Be Dragons podesłał mi Wraafum, nie edytowałem go jeszcze pod Naxxramas). Połączenie jego umiejętności i Unstable Ghoula [
Encounter, który w moich oczach ratuje ten Rewir. Najłatwiej jest go przejść Paladynem, dzięki takim kartom jak Equality [