WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Hearthstone - dyskusja

permalink wysłany:
ziomziozio napisał :
gruul jest fajny jak sie gra przeciwko paladynowi lub druidowi bo oni nie maja jak go zbytnio usunac jak sie wiekszy zrobi ;)

Ostatnio ludzie grający paladynem stosują kombo: "równość" (życie wszystkich stronników zredukowane do 1) + "konsekracja". A druid to rzeczywiście ma ciężko. Fakt, mamy "neutralizację" ale ja sam wywaliłem ją z decka ze względu na to, iż zapewnia dwie dodatkowe karty przeciwnikowi.

Ventas napisał :
Mamy zapowiedź trybu przygody już wkrótce wkroczymy do Naxxramas!


Ha! Wreszcie! Ostatnio straciłem zapał do HS, ale możliwość skrzyżowania broni/kart z Kel'thuzadem to coś na co czekam. Dobrze, że padło na Naxxramas bo uwielbiam ten raid. Niech dodają oba skrzydła jak najprędzej. Już oczyma wyobraźni widzę legendarnego Kel'thuzada w mojej kolekcji.
  Tomia
permalink wysłany:
Neutralizacja dobiera 2 karty, ale za to kosztuje tylko 1 many. Coś za cos, dla przykładu zabicie stronnika rogalem juz wymaga 5. Zawsze zostaje nam grać op huntem.

Szkoda tylko ze zabawa w naxx będzie nas kosztować gold/pln.
permalink wysłany:
Na szczęście pierwsze skrzydło będzie za darmo :)
A co do neutralizacji to ostatnio mi tak koleś Grulla załatwił... Poza tym warlock ma hyba najciekawszego destroya bo choć zabiera 6 many, to daje my 3 hp :)
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
permalink wysłany:
LINK - na Polygamii piszą, że Curse of Naxxramas będzie ograniczone czasowo do 5 tygodni. Bardzo ciekawe posunięcie, przez to więcej osób zapłaci za wstęp do rajdu pieniędzmi.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Lucjan
permalink wysłany:
To tylko błąd w tłumaczeniu -wszystkie inne źródła na ten temat milczą
permalink wysłany:
Nie wiem co to za strona, ale na oficjalnej jest napisane że Naxx będzie się otwierać przez 5 tygodni (jedno skrzydło co tydzień) a nie że będzie tyle czynne.
permalink wysłany:
Pierwsza walka :D Wielkie WTF :)

permalink wysłany:
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130603221536/hearthstone/images/a/a2/Millhouse.png

stety/niestety to nie Jarraxus alboYsera :'/
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
  Lucjan
permalink wysłany:
Ta karta jest używana głównie do przegrywania w 1,2 turze
Jeden z gorszych legendarów nawet przeciwko warriorowi
permalink wysłany:
Mogli by zmienić z (0) na (1), byłby bardziej zbalansowany :/
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
permalink wysłany:
Właściwie dlaczego ta karta jest zła? Bo praktycznie w pierwszej turze mamy szanse wystawić miniona 4/4. Wprawdzie przeciwnik może mieć na ręku removala i tracimy tym sposobem 2 many. Ale on też traci zaklęcie. Oczywiście może być też bardzo źle (mind control, feral spirit), ale to my decydujemy czy ryzykować czy nie. No i koleś ZAWSZE skorzysta z okazji, tracąc kartę już na starcie. Czemu nie miałby się sprawdzać w aggro deckach, tak jak np. kontrowersyjny arcane golem?
T. <3 Przepraszam za wszystko.
permalink wysłany:
Kojt napisał :
Właściwie dlaczego ta karta jest zła? Bo praktycznie w pierwszej turze mamy szanse wystawić miniona 4/4. Wprawdzie przeciwnik może mieć na ręku removala i tracimy tym sposobem 2 many. Ale on też traci zaklęcie. Oczywiście może być też bardzo źle (mind control, feral spirit), ale to my decydujemy czy ryzykować czy nie. No i koleś ZAWSZE skorzysta z okazji, tracąc kartę już na starcie. Czemu nie miałby się sprawdzać w aggro deckach, tak jak np. kontrowersyjny arcane golem?

ponieważ 2 pyro + 2 fireballe i gg wp.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"
  Lucjan
permalink wysłany:
Pomogania swojemu wrogowi nie jest zbyt mądrym posunięciem :)
Poza tym jak ktoś ma w talii kartę typu sprint albo arcane brillance i za darmo dobiera karty może cię zabić w ciągu 2-3 tur a już na pewno zdjąć manastorma jakimś removalem
Dlatego Millhouse nie jest grany
permalink wysłany:
ziomziozio napisał :
ponieważ 2 pyro + 2 fireballe i gg wp.
Tak, każdy szanujący się mag bierze do ręki startowej dwa czary po 10 many i dwa po 4.

Ta karta jest po prostu zbyt ryzykowna. Arcane golem jest tak przydatny jak go dopasujemy do swojej talii. A użyteczność Millhousa jest zależna od talii przeciwnika, czyli zmiennej której nie znamy i nie mamy na nią wpływu. A jak ją poznamy przez niego to jest już za późno - dokładnie jak w filmiku który dopiero co ktoś wrzucił w tym temacie.
permalink wysłany:
dałem tylko taki przykład, jest dużo takich kombinacji dzięki którym można przez tą kartę zrobić wina w 1 turze.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"