WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Fabułka Hearstone'a

permalink wysłany:
Żagiewny Kamyk (Ventas, nazwa świetna, szkoda że aż tak przydługawa ) żyje swoim własnym życiem jeśli chodzi dziejące się tam wydarzenia i są osoby, które mają jej trochę do zarzucenia. Ostatnio pojawił się mały bojkot, ponieważ 'Twórcy nie umieją wymyślić nic nowego i zapętlają stare pomysły.', co wg mnie jest sporym nadużyciem. Nie wykluczam takiej możliwości, ale to wcale nie znaczy, że jest przez to gorsza, bo ile razy w WoW'ie wracały stare postacie? Co ciekawe, to Rafaam wywołał największy entuzjazm, więc to może kwestia zbyt szybkiego powrotu wykorzystanych wątków.
No, ale dosyć już mojego gdybania - ten wstęp był tylko pokazaniem źródła moich przemyśleń
jak dla mnie, to HS ma całkiem przyjemną mikrofabułę, która cieszy jeszcze bardziej, kiedy przenika do pierwotnego uniwersum MMORPGa Jest, jak widać, dosyć logiczna, mimo że chaotyczna, ale na pewno będzie bardziej przejrzysta, jeśli twórcy będą ją dalej rozwijać

A jakie Wy, grający (i ci niegrający, którym temat nie jest obcy) w karciankę, forumowicze macie nastawienie do lorowej części HS'a? Podoba się, a jeśli nie to czy ma potencjał na poprawę i wróżycie mu takową?
Za co kochasz WoWCenter?
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę i zrozumiesz swe pragnienia oraz możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg
permalink wysłany:
Zależy jak to ubrać. W innych karciankach, ba nawet w papierowej karciance Warcraft, normą jest drukowanie tej samej postaci na kilku kartach. Niby nic, a nadajesz tej postaci "cel". Pokazujesz, że ona żyje i ukazujesz jak się ona zmienia przez nabyte doświadczenia. Także się bardzo cieszę, że i ten patent zawita do HSa.

Osobiście cieszę się, że HS będzie miał jakąś fabułę, jednak chciałbym, żeby ona była bardziej w stronę "Heroes of Warcraft" niż "Hearthstone" - mniej wymyślania postaci, a trochę większej spójności z lore z gier i książek.
Ostatni dodatek bardzo mi się podobał pod tym względem - szedł w swoją Hearthstonową stronę, jednak w moim odczuciu oddał dość wiernie duch oryginału ^^
https://kxangangang.files.wordpress.com/2016/09/dhlogowowleigon.png
permalink wysłany:
Blizzard postanowił nie kopiować tego co w WoW'ie, bo to ograniczone pole manewru i historia jest wszystkim znana (a przynajmniej szybko się można połapać w reszcie, jeśli się poczyta), a tak poznajemy wątki czwartoplanowe, które mogą jeszcze zawitać do Azeroth z Karczmy
Za co kochasz WoWCenter?
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę i zrozumiesz swe pragnienia oraz możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg