WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Prywatne Serwery WoW

permalink wysłany:
gremigobles napisał :
Ale wy wiecie że my na globie gramy na relmach a nie na serwerach, a różnica jest taka że relm to zbiór serwerów a nie jeden fizyczny serwer Z informatycznego punktu widzenia to każda lokacja w na relmie jest podtrzymywana przez jeden fizyczny serwer, tak więc są też oddzielne serwery na instancje. wniosek jest taki priv-serwer obsługuje wszystkie lokacje i instancje co tłumaczy dlaczego są one tak ułomne a nakoniec jeden serwer wowa kosztuje jak to serwer na nasze ok. 60-90 tyś zł, a relm np. azuremyst składa się z kilku-dziesięciu serwerów a a priv to jeden serwer rzadko przekraczający wartość 1 tyś zł, a to że jeden serwer do globa jest taki drogi ma swoje powody(wydajność, energo-oszczędność i niezawodność-pewno solarisy) Więc możemy się śmiać z dzieci neo które płacą dotacje na te szajs serwery nie wiedząc o tym że cała kasa pójdzie nie na rozbudowę serwera tylko do kieszeni priv-admina HaHa Dodatkowo w skrócie wyjaśniłem dlaczego płacimy abonament

Nie do końca. Realm to z angielskiego królestwo (tudzież świat). Czyli gramy na (jednym) serwerze który składa się z realmów.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110213203510/starcraft/images/9/9f/InfestedKerrigan_SC2_Head1.gif
permalink wysłany:
kevinkor napisał :
co do priv popieram innych i aha gremigobles kolorowa czcionka jest tylko dla adminów itp nie zwykłych userów.

Ee tam, Erisdar od zawsze pisał kolorową i jakoś nie widziałem, żeby ktoś go za to potępiał (ale to łajza i wszędzie ma układy)

A co do priv, to sam swego czasu na jakichś się tułałem, i wiem, że są one uboższe i po prostu słabsze. Często trzeba pytać GM czy zaliczy questa który jest zbugowany, rajdy nieoskryptowane, kicki, lagi i inne bajery odbierają radość z gry.

Jest jedna dobra strona comiesięcznego (czy co dwumiesięcznego, zależy jakie kto prepaidy kupuje)opłacania gry. Większość gier single player można kupić u pirata bąź ściągnąć. Kiedy grasz w WoWa na serwie blizza, to masz pewność, że twoje pieniądze idą do firmy która za grę odpowiada, a co za tym idzie? Gra się rozwija, bo Blizz ma na to pieniądze. I może je wydawać na produkcję takich tytułów jak SC II, Diablo III i Kataklizm.
..:: Odi Profanum Vulgus ::..
Kto się ukrywał szczuty i tropiony
Nigdy nie będzie umiał stanąć prosto
WoW status - temporary available
permalink wysłany:
Vansar napisał :
Większość gier single player można kupić u pirata bąź ściągnąć.

Ja na przykład każdą grę przed zakupem ściągam i gram pare godzin. Jak mi się podoba to idę do sklepu i kupuję. Jak nie to usuwam i zapominam o niej. (Tak! Nie mam ani jednego pirata! :D)

Jak nie mam wcześniej zamiaru kupić jakiejś gry to jej nie ściągam.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110213203510/starcraft/images/9/9f/InfestedKerrigan_SC2_Head1.gif
  alvin
permalink wysłany:
gralem na privie pol roku, i to byl blad bo wrocilem na globa po 4 latach przerwy (czyli priv spelnil swoja role w oczach blizza :) ), serwer stal na litwie i bardzo dobrze sobie radzil, wersja gry byla 2.4.3, wiekszosc instancji oskryptowana, przechodzenie przez sciany nie dzialalo normalnie (albo pelny system kolizji i 500 online albo brak i 2000) tylko w instancjach i chyba na BG, ogolnie gra byla dosyc zblizona do tego co prezentuje glob (choc na globie bylo juz wtedy WOTLK a tam dopiero TBC) jednak wprowadzili dosyc szybko WOTLK i niestety z dobrego serwa zrobil sie bug na bugu i podziekowalem (i wiem ze dalej ciezko choc ciagle naprawiaja) - podsumowujac - free serwy rekrutuja graczy :) i raczej nigdy nie beda zblizone do tego, co jest na globie, bo po prostu maszyny nie wyrabiaja z iloscia informacji i robia sie lagi (tam lagow nie bylo ale jak wspominalem bylo kilka wyrzeczen dlatego)