Ostatnio zachwycam się tym, w jaki sposób promowany jest BioShock: Infinite (ten podtytuł bez "y" na końcu, tak trudny do zapamiętania (wcale nie)). Rzucam filmiki na stół:
Spoiler (pokaż )
A Modern Day Icarus?
Jak nie kochać, jak nie wyczekiwać. Nico Vega to jest tak srogi zespół, coraz bardziej się wkręcam w słuchanie ich muzyki, a poznałem go dzięki jednemu z trailerów. Filmy dokumentalne traktujące o Kolumbii i Songbirdzie są świetnie przemyślane, momentami aż niepokojące - PIĘKNE, WYBITNE. Zanim zagram w Infinite mam zamiar nadrobić poprzednie części, kiedy to będzie to możecie się domyślać (definicja "kiedyś" wg Temahemma), ale już jestem porządnie nakręcony.
Dodam jeszcze, że tzw. Dev Diary oglądam głównie po ukończeniu gry, nigdy nie miałem na odwrót :d. Przyjemnie jest zobaczyć jak tworzony był np. Batman: Arkham Czity. Nie wpadłbym w życiu na to, że tak się robi dźwięki do gier :D.
Spoiler (pokaż )
Jeśli macie swoje typy, a mam nadzieję, że macie, to wrzućcie tutaj jakiś najlepiej wg Was promowany przed swoją premierą tytuł.
Chciałbym w tym temacie porozmawiać jeszcze o formach marketingu, które są okropne, jak i ludziach kosmosu, którzy narzekania graczy na DmC i Mass Effecta spłycają, odpowiednio, do zmiany koloru włosów i beznadziejnego zakończenia. Cóż, fajnie jest zasłonić wszystkie wady gry gadaniem, że fanboje się uwzięli na te pierdółki, i że poza tym wszystko ok :D.
"Zróbmy grę tak, żeby recenzenci potem ją zachwalali, więcej zarobimy." Pomińmy już "w DiRT2 nie będzie widoku z kokpitu, tylko 5% osób z tego korzysta".Journalists liked that mechanism. We won't change that.
LINK - to zaskoczenie, gdy okazuje się, że wypięcie się na fanów serii skutkuje obniżką sprzedaży, i że DmC nie należy do gatunku, który można tak bardzo "uprzystępnić", aż zacznie konkurować z Call of Duty.It’s potentially a sad end to a tale brought about very much by the fans themselves. Anyone who played Devil May Cry 4 must surely of seen how desperately the IP needed an injection of new ideas and modernisation – which is exactly what the skilful Ninja Theory achieved.
Yet the fans revolted because Capcom dared to reinvent its IP for the 21st century and dared to change the colour of Dante’s hair. It’s really very sad.
A headline suggested by a colleague: “Devil May Cry fans destroy brand out of spite.” That about covers it.
We’ve deliberately designed Dead Space 3 to allow players to harvest resources by playing through the game.
- IT'S NOT A BUG - IT'S A FEATURE -
Czekam na jakąś aferę, dzięki której wszystko się naprostuje. Mogę sobie czekać :d. Część cytatów, które tu zamieściłem, poznałem dzięki tym wpisom - LINK i LINK
Pozdrawiam i życzę weny do pisania postów ;_;.