
Black Eye opublikowało ostatnio informacje na temat nowych nabytków do zespołu, motion capture, a także systemów, które mniej więcej za miesiąc zostaną wprowadzone do gry. Ale zacznijmy od początku.
Do Teamu ostatnio dołączyło troje naszych rodakow. Dwaj pierwsi to Jacek Komuda oraz Maciej Jurewicz. Jeżeli ktoś ich nie kojarzy, to Jacek jest znanym polskim pisarzem, który wydał już nie jedną powieść i opowiadanie. Obaj stworzyli fabułe do Wiedźmina pierwszego, a także pracowali przy grze Bulletstorm. BEG obecnie nie chce zdradzać fabuły, lecz niedługo mają nadzieję opublikować parę wersów. Na dzien obecny mogą zapewnić, ze historia będzie mroczna, krwawa oraz prowadzona w klasycznym "erpegowym" stylu.
Trzecim nowym członkiem jest doswiadczony i utalentowany animator, Jarosław Zielinski. Pracowal on przy takich grach jak: Two Worlds II, Deadfall Adventures, Painkiller: Hell & Damnation i NecroVision. Wiąże się to także z drugą nowoscią, czyli systemem animacji motion capture, który wdrażany jest własnie do Glorii Victis. Team nadmienia, że mozliwe jest to tylko dzięki szczodrym wpłatom fanów, za które serdecznie dziekuje i ma nadzieję, że nowe animacje przypadną do gustu graczom.
W ostatnim punkcie informują nas o przebudowie bazy danych, dzięki której mogą wprowadzić do gry system rzemiosł, gildie oraz nową nację. Przez ostatnie miesiące gra została także zoptymalizowana, dzięki czemu po nastepnej aktualizacji powinna być o wiele wydajniejsza.
TUTAJ możecie przeczytać oficjalnego newsa.

Pozdrawiam,
Dorogon.