WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Diablo III Beta - Wrażenia

Czy podoba Ci się to co zobaczyłeś/aś w Becie?
Wszystkich Głosów : 41
musisz się zalogować aby głosować
Tak
83%
[34]
Nie
17%
[7]
  Fobos
permalink wysłany:
Umiejętności przypisane można zmienić w każdym momencie gry, trzeba się jednak liczyć, że po zmianie musimy odczekać cd zwłaszcza jeżeli jesteśmy przed jakimś bossem. Więc braku dynamiczności buildów raczej niema.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Co do poziomu trudnosci


Trzymam panow blizzardow za słowo! <3
Ale jak Boga nie kocham, mogliby juz wydac pelna wersje... Czekam na ta gre od 35 lat.
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Ja od 154 i nie narzekam.


Nie robiąc śmietnika- wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią że Diablo III doczekamy się jeszcze w tym roku albo na początku następnego. Nawet sam Blizzard mógł stwierdzić że PvP nie będzie w grze w dniu premiery więc pewnie, tak jak się domyślam, mają ja od dawana gotową a teraz idą tylko "ostatnie szlify" i hajpowanie.
Boże co za żal.

LINK
  Fobos
permalink wysłany:
Jak zobaczyłem ten filmik, szczena mi opadła :D poziom Inferno z party gdzie moc potworków znowu wzrośnie będzie zarąbisty!11
btw. Czym się różni Inferno od hell? Przecież i to jets piekło i to jets piekło? What the difference?
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
@up
To samo sobie pomyślałem
  Lilija
permalink wysłany:
Fobos napisał :
Umiejętności przypisane można zmienić w każdym momencie gry, trzeba się jednak liczyć, że po zmianie musimy odczekać cd zwłaszcza jeżeli jesteśmy przed jakimś bossem. Więc braku dynamiczności buildów raczej niema.
W teorii tak, ale pytanie, czy wszystkie będą na tyle przydatne, że warto będzie między nimi zmieniać. Z perspektywy tych 13 pierwszych poziomów już zaczynam mieć faworytów wśród skilli ^^
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
A ja grałem Szamanem i chyba tą postacią będę grał jak wyjdzie już oficjalna wersja :)

Beta niestety strasznie krótka ale to chyba dobrze, bo przynajmniej całej zabawy sobie nie zepsuję. Specjalnie zdecydowałem się na annual passa żeby już mieć jak najszybciej to Diablo. Zgadzam się z innymi że mnie też trochę poziom przeraził, bo gra się bardzo łatwo no i mogło by być faktycznie trochę bardziej mroczniej.
  Fobos
permalink wysłany:
@Lilija nie grałem jeszcze Szamanem i Wizardem, ale mogę powiedziec na przykładzie barbariana, że warto zmieniać sobie układ skilli, przykładowo Bash sprawdza się dobrze na single target, najlepiej na jakichś elitach, na bossach średnio ze względu na immune odnośnie stuna z runy, cleave jest wyśmienity na "mięso" między bossami a samo frenzy idealne na bossów, to wszystko jest oparte o to co udostępnia mi gra ofc i takie manipulowanie opłacac się będzie jedynie na wyższympoziomie trudności bo na normalu niema różnicy czy latam z bashen, frenzy czy cleavem... dla mnie i tak najfaniejsze jest to, że można sobie wybrać "basic" attack i odróżnić się od innego monka np. niekoniecznie skill musi się różnić "przydatnością" wazne, że jest inny ;p warto też robić takie zmiany jeżeli jest np. 2 demon hunterów, niema potrzeby aby obydwóch miało strzały slowujące albo slowującego trapa. okazji do zmiany buildów jest wiele, dany skill może Ci się po prostu znudzić ;p więc z mojego punktu widzenia dynamizn będzie duży, wymuszony czy też nie, będzie duży ;p
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Maju
permalink wysłany:
Nie dostałem zaproszenia.
  Lilija
permalink wysłany:
@Fobos, no a właśnie moje "first impression" jest z Wizarda i Witch Doctora i póki co na obu postaciach jeden skill pod PPM jest dużo przyjemniejszy od alternatyw: u Wizarda orb, u Witch Doctora "łapki wystające z ziemi" ^^ (słoik z pająkami jest śmiechowy, ale nie tak dobry jak łapki, natomiast żaby latają gdzie chcą i ciężko coś sensownego nimi zrobić)
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Lilija napisał :
@Fobos, no a właśnie moje "first impression" jest z Wizarda i Witch Doctora i póki co na obu postaciach jeden skill pod PPM jest dużo przyjemniejszy od alternatyw: u Wizarda orb, u Witch Doctora "łapki wystające z ziemi" ^^ (słoik z pająkami jest śmiechowy, ale nie tak dobry jak łapki, natomiast żaby latają gdzie chcą i ciężko coś sensownego nimi zrobić)

O ile dobrze pamiętam, pająki są OP z którąś tam runą.
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm
  Fobos
permalink wysłany:
Dzisiaj zagrałem sobie szamanem i faktycznie ze wszystkich skilli po PPM grasp z runa jets najfajniejszy, ale mam dopieor 8 czy 9 lvl, zobaczymy jak bedzie wygladala retsza skilli po booscie przez runy. wizardem najprawdopodobniej zagram jutro, wtedy tez prawdopodobnie zrobie platyne z bety :D
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Mufas
permalink wysłany:
Wrażenia z bety ogólnie pozytywne, ale dla mnie brak ui scale w opcjach to jakaś porażka. Używam mojego ukochanego dell p1130 i preferuję 1280x1024, a przy takiej rozdzielczości wszystkie okna wyglądają na większe niż w diablo 2, który miał 800x600
permalink wysłany:
Ja własnie dobiłem 13 level moim witch doctorem i powiem tak LPM: Spidery + runa, PPM: firebaty dodać do tego niezdechłe pieski + runa i mamy rozpierduchę na całego. Shamek będzie imba, a ja imo nie mogę się doczekać polskiej lokalizacji... :3