WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Diablo III Beta - Wrażenia

Czy podoba Ci się to co zobaczyłeś/aś w Becie?
Wszystkich Głosów : 41
musisz się zalogować aby głosować
Tak
83%
[34]
Nie
17%
[7]
  Fobos
permalink wysłany:
Podzielcie się swoimi wrażeniami z bety, co wam się podobało a co nie, czy zawiedliście się na czymś? Coś nie do końca spełniło wasze oczekiwania albo wręcz przeciwnie, wyszło lepiej niż było zapowiadane?(oczywiście w granicach tego co umożliwia nam beta)Kim i dlaczego gracie?

Ja osobićie od samego początku brałem pod uwagę tylko Monka i Barbariana, reszta klas niespecjalnie przykuła moją uwagę. Odnośnie Monka niezawiodłem się, była to moja wiodąca klasa w tej grze, i jak dla mnie jest zrobiona świetnie, szyba i zwinna. Barbarian to już troszkę inny styl gry, z początku myślałem, że będą problemy z rage, ale jak szybko się przekonałem a dokładnie po zdobyciu umiejętności cleave, rage praktycznie nie kończy się. W sumie zaskoczył mnie tylko free portal, myślałem, że nadal będziemy kupować zwoje portalu. Najbardziej jednak z tego wszystkiego podoba mi się system skillów i run nadających im ciekawe właśnoći. Jeżeli chodzi o grafikę to jak dla mnie jest bardzo fajna, myślałem również po screenach, że DIII nie będzie już takie "straszne" jak wcześniejsze części, imo klimat jest zachowany i gra się przyjemnie. Zawiodłem się tylko na długości bety, godzinka z full party to za szybko ;p

Btw: Ktoś chętny na wspólne slasherowanie monsterów? pisać na PW!
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Niestety to już nie to Diablo co kiedyś, ale gra się bardzo przyjemnie. Na pewno z pełną wersją spędzę wiele godzin.
permalink wysłany:
Zartujecie sobie? A CZEMU MI JESZCZE NIE SMIGA
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Sprawdź mejla, powinieneś dostać już kod, który trzeba wklepać na battle.net
permalink wysłany:
Ostatnio przeleciałem sobie D1 oraz większość D2 i muszę niestety przyznać, że w D3 miałem nadzieję na troszkę mroczniejsze klimaty. Trochę im to zbyt cukierkowo wyszło...

Animacje zarówno postaci jak i stworów stoją według mnie na wysokim poziomie - nie ma się czego przyczepić.

Co do systemu walki. Byłem sceptycznie nastawiony na ten cały koncept LPP / PPM, jednak już po krótkiej chwili w becie, do mechaniki można się przyzwyczaić i z wielką łatwością używać.

Zresztą, mamy dostęp do niewielkiego wycinka gry... ciężko oceniać całość po okładce :D


PS. chyba czas zmienić podpis.
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm
permalink wysłany:
Faktycznie, na emailu byl kod. Myslalem, ze oni po prostu mi to aktywuja
mój reflink w goldentowns: LINK
"Mam duszę jak wnętrze konia trojańskiego - dużo zmieści."
permalink wysłany:
Tak przy okazji, nie uważacie, że poziom trudności jest zdecydowanie zbyt niski ?
Barbarzyńcą przeleciałem wszystko na pałe, bez użycia ani jednego potka...
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm
permalink wysłany:
Tak, poziom trudności jest przerażająco niski. Ale zdaje się, że w ostatecznej wersji ma się to poprawić.
permalink wysłany:
Ja nawet nie dostałem inva... cóż, przeżyje jak nie zagram.

BTW.nurtuje mnie od pewnego czasu pewna kwestia- jest dostępny w tym Diablo III tryb hardcore?
Boże co za żal.

LINK
  Deadeye
permalink wysłany:
Nie dostałeś wiadomości od Blizza na maila z kodem pozwalającym Ci dodać na koncie battle.netu Betę Diablo?
Może sprawdź czy wiadomość nie została wrzucona do spamu etc.

Na temat poziomu trudności nie ma się co dyskutować. Wiadomo, że gra musi być na tyle łatwa aby casuale dobrze się bawiły, a dla wymagających graczy są wyższe poziomy trudności.
permalink wysłany:
Neko napisał :
BTW.nurtuje mnie od pewnego czasu pewna kwestia- jest dostępny w tym Diablo III tryb hardcore?
Jest. Możesz go odblokować jak chociaż jedną postacią nabijesz 10 lvl.


Przeszłam sobie betę Demon Hunterką i powiem Wam, że nie mogę się doczekać :)

Chociaż mogłoby być trudniej...
  Darkelf
permalink wysłany:
Moje wrażenie jest pozytywne. Grafika jest ładna. Bardzo mi się podobają te szczegóły, idealne odwzorowanie budownictwa i tak dalej.

Takie Diablo 2 tylko w nowej oprawie. Szkoda że czas, na który poświęciłem by przejść betę to ok 35 minut. No ale lepszy wróbel w garści, niż gołąb na dachu :-).

permalink wysłany:
Dostępny jest pierwszy akt a ludzie narzekają na poziom trudności ; O
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110213203510/starcraft/images/9/9f/InfestedKerrigan_SC2_Head1.gif
  Fobos
permalink wysłany:
Ta nawet jak wbiło do mnie 4 innych graczy poziom trudności podnósł się( o czym informuje mnie MOJA postać fajne;p) to nie było jakoś mega trudnie, mam tylko nadzieje na chociaż 1 zadawalkająco wysoki poziom trudności gdzie prócz shasherowania będzie trzeba też troche pomyślec i jakieś podejście taktyczne ogarnąć. Jeżeli daty w sklepach dot. II kwartału są prawdą to zaprawdę niemogę się już doczekać. spędziłem 15 minut na rozkminianiu jak przybliżyć kamerę cobym mógł przyglądnąć się tristram z bliska, szczegółowosć tej gry to jeden wielki plus.
Aaa jeszcze ważna kwestia, zginął ktoś;p? Zastanawia mnie funkcja checkpointów, po "umarciu" odrodzimy się w miejscu tego zapisu czy może duszkiem z tego miejsca idziemy do ciała?
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Lilija
permalink wysłany:
Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Czuje się ten Diablowaty klimat. Szczególnie podobają mi się "randomowe" eventy w dungeonach. Rozmowy postaci oraz pojawiające się od czasu do czasu odczytywane fragmenty lore również bardzo fajnie wyszły.

Odnośnie poziomu trudności, to nie uważam, żeby było coś nie tak w porównaniu z D2 - tam też na normalu poza kilkoma walkami nie było nic zbyt wymagającego. W końcu w Diablo i tak głównie chodzi o efektowne rozwalanie hord potworków ^^ Poza tym, mam wrażenie, że trochę zależy od przedmiotów, klasy i startowych skilli. Na samym początku Wizardem, jak długo nie trafiałam na przyzwoite itemki z INT (w zasadzie dopóki nie odblokowałam craftingu), to jakoś tak te spelle nie biły za mocno, a mana szybko wychodziła - w ciasnych korytarzach bywało niemiło Dopiero skill spod "2" znacznie wszystko ułatwił.

W kwestii umiejek ciężko oceniać na tak niskim poziomie. Wiele pewnie będzie zależeć od run, bo niektóre umiejki w wersji podstawowej wydają się trochę "meh" i często gra się ze skillem z niższego poziomu. Jestem ciekawa jak Blizzardowi wyjdzie to, żeby każdy skill jednak jakieś zastosowanie miał, bo w D2 zdarzały się takie, których nie opłacało się używać. Dodatkowo ważne jest też balans przydatności pomiędzy skillami z danej grupy. Ciekawym by było, gdyby opłacało się zmieniać kombinacje skilli i run w zależności od rodzaju walki. D2 cierpiało na statyczność buildów do tego stopnia, że niektórymi buildami można było zupełnie zapomnieć o graniu na Hellu.
http://i.imgur.com/cznxz.gif