WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warcraft 3: Reforged

permalink wysłany:
XD dlaczego wy patrzycie na te po chamsku władowane mapy od starej wersji, gdzie połowa rzeczy źle działa i nie jest dostosowana pod nową wersje? "jak będzie tak wyglądać na premiere, to nie gram", no jasne, cutscenki z zielonym niebiem, bez świateł i postaciami, które dostają epilepsji podczas mówienia, to wygląda jak w pełni gotowy produkt :V
Już nie wspominając o tym że co chwila poprawiają rzeczy. Wcześniej trzeba było grać bez połowy opcji graficznych, bo były problemy z optymalizacją, jak to w becie, a teraz gra wygląda zupełnie inaczej. Więc z niektórymi opiniami lepiej czekać do premiery.
permalink wysłany:
Ja poczekam do premiery, ale póki co jestem sceptyczny.
http://s5.ifotos.pl/img/wowdlpng_ahwpans.jpg
  Zyzolec
permalink wysłany:
Zobaczymy jak to będzie wyglądać po premierze, ja obstawiam, że samą kampanię dla jednego gracza będą łatać i poprawiać ponad rok od premiery.
  Zyzolec
permalink wysłany:
Prawie dwadzieścia lat później to ten remaster powinien mniej więcej wyglądać tak jak na poniższym filmiku, czyli każdą misję w kampanii można by było też przejść z drugim graczem oczywiście dodając do tego odpowiedni balans poziomu trudności dopracowany do perfekcji.

permalink wysłany:
Swoją drogą, wytłumaczy mi ktoś, skąd ludzie mają dostęp do kampanii? Skoro beta, do której niektórzy mają dostęp, ma tylko opcje grania po sieci?
LINK
  Zyzolec
permalink wysłany:
Osiol napisał :
Swoją drogą, wytłumaczy mi ktoś, skąd ludzie mają dostęp do kampanii? Skoro beta, do której niektórzy mają dostęp, ma tylko opcje grania po sieci?

Chyba odpalają mapę ze starego Warcraft 3 z poziomu customowej rozgrywki i to jest przenoszone na ten nowy silnik.
permalink wysłany:
Tak, w opisach pod filmami na tym kanale jest informacja, że misje są importowane, a w tym szczególnie jest podany link do strony, skąd customowa mapka, skąd pochodzi.
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg
permalink wysłany:
Premiera nastąpi 28 stycznia. Dobrze że postanowili dokończyć wszystko, a nie jak najszybciej wydać z błędami.
permalink wysłany:
nie jest powiedziane, że do tego czasu dokończą wszystko i nie wydadzą gry z błędami. activision to komercyjny moloch, marketing zrobi swoje, a czy gra się przyjmie? Obawiam się, że poza fanbojami warcrafta nikt w remastera grać nie będzie, podobnie jak ma się sprawa z classikiem wowa.
kasa na token za 30zł
permalink wysłany:
To chyba inny typ gracza Classic vs. War3. To MMO a to RTS jakby nie było. Btw. Zauważcie jak Blizzard daleko poszedł w sprzedawaniu ponownie tego samego produktu. Odnawiają RTSy, serwery Classic...za niedługo zrobią pewnie i remake Diablo ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Cześć,
Czy komuś może wiadomo czy Blizzard zamierza naprawić/zmienić animacje portretów postaci gdy te coś mówią?
Przecież to wygląda tragicznie, gorzej niż w oryginalnej grze.
Usta się nie ruszają, głowa się trzęsie jakby miała parkinsona i "niucha" na prawo i lewo jak jakaś świnka morska, chomik albo pies.... To jest aż żałosne, mnie to nawet na youtubie razi w oczy a co dopiero w grze. Jak taki bubel wydadzą to aż będę żałować, ze preordera zamówiłem.
permalink wysłany:
Usta i ruch na pewno poprawią, nie może być tak że połowa postaci rozmawia normalnie, a druga połowa dostaje drgawek.
Plus pewien youtuber wspominał podczas grania, że mają całość lepiej zrobić.
Wnioskuję więc, iż będzie to wyglądało lepiej, ale odstawili to na dalszy plan.
  mikbur
permalink wysłany:
Gadzet24 mijasz się trochę z rzeczywistością, bo Blizzard ładnie wystartował z Reforged, ale później zaczął się wycofywać z większości fajnych rzeczy, więc to będzie zwykły remaster, bez szału, nie ten co ogłaszali ohy i ahy po raz pierwszy, wiele zmieniło się na niekorzyść, niestety.
permalink wysłany:
Dodali w końcu możliwość gry z komputerem. Szkoda tylko, że nie został on zbalansowany. Chciałem na spokojnie się pobawić, dając "łatwy" poziom trudności, plus ucinając mu jeszcze surowce, a ten i tak po 10-15 minutach gry nagle robi mi ogromny atak z armią, którą nie mogę zatrzymać, plus od początku zna moje położenie. W takim "StarCraftII" komputer na najniższym poziomie trudności po prostu prowadzi stagnacje w bazie i udaje, że atakuje. Chyba, że WCR3, ma być taki trudny? Mam nadzieje, że do premiery to naprawią (o ile to błąd).
LINK
permalink wysłany:
Możliwość gry z kompem była praktycznie od samego początku, tylko trzeba było startować mapę poprzez edytor.

Przeciwko jakiej rasie grałeś? AI nieumarłych ma zakodowane rushowanie.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3