WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dalsze losy Hordy

permalink wysłany:
Jeśli pandy nie odstraszyły ludzi... To oprócz murlocków wszystko jest na swoim miejscu.
permalink wysłany:
matstry napisał :
Jeśli pandy nie odstraszyły ludzi... To oprócz murlocków wszystko jest na swoim miejscu.

Problem w tym że właśnie odstraszyły...
Przypomnij mi, ile teraz ludzi płaci abonament? 7 milionów?
  Neraf
permalink wysłany:
Quass napisał :
matstry napisał :
Jeśli pandy nie odstraszyły ludzi... To oprócz murlocków wszystko jest na swoim miejscu.

Problem w tym że właśnie odstraszyły...
Przypomnij mi, ile teraz ludzi płaci abonament? 7 milionów?

Trzeba być intelektualnym ogrem, by problem spadku graczy sprowadzać wyłącznie do pand... Głupotki piszesz straszne...
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.


Where is he now?
permalink wysłany:
Neraf napisał :
Quass napisał :
matstry napisał :
Jeśli pandy nie odstraszyły ludzi... To oprócz murlocków wszystko jest na swoim miejscu.

Problem w tym że właśnie odstraszyły...
Przypomnij mi, ile teraz ludzi płaci abonament? 7 milionów?

Trzeba być intelektualnym ogrem, by problem spadku graczy sprowadzać wyłącznie do pand... Głupotki piszesz straszne...

Nie sprowadzam go wyłącznie do Pand, ale jednak miały w nim swój mały udział, wnioskując po bólu dupy po zapowiedzi dodatku. Ja osobiście do Pand nic nie mam :)

Co nie zmienia faktu że wciskanie do gry ras tylko dlatego że "mi się podoba i byłoby fajnie" jest trochę bezsensowne. Ja bym raczej patrzył na to, jaka ilość ludzi wybrałaby taką rasę do gry, bo wkładanie pieniędzy w coś, czym grało by np. 2% ludzi to trochę marnowanie środków, wliczając w to lokacje startowe, nowe modele etc, etc. ;)

Jak dla mnie to Blizzard powinien skupić się na ogólnym contencie gry i ewentualnie na nowych modelach postaci, bo obiecują już to od dawna, a fakt że świerszczyk w Pandarii ma więcej polygonów niż model Orka czy Trolla jest trochę śmieszny.
permalink wysłany:
To już jest inna historia. Jasne, że by się te modele przydały, raz blizzard ludzi nakręca, a potem mówi, ze pod koniec mopa praca jest ukończona w 20% (krasnoludy miały być gotowe na start pand), a my nadal nic konkretnego nie wiemy. No cóż... blizzcon może to ruszy. A poza tym uważam, że ogry powinny zostać wprowadzone ;)
permalink wysłany:
Popieram to, że nie powinno w WoWie być żadnych ogrów czy nag. Jak dla mnie, wprowadzanie nowych ras na siłę jest trochę faktycznie bez sensu. Ale z drugiej strony dodanie tylko lvla 95 i paru nowych rajdow czy nowych pantalonów złośliwej żyrafy (chodzi mi o eq jakby ktoś nie złapał :D) też nie jest za dobrym pomysłem, bo nie przyciągnie to nowych graczy, jedynie może utrzymać aktualnych. Myślę, że dobre by było dodanie czegoś w dla graczy o lvlach 30-79, co przyciągnęło by nowych graczy, a starych zmusiło do stworzenia nowych postaci. Pozatym, jedna nowa klasa (nie rasa) i ciekawa jak nigdy dotąd fabuła i WoW odzyskał by chociaż z pół miliona graczy.
  Gapcio
permalink wysłany:
Popieram to, że nie powinno w WoWie być żadnych ogrów czy nag. Jak dla mnie, wprowadzanie nowych ras na siłę jest trochę faktycznie bez sensu. Ale z drugiej strony dodanie tylko lvla 95 i paru nowych rajdow czy nowych pantalonów złośliwej żyrafy (chodzi mi o eq jakby ktoś nie złapał :D) też nie jest za dobrym pomysłem, bo nie przyciągnie to nowych graczy, jedynie może utrzymać aktualnych. Myślę, że dobre by było dodanie czegoś w dla graczy o lvlach 30-79, co przyciągnęło by nowych graczy, a starych zmusiło do stworzenia nowych postaci. Pozatym, jedna nowa klasa (nie rasa) i ciekawa jak nigdy dotąd fabuła i WoW odzyskał by chociaż z pół miliona graczy.

Nie 95 a 100. No a przynajmniej tak można wnioskować po pewnych przedmiotach z SoO.
  Savrash
permalink wysłany:
Nie 95 a 100. No a przynajmniej tak można wnioskować po pewnych przedmiotach z SoO.
Równie dobrze mogli zrobić heirloomy na dwa dodatki ;).
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
  Gapcio
permalink wysłany:
Równie dobrze mogli zrobić heirloomy na dwa dodatki ;).

Tylko jaki w tym sens jest?
  Savrash
permalink wysłany:
Gapcio napisał :
Równie dobrze mogli zrobić heirloomy na dwa dodatki ;).

Tylko jaki w tym sens jest?
W sumie racja, co nie zmienia faktu że mogli by tak zrobić, no wiesz, nabijesz 95, wsadzasz taką broń do banku i czekasz 2 lata na następny dodatek .
Aż dwa tygodnie do BlizzConu...
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Maslan napisał :
Myślę, że dobre by było dodanie czegoś w dla graczy o lvlach 30-79, co przyciągnęło by nowych graczy, a starych zmusiło do stworzenia nowych postaci.

To już było i się nazywało Cataclysm, przewrócili większość krain 0 - 60 do góry nogami i dodali od groma q. Bardzo mała szansa że coś zrobią z lokacjami dodanymi w BC i Wotlk. Szczególnie z outland gdzie podczas levelowania można kompletnie olać to miejsce.

Jak dla mnie nie muszą dodawać żadnej nowej rasy, bo i tak bym nie zagrał ;p Jeżeli już to nową klasę, to może by mnie skusiło. Nie pogardziłbym również nowymi modelami (szczególnie undead'a, sety na nim wyglądają okropnie).
permalink wysłany:
Maslan napisał :
Popieram to, że nie powinno w WoWie być żadnych ogrów czy nag. Jak dla mnie, wprowadzanie nowych ras na siłę jest trochę faktycznie bez sensu. Ale z drugiej strony dodanie tylko lvla 95 i paru nowych rajdow czy nowych pantalonów złośliwej żyrafy (chodzi mi o eq jakby ktoś nie złapał :D) też nie jest za dobrym pomysłem, bo nie przyciągnie to nowych graczy, jedynie może utrzymać aktualnych. Myślę, że dobre by było dodanie czegoś w dla graczy o lvlach 30-79, co przyciągnęło by nowych graczy, a starych zmusiło do stworzenia nowych postaci. Pozatym, jedna nowa klasa (nie rasa) i ciekawa jak nigdy dotąd fabuła i WoW odzyskał by chociaż z pół miliona graczy.

Wiele Ras niby było wpychane na siłe np Belfy czy Pandy ale ludzie jakoś do nich zastrzeżeń nie mają gadanie że jakaś rasa nic nie wprowadzi czy nie pasuje też nie jest powodem żeby jej nie było, im większy wybór tym lepiej a jeżeli komuś się dodana rasa nie podoba to przeciesz nie musi jej wybierać
permalink wysłany:
Gapcio napisał :
Równie dobrze mogli zrobić heirloomy na dwa dodatki ;).
Tylko jaki w tym sens jest?
Heirloomy te są w SoO dlatego, żeby przy wprowadzaniu nowych level capów ludzie mieli po co ten rajd czyścić. Blizz mógł więc rozplanować to na jeden dodatek, albo i na więcej.

im większy wybór tym lepiej
Przekładanie ilości nad jakość hej.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
@up-Jeżeli o Ogry chodzi one mają wysoką jakoś hej
  trag22
permalink wysłany:
@up To twoje zdanie