WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Horda czy alliance?

  XsenoX
permalink wysłany:
Witam. Planuję zagrać w WoW, ale nie mogę zdecydować się na frakcję, którą mam zagrać. Stąd pytanie: która jest ciekawsza? Która ma lepsze questy, krainy itd. I jaka rasa ma najciekawsze lore? Zależy mi właśnie na fabule i klimacie, głównie dlatego chcę zagrać i PvP czy inne interakcje z ludźmi oprócz raidów i dungeonów nie grają roli.
permalink wysłany:
Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie, bo każdy człowiek jest inny. Mi osobiście Horda wydaje się ciekawsza (zrobiłem jakieś 80% wszystkich questów po stronie hordy i 60% po stronie ally) i faworyzuje sobie nieumarłych tyle, że ja od zawsze miałem ciągotki do umarlaków niezależnie od gry.
http://s5.ifotos.pl/img/wowdlpng_ahwpans.jpg
  XsenoX
permalink wysłany:
A czy tauren paladyn jest sensowny jeśli chodzi o lore? Pytam bo ta klasa i rasa mi się podoba, ale jakoś światłość kojarzy mi się tylko z alliance.
permalink wysłany:
Oczywiście, Taureni czczą słońce jako jeden elementów Matki Ziemi - słońce = światłość = paladyn / kapłan
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
questy są w zasadzie identyczne wszędzie. różnica może być w lokacjach startowych, gdzie nie ma frakcji przeciwnej, ale im dalej tym więcej kopiuj-wklej. oczywiście możemy sobie wkręcać fabułę i problemy mieszkańców danej krainy, którzy widzą w tobie pomagiera i solucję ich problemów, ale - nie oszukujmy się - fascynować się tym można za pierwszym czy drugim razem. potem czyścisz i idziesz dalej. A jeśli już weźmiemy kolejne dodatki, które mają 1 kontynent (bfa ma 2 - ale inne to 1 globalny obszar), to łatwo zauważyć że np. w Burning Legionie aluchy mają miasto na dole, a nad nimi, po drugiej stronie drogi, miast ma horda. każda kolejna kraina, to ten sam syndrom lustrzanego odbicia. Mogą się zmieniać jedynie pobudki npców, które kierują nimi dając ci dany quest, ale zasada jest podobna. Czy to źle? Uwierz mi, że świetnie bawiłem się moją pierwszą postacią - człowiekiem-magiem, idąc od krainy do krainy i rozwiązując problemy lokalnej społeczności. Z tego byłaby piękna powieść. Potem niestety zostaje sentyment i świadomość, że przed tobą znana droga (nawet jeśli wybierzesz inny kierunek i krainy).
token za 30zł?