WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Balans klas

  Fobos
permalink wysłany:
ABHAZEL napisał :

Słuchaj. Wyobraź sobie że masz najlepsze itemki pod klasę Szamana. Talenty glyphy itd. Ok jesteś już w świece wyobraźni? Super. Stoisz w miejscu i naparzasz w parę kukiełek. Kukiełki dostają, osiągasz limit dpsu jaki jesteś w stanie wykonać. Obok Ciebie naparzają inne klasy i też się nie ruszają i mają lepszy dps. Czemu się tak dzieje? Każda klasa ma tak naprawdę podobny lecz inny cel w grze drużynowej. Teraz wyszedł nowy dodatek i ciężko na początku zbalansować klasy. Całkiem możliwe że w raz z wydaniem kolejnych patchy będzie lepiej. Szaman był kiedyś i jest mocnym supportem lecz nie główną siłą uderzeniową. Spowolnienie? Szaman rzucaj totem! Nadchodzi mass fear. Szaman totem!. Pare osób zgineło na Bossie będzie wipe? Szaman po wipe'ie rzuć reinkarnacje i podnieś:). Jakiś mob ma na sobie buffa? Szaman zdejmij Buffa. Z kolei warlock kiedyś na samym dnie, wśród najrzadziej wybieranych postaci na main charakter pod koniec Pand najbardziej lubiany. Powód? Zielony ogień giga mega damage pod aoe. Dwa lecące chaos bolty mordo bicie ponad milion! Co do wieczniej dyskutującej rzeszy graczy walczących o kto robi lepszy damage między walczących wręcz a walczących dystans.
Klasy walczące wręcz mają instant skille czyli nie czekają aż im się załaduje przysłowiowy fireball czy kamehame i biją na Hurraa. Casterzy którzy tylko stojąc mogą porządnie przyłożyć muszą unikać plamek pułapek złych duchów etc muszę biegać przy czym tracą czas na uderzenie. Sorry za chaotyczny wpis ale jestem po hektolitrach kawy i nie mogę się doczekać powrotu do domu żeby wybić 100 monkiem:)

Hehe Tym to mnie rozbawiłeś, szaman taki dobry : D Podniesie po walce! Osobiście polecam Ci Shadow priesta, coś jest z nim nie tak bo to co kolega wyprawia na Bg to są jakieś żarty po prostu : D Maga i Locka odradzam, szybko to to znika na BG, szybciej niż zdąży coś castować xd
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Tooly
permalink wysłany:
Celestalon - główny projektant klas - to ignorant.
Szaman dps (oba spece) był/jest po prostu nieprzygotowany na WoD w sensie technicznym i nawet ostatnie hotfixy nie zmieniają tego faktu.
Levelowanie szamana od 90-100 gdzieś w okolicach 95-96 zaczęło być upierdliwe a im bliżej "setki" - nieznośnie męczące. Mój piąty dodatek szamanem jako mainem i naprawdę nie pamiętam takiego "okaleczenia".

ps. Ghostcrawler wróć! ;)
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
  Tomia
permalink wysłany:
voodoo5 napisał :
Spotyka się dwóch chińczyków, nadludzi z boskim wręcz refleksem. Jeden gra szamanem, a drugi czymkolwiek innym w specu do pvp. Kto wygrywa?

Chińczyk grający Dk, majacy obie ręce w gipsie.

ps. Ghostcrawler wróć!
permalink wysłany:
Ja jestem ciekawy jak oni sobie wyobrażają areny. W tej chwili nie da się po prostu grać. Jak tego nie poprawią do startu sezonu to zostaje TYLKO PvE.
  Fobos
permalink wysłany:
Cały czas coś zmieniają tak że tego, chill ludzie, już nadchodzi boost maga i locka + Nerf DK, zmniejszają o 4 sekundy disease duration, toż to powinno wyeliminować te klase z PVP na lata xddd jak powiedział kolega, Death Grip DK powinien od razu zabierać 50% Hp targetu coby nie przedłużać tego co nieuniknione : D
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Tomia
permalink wysłany:
Od pół roku balansują gre na zasadzie +/- 10% dmg na dany skill i nic z tego im nie wychodzi. To ze bzufuja o kilka procent np fireball to nie znaczy ze naprawili maga, skoro klasa ma całkowicie zepsuta rotacje i stała sie beznadziejna do gry
Przez cała bete taki dk kończył duele z 100% hp i był nie do ruszenia i nic z tym nie zrobili.
Balans pve dps na raidy to najmniejsze zmartwienie. Pytania o to jaka klasa kreci obecnie najwięcej dps na raidzie uważam za bezsensu. To mozna łatwo naprawić podnosząc nawet w hotfix dmg z jakiegos skila. Jednak na naprawę całej klasy nie mozemy co liczyć do następnego dodatku i wywaleniu osób odpowiedzialnych za obecny syf.