WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pytanie dotyczące dodatków

  SPIDEY
permalink wysłany:
Cześć mam pytanie dotyczące tego jak obecnie działają starsze dodatki. Teraz gdy jest bfa a wszystkie poprzednie dodatki są za darmo to znaczy że da się przejść wszystko przed bfa czyli vanille i resztę dodatków? Chciałem zagrać sb w wowa i jest tego strasznie dużo. Chciałem przejść sobie większość questów, dungeonów i raidów a potem kupić shadowlands jakiś czas po przemierze więc moje pytanie w skrócie jest takie: czy obecnie mogę ukończyć kontent ze starych dodatków wszystkie questy i obejrzeć filmiki? Gdy wyjdzie Shadowlands bfa zostanie udostępniony za darmo i również będę mógł wszystko przejść obejrzeć filmiki i fabułę?

Mam jeszcze 2 pytania o co chodzi z instancjami i tzw legendary questline?
permalink wysłany:
1) założeniem blizzarda jest ścieśnienie poprzedniej zawartości, gdy wchodzi nowy dodatek. wyobraź sobie, że wow ma 15 lat. każdy dodatek wychodził np. po 3 latach, co oznacza, że gracze przed wypuszczeniem następnego dodatku mieli do przejścia całą obecną zawartość. Mając podstawkę bawili się 3 lata, wbili maxa, byli wszędzie, zrobili wszystko, zajęło im to np. 2,5 roku, a 0,5 roku czekali szykując się na dodatek. wychodzi kolejny dodatek - 10 leveli, wbicie zajmuje np. tydzień. wyfarmienie reputacji, itemów z inst, by móc wejść na rajdy, np. 2 miesiące. z rajdów pół roku, w międzyczasie pojawia się łatka dodająca w danym dodatku nowy rajd itd. znów farmisz i słyszysz, że za rok wychodzi kolejny dodatek itd. itd. mija 15 lat i jesteś tu gdzie teraz. i co? czekasz na kolejny dodatek. wyobraź sobie, że dziś zaczynasz grę i masz do nadrobienia to, co innym graczom zajęło 15lat. grałbyś w tą grę? chyba nie. po to blizzard "kompresuje" zawartość poprzednich dodatków, byś nie musiał przez nie przechodzić miesiącami/latami tylko krócej, a powrócił do nich na max. lvlu i jeśli chciał to farmił reputacje, zbierał różne znajdźki, podziwiał pomysłowość rajdów i instancji nie czekając na innych graczy. Tak to dziś wygląda - lecisz do przodu, wbijasz maxa, a jeśli chcesz zagłębić się w to wszystko, w co zagłębiali się gracze przez 15 lat - droga wolna, ale będziesz to robił nie z poziomu żółtodzioba, który musi to wszystko żmudnie zbierać, a superherosa, który musi to jedynie wyfarmić. questy z 60poziomu na 60poziomie są trudniejsze niż gdybyś miał 120lvl. Ale zawsze możesz je robić i przeżywać "podobną" przygodę jaką inni przeżywali X lat temu "męcząc się".

2) instancje to "wnętrza zaprojektowane dla kilku osób". wszyscy przeciwnicy są tam dostosowani poziomem trudności do grupy osób a nie do jednej osoby, a ta grupa osób ma ze sobą tak współpracować, by daną instancję przejść pokonując ostatniego bossa. Legendary questline to wątek główny danego dodatku - po prostu z chwilą wyjścia nowego dodatku gracz dostawał historię, która poprzez questy prowadziła cię do end-game'u. tak w skrócie.



sorry za słowotok - niektórzy dezynfekują się alkoholem od wewnątrz.



edit - kompresja polega głównie na tym, że nagrody za zabicie mobków, zrobienie questów, dają obecnie więcej doświadczenia niż w momencie obowiązywania danego dodatku. jeśli chcesz zobaczyć różnicę w poziomie trudności wystarczy, że doinstalujesz sobie world of warcraft classic i zobaczysz jak ta gra wyglądała na samym początku. dziś moby i elitki nie stanowią wyzwania. wtedy myślało się innymi kategoriami :) - a przede wszystkim poznawało się grę. dziś w dobie wszechinternetu - można sobie poradniki poczytać, a gra stała się bardziej przystępna.
kasa na token za 30zł
  bydlakk
permalink wysłany:
przede wszystkim grajac np w tbc miales mechaniki gry z tbc, teraz przechodzac kontent tbc masz klasy i gre z bfa/legionu i przechodzisz przez ten kontent w inny bardziej trywialny sposob
mimo ze mozesz "przeexpic" kazdy dodatek to juz nie ma tego samego feelingu