WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

pomoc w wyborze tanka

  Tadel
permalink wysłany:
Witam, po bardzo długiej przerwie wracam do gry i stąd moje pytanie. Chciałbym jak kiedyś grać pve tankiem, jaki rodzaj tanka obecnie wybrać by być w przyszłości przydatnym na raidach? Myślałem nad demon hunterem. Drugie pytanie, to czy warto boostować postać, czy lepiej klasycznie wylvlować?
  St3aDq
permalink wysłany:
Wylevelowana postaci pomoże ci zapoznać się z postacia. Aktualnie dh nie jest widziany w raidzie uldir lecz jest dobrym tankiem na m+. Obecnie dobrymi tankami na raidzie są dk, monkowie oraz paladyni. Jednak obecnie jednym z najlepszych tankow na raid jest monk.
Jednakże meta zmienia się z każdym raidem jak i patchem.
permalink wysłany:
Tu jest fajny ranking tanków na raid, co do m+ to dk
  St3aDq
permalink wysłany:
Polecam wylevelować sobie np. 2-3 postacie (tanków) na 120 lvl i ubrać ich tak mniej więcej na 320+ ilvl ( nie jest to jakoś obecnie czasochłonne), gdyż mając 3 postacie dk/monka/dh będziesz mógł wybierać pomiędzy nimi, którym chciałbyś robić m+ i zarazem raid. Jednakże to co napisałem odnosi się bardziej do hardcorwego raidowania aniżeli casual'owego, ponieważ jeśli mierzysz max w hc większość tanków spokojnie sobie da radę ( nie mówiąc o tych którzy są obecnie najgorszymi tankami, wtedy może nawet skill nie wystarczyć :D ).
permalink wysłany:
Zrób sobie DK. Na raid bedziesz spokojnie brany.
Na M+ jest to obecnie najlepszy tank i pewnie długo sie to nie zmieni. O grupe nie będzie ciężko.
permalink wysłany:
Ważniejsze jest to jak gra sterujący tankiem niż sam tank. Dobry tank dostosuje talenty do walki, zaplanuje ją, będzie śledził tunery by widzieć kiedy odpalić przezywajke, przejąć bossa, zebrać addy.

Wybierz więc tego którego lubisz. Tak długo jak nie grasz w gildii typu Method tak długo nie musisz się przejmować małymi różnicami. A gdy już będziesz tankiem w Method to i tak musi mieć gotowe wszystkie tanki.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Każdy z tanków aktualnie się nadaje i Liq ma dużo racji, wolałbym na rajdzie dobrego Guardiana niż kiepskiego Blood DK. Ale jeżeli miałbym pugować jakieś wyższe klucze, a będę miał jakikolwiek wybór to wezmę Blooda. Prot Pal, Brewmaster i Demon Hunter też są na tyle ok, że nikt nie powinien robić Ci problemów ze względu na klasę.

Od czasu publikacji tego filmu od Method było już kilka fal poprawek.

M+

Jeżeli chodzi o to, czego inni by chcieli jako tanka to miarodajne jest:
LINK

Tak, to są statystyki z runów powyżej 15tek.
Tak, to nie musi mieć bezpośredniego przełożenia na tankowanie kluczy do +10 włącznie, bo to można robić dowolnym tankiem.
Co więcej, to w rzeczywistości nie oznacza, że DK jest, aż tak dużo lepszy.
ALE przeciętna grupa z PUGa, choćby zbierała się na +6, będzie się kierowała tym, że DK jest aktualnie najlepszy, a na MDI wszystkie grupy miały Blood DK.

Z punktu widzenia healera (HPal i Resto Druid, klucze w okolicach +10/+11):
-DK w 8.1, imho wciąż najlepszy tank, nie jest tak OP jak w 8.0.1, ale wciąż ma najlepsze survi, wciąż może robić HPS powyżej 15k, a przy tym robić bardzo sensowny dmg. Ma mass gripa, który jednocześnie zbiera moby w kupę (łatwiejsze aoe, cc itp) i przerywa casty (np addom na 2 bossie w Motherlodzie - można je robić na burst, bez jakiegokolwiek CC). Do tego Combat Res, który umożliwia robienie death skipów.
-Prot Pal, jest w miarę spoko, świetny w interruptach, Blessing of Protection może ratować skóre innym. Wymaga trochę więcej uwagi healera niż DK.
-Brewmaster, nie spotkałem się, ale jak na mała liczbę monków w ogóle, to samych brewmasterów jest sporo. Ze staggerem i Ring of Peace powinien sobie dobrze radzić.
-Demon Hunter, gorszy do leczenia, HP strasznie mu skacze, ale jest dosyć mobilny, nieźle kite'uje
-Prot Warrior, wciąż niezbyt popularny, mocno skrzywdzony przez 8.0.1. Teraz jest lepiej, dostał jakieś tam buffy, ale reputacja będzie się jakiś czas ciągnęła.
-Guardian, reputacja jeszcze gorsza niż prot warriora, ale za to jest opcja Resto i Balance, a to już mocne spece na m+ z dobrą opinią.

Rajdy
-Brewmaster, stagger jest strasznie mocny jako mechanika na rajdach. Praktycznie nie da się oneshootnąć brewmastera. Tam gdzie inni muszą kite'ować (np ostatni add przez Zek'vozem), tam Brewmaster może to zwyczajnie tankować.
-Prot pal ma bańkę, Blessing of Spellwarding/Protection (w zależności od talentów) i cheat death. Aktualnie niezastąpiony przy tankowaniu Mythic Taloca. Spokojnie może tankować to solo i pozwala ignorować cały zestaw mechanik. W Battle for Dazar'alor też pewnie coś podobnego się znajdzie. Warto mieć w rajdzie.
-Blood DK, grip i mass grip, to jest niesamowite utility. Opcja ściągnięcia Bloodhexera na Zulu, albo zebranie addów na Zek'vozie. Dużo ułatwia. Anti-magic Shell czasem też pozwala uniknąć różnego typu stacków itp.
-Cała reszta, Guardian niby jak offtankuje to może robić jakiś tam DPS z catweavingiem, DH z kolei może solo nosić kulkę na G'huunie, ale to wszystko jakoś nie ten poziom przydatności co Monk, Pal czy DK.

TL;DR:
Jeżeli interesują Cię głównie M+ to najlepszy jest DK, jeżeli rajdy to Brewmaster. Prot Pal i Demon Hunter też są ok. Ostatecznie Druidem, czy Warkiem też da się to wytankować, może być poprostu delikatnie trudniej. Oczywiście najważniejsze jest, żeby dobrze Ci się grało, bo mechanika speca może Ci kompletnie nie leżeć, a wtedy nie ważne jak mocny by nie był, to będziesz się tylko męczył. (To z doświadczenia, Shadow na początku Legionu był niby OP, ale styl gry kompletnie mi nie leżał i rollnałem inną klasę).

Boostować, czy levelować
Argument, że levelowanie pozwala nauczyć się klasy jakoś do mnie nie przemawia. O ile nie planujesz levelować spamując dungeony, a normalnie questując, to szybszą opcją będzie gra w dps specu (najlepiej z warmodem), a to jakoś mocno Cię nie przybliży do gry w tank specu. Jeżeli jesteś absolutnie pewien, że interesuje Cię ta klasa, to boost jest ok. Jedynym wyjątkiem jest Demon Hunter.

Powody, które skłoniłyby mnie, żeby nie boostować:
-Postać ma 90, albo wyższy lvl (WoD z Heirloomami, potkiem z garnizonu i warmodem robi się w max 5h, a Legion można zrobić na inwazjach)
-Demon Hunter- j.w.
-chcesz Heritage Armor z Allied Race, a to wymaga zdobycia 110 levela bez boostowania
permalink wysłany:
Co do paladyna na rajdzie jest jeszcze 1 trik. Malo to ważne skoro zaraz Uldir się kończy, ale prot pal może mother przytrzymać trochę dłużej na bańce, gdy pomieszczenie już plonie. Dzięki temu dpsy maja trochę więcej czasu na addy i lepiej mechaniki się rozkładają.

A obecnie i tak przesiadam się na warrka. No reason. Chce żeby 3 główne moje postacie były elfkmi ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)