WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wow classic specjalizacje

permalink wysłany:
Hej. Mało grałem w Wowa, mimo to chciałbym spróbować na classic gdy Bluza to odpali. Jak wygląda sprawa wyboru specjalizacji w classicu? Czy również mamy do wyboru 3 spece jak obecnie?
permalink wysłany:
Mamy do wyboru 3 ale nie można ich potem dowolnie zmieniać jak obecne.
permalink wysłany:
Czyli wybieramy raz na całą grę?
permalink wysłany:
na vanilli nie ma specjalizacji, jest tylko klasa postaci i wraz z levelowaniem możemy nauczyć się wszystkich spelli z całej klasy (wyjątkiem są te odblokowywane przez talenty). Jedynie co nas ogranicza to drzewko talentów (do wyszukania w google czy na innym wowheadzie) i liczba punktów jakie posiadamy. Co do talentów zaś, można je resetować. Każdy kolejny reset kosztuje coraz więcej.
permalink wysłany:
To znaczy że jesteśmy zalani masą skili?
Rozumiem to tak że nie ma specjalizacji ale jesteśmy wstanie używać czarów lodowych i ognistych u maga np...?
  Yasur
permalink wysłany:
Każda klasa ma 3 drzewka. Od 10 lvla co 1 lvl dostajesz 1 talent. Na poziomie 60 masz do rozdania 51 punktów, a to w które drzewko ile punktów dodasz to już zależy od ciebie.
Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem, a jeśli nadal nie wiesz o co chodzi to wyszukaj sobie starych drzewek w google tak jak kolega wyżej napisal.

EDIT: talenty to z reguły jakieś pasywne działania, a raz na jakiś czas można odblokować w nich nowy spell
permalink wysłany:
Wszystko rozumiem i kapuje już jak to działa. Dzięki. :) Ale jak wygląda sprawa skili? Czy w miarę lvlowania dostajemy skille tak jakby wszystkich specjalizacji?
permalink wysłany:
Musisz kupować je u trenera. Dodatkowo dużo umiejętności ma poziomy, czyli co kilka lvl kupujesz "mocniejszy" spell.
permalink wysłany:
Skille można kupować tak jakby z innych specjalizacji, z drzewka też są skille aktywne a jakby specjalizację wybierasz w drzewku (drzewka odpowiadają tak jakby specjalizacjom nie są to specjalizacje same w sobie). Zwróć uwagę, że na lepsze talenty z drzewek trzeba mieć już w jedno drzewko rozdane sporo punktów więc to cię ogranicza i nie stworzysz uniwersalnej postaci ze wszystkimi skillami.
permalink wysłany:
Ale czy kupując wszystko dostępne skille nie jest ich za dużo?
permalink wysłany:
Owszem jest ich dużo a nawet bardzo dużo.
Teraz klasy posiadaja max 5-6 skill. Wczesniej taki hunter posiadał kilka czarów do walki mele plus dystansowe. Kilkanascie trapow itp.
Teraz tylko spec Survi tak działa.


Od Cata duzo spelli jest wywalonych, dodanych jako talent albo pasywka w grze.
permalink wysłany:
Z tego co widze to ilość skilli raczej nie zachęci nowicjuszy takich jak ja :/
permalink wysłany:
Database napisał :
Owszem jest ich dużo a nawet bardzo dużo.
Teraz klasy posiadaja max 5-6 skill. Wczesniej taki hunter posiadał kilka czarów do walki mele plus dystansowe. Kilkanascie trapow itp.
Teraz tylko spec Survi tak działa.


Od Cata duzo spelli jest wywalonych, dodanych jako talent albo pasywka w grze.

Przesadzasz. Ilość skilli, nielicząc kilka różnych ranków jest porównywalna z aktualną. Hunter nigdy nie posiadał kilkanaście różnych trapów.

kubens18 napisał :
Z tego co widze to ilość skilli raczej nie zachęci nowicjuszy takich jak ja :/

Każdy nowicjusz jest w stanie to opanować. Nie dostajesz 50 skilli na start. Na start masz jakieś 3 skille później uczysz się kolejenych albo ulepszasz aktualne co 2 poziomy. Te na start wystarczy sprawdzić jak dzialają, żeby je ogarnąć, jak dostajesz nowy sprawdzasz jak działa i ogarniasz kiedy go używać.

Co do specjalizacji, nie ma specjalizacji sztywnych, ale często warto się specjalizować w jakimś drzewku(wydać tam więcej punktów niż w pozostałych) bo im więcej punktów w drzewku wydasz tym lepsze talenty odblokowujesz.

Wszystko odblokowujesz stopniowo więc masz czas nauczyć się używać tego co właśnie dostałeś zanim dostaniesz coś nowego. Punkty talentów dostajesz co poziom od poziomu 10. A biorąc pod uwagę fakt, że czas wbicia kolejnego poziomu rośnie wykładniczo to wbijanie kolejnych trwa znacznie dłużej niż dzisiaj w BfA.

Możesz sprawdzić jak to działa tutaj: LINK
permalink wysłany:
Dziękuję. Mam wrażenie że temat został wyczerpany :)