WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zodiarc

WoD Alpha Build understanding the "nerf"” wysłany:
I saw a thread on mmo-champion the other day showing WoD Alpha Changes and noticed on my Enh Shaman (as well as many other classes) that allot of our spells dmg %'s looked scaled way back. I know this is alpha, everything is subject to change, and i know its probably not an actual nerf, but i just don't understand how its not actually a "nerf". i know the stats across the game are all getting "squished" but to me, that change only makes sense on solid numbers. Ex. monster does 10000 dmg, now only does 1000 dmg ect. so why are allot of the %based dmg's our spells do getting reduced as well? if the solid number behind the dmg is also getting squished, whats the need for the % to be squished?

could someone please explain, or discuss? I'm curious what peoples thought are.