WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zfx

What the hell.

I discovered this while creating an undocumented changes thread on reddit. Me, and 3 other people with vastly different item levels all see different health values for normal creatures, rares and elites.

This is the one thing that Blizzard said they wouldn't do. This removes all sense of power progression in the open world.

You can confirm this yourself - Target a mob at 110 and remove a piece of gear. Its health will immediately drop.

I've linked to this thread in a Tweet to Blizzard, so hopefully we can get some information on this.

Edit:

The values seem to be like this:

110 15589k ilvl 749
110 15589k ilvl 821
110 15589k ilvl 850
110 16461k ilvl 857

It starts increasing faster and harder after 850.