WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zergallyeah

Tailoring, why perks sucks for melee?” wysłany:
So i levelled Tailoring on my Monk for the [Master of All] achievement since i don't play clothies and was pretty disapointed in the perks.

I get its usually a profession geared towards casters, but take Blacksmithing for example that should be geared toward plate wearers, is equally good for everyone.

There's no cheap leg enchants for melees in tailoring, no cloak enchant for tanking and tbh 4k AP is inferior to any agility bonus every other production professions offer. Kinda bumming.

I'd drop it to level something else but i'm an achievement hunter and would hate if they came up with a "master of all" next expansion >.<. I just don't get why they make one profession in particular totally suck for most classes in the game.