WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Velvetti

we consume content too fast?” wysłany:
I remember how fun and mildly chalenging were tbc hcs and scary raids were and then see what a joke are current hcs and raids are loot pinatas....
On top of that blizz is blaming me for "consuming" content too fast.

Makes me ill tbh;
I maybe was that big of a noob in tbc, but the content seemed to last for QUITE A WHILE back then.

If you make your content accesible to the illiterals - most people will start complaining of lack of content, who would have guessed?

Oh and what fun it is to run a raid in lfr, then normal, then hc...if the loot was different atleast in hc i guess it would be ok. But having 3 different scaled versions of each item devalues loot.
Many of you dont know this, but "back in the day" you didnt loot an epic every 5 sec, purple loot had some value other than vendor value attached to it.