WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tangedyn

Full details here: http://theincbear.com/vengeance-cap-theorycraft/

It has been bugging some of us for the past couple of weeks that we are seeing our vengeance being capped at ~7.7-8.0% of Maximum Health rather than the expected 10%. After investigating this issue for the past couple of days with Reesi I've found the reason why this is happening. While Health is now (since 4.0.1) being calculated as 14x Stamina + Base Health, Vengeance seem to be using the old pre-Cataclysm stamina multiplier of 10x instead of 14x.

Hope this help the tank theorycrafters out there (or maybe not since Bears are the only tanks with DTPS scaling with Vengeance). My own spreadsheet at http://theincbear.com/vengeance-cap-theorycraft/ has been updated.