WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Stono

Lack of 5 mans in MoP” wysłany:
I don't see why you have scaled back on the amount of 5 mans this expansion, for some of us they are very enjoyable, I realize your goal is to have 5 mans as just the stepping stone / gearing point to raids and you're now telling storylines with scenarios but this is a pretty weak design in my opinion.

Not counting the later release in expansion dungeons you have progressively scaled back 5 mans and I fail to understand why.

Classic : 20
BC : 16
WotLK : 16
Cata : 14
MoP : 9

The raids this tier have been awesome don't get me wrong I can see the amount of work put into them but I just do not agree with scaling back on 5 mans and giving us watered down scenarios as a replacement. I may be off from the bulk of the community but I don't feel this is a step in the right direction.