WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Samyaza

Disarm effects are too overpowered” wysłany:
Well just look the thread title. Every other form of CC, either lasts for just a few seconds ( max like 5) or breaks on damage. But I you are disarmed, and have your trinket on cooldown, you are guaranteed to stay there like a clown for 10 seconds doing almost nothing while taking damage. 10 seconds!!! I dont see any 10 seconds Silences! Adding the fact that every single class with a disarm spell has a slow too (correct me if wrong), you cant even run to stay safe or anything, and makes slowing them obsolete.

Balance? Since making it break on damage wouldnt make that much sense, change Disarm durations to last 5 to 6 seconds maximum.

Opinions are welcome, prove me wrong that disarm effects are not overpowered as they are right now.