WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Rainydays

Mists of Pandaria and...it's point?” wysłany:
I'm not trying to rant so don't take this as a hate thread, but I need a question answered...what's the point of pandaria? The rest of the expansions made sense whether you liked them or not...started in vanilla it was after WC3 if you played that...then the dark portal opened so we had to go back there to fight them...then the scourge became an even bigger issue so we fought them in lich king, all of these tied together with the original stories from warcraft. Even cataclysm, even though it's not my favorite kind of makes sense in a way story wise...but then pandaria, I just don't understand how that made sense in any of the story when their main goal was to be an april fools joke not a piece of lore...anyone care to enlighten me?