WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nordal

How to encourage people to tank.” wysłany:
Lets face it, the only way to get people to do anything is via A) making it enjoyable, or B) bribing them. The ques are causing a massive amount of QQ, and I'm sure a few canceled accounts, which I find depressing when the solution is, quite frankly, right in front of you. Why not try additional achievements for completing dungeons while tanking, with viable rewards, such as vanity pets and mounts? An additional "bag" at the end for them with a few rare drops, such as a slightly higher than farming it chance at those rare world drop pets, dungeon purples, and trade supplies and recipes like truegold and the sandstone drake recipe, might just encourage a few people to do something not very many want to. At the end of the day, isn't streamlining this game and making it enjoyable what you want?