WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Neekoras

Submitting Tickets In-Game to GM's” wysłany:
I am not one who typically complains about much, especially on the forums, but.....When you submit a ticket and the average wait time to get a response is 1 day or more, I think that's a bit ridiculous. Blizzard is a multi-billion dollar company, and more representatives should be available to handle said tickets. The main issue is when you are reporting a player (friend) whose account has been compromised. What good does it do you when you report said problem and Blizzard can't reply for you for 1 day 19 hours? The account being compromised was then, not 2 days later. Tickets that have keywords in them, such as help, hacked, hacking, cheating etc.. should be escalated and handled promptly. Maybe I am the only one who feels this way about this topic, i'm not really sure. Feedback will be appreciated, and your thoughts on the matter, thanks!