WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Necrius

Highlord's Return Totally Ridiculous” wysłany:
It is far too ovetuned, there is nothing fun or hard about having to keep track of 3 different insta kill mechanics (arcane adds aoe cast, eyes knock off, infernal knock off) not to mention you have to make sure the stupid AI's don't get themselves killed from standing in the fire etc. DPS and Heal chanllenges are FAR, FAR easier than tank one, It's totally ridiculous.

Oh you made a 0.01% margin of error on one of the multiple mechanics? INSTA GIB FOR YOU, it also seems to be more about DPS than it does about actual tanking...

Whoever designed this and then approved it at Blizz need to take a serious long look at what actually makes something difficult and not total [email protected]#$.