WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Izelor

Hello community!

I was thinking about what a lot of people complain recently and that is the duration of Crowd Control in pvp. Then an interesting idea came to my mind. Why not make Resilience reduce the time a player spends CC'd?

For example: You have 50% resilience rating and get hit by an 8-second fear. That would mean that the duration of fear is cut in half, resulting in 4 seconds of fear.

Some would say that this way CC would be almost useless, since resilience will reach over 70% in the future. Then I can propose that pvp power also increases the time of CC by the same amount, until the cap of 8 seconds.

This way a if a player with 60% resilience gets feared by a player with 35% pvp power, he will receive a 60-35= 25% reduced fear, that is 6 seconds.

What do you think of this idea?